Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sabotage gedachten, vertel
@poezelig Tuurlijk hebben mannen dat ook, je wil toch een goede eerste indruk hebben

Maar ik ben er uit hoor, nu opfrissen, omkleden en er vandoor!

Wish me luck!
Good luck Theo
Thanks Daisy, voel je je trouwens al wat beter na het uitwaaien?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-03-2011 00:49
Reden: spam
% gewijzigd
quote:pamela41 schreef op 05 maart 2011 @ 16:53:

Groetjes pamJe bedoeld Groetje Spam denk ik?
Dais, Ik voel me al heel gauw benauwd als iemand me dus probeert te veroveren.

Heb al lieve mannen laten lopen omdat ik eingelijk dan bang wordt. (bloos)
Oeps is het dan niet beter om eerst te zorgen dat je jezelf op de eerste plaats zet?
quote:theo71 schreef op 05 maart 2011 @ 16:58:

[...]

Je bedoeld Groetje Spam denk ik?Hahaha, gevoel voor humor heb je iig wel Theo! Dat moet goedkomen straks. Have fun!
Ben ik weer!

Date met de RP man was heel leuk! Leuke vent, leuke avond gehad. Hoop hem zeker nog een keer te zien. Geen verwachtingen, gewoon het leuk hebben!

Zitten net nog ff op MSN en ik moest van hem zeggen dat ie er net zo over denkt

@Poezelig; ga je nog wel daten dan met hem?

@Theo; veel plezier vanavond en wel een verslag morgen he?!

@Rasa; wat ben je stil; hoe gaat het met je?

@Miepie; en met jou?

Veder nog dates in de planning dit weekend?
nou ik ben benieuwd hoe de dates zullen zijn vanaaf!!!

ff kort want heb een logeetje :-)

hier rustig eigenlijk, behoudens gisteraaf theater bezoek en daarna stappen met vrienden en vervolgens logeetje die vroeg voor de deur stond vanochtend, daarna de stad in gegaan en naar een film geweest... Mr. 3 smste vanmorgen vroeg hoe mn avondje weg gisteraaf was en of hji gezellig even langs kon komen voordat zijn kind en mijn logeetje er waren, maar ja ik was al vroeg op pad helaas dus haha..

probeer me niet zo druk te maken over dat RP gedoe, als hij dat leuk vind fotos afstruinen dan moet hij dat lekker doen...hij weet hoe ik erover denk en is het aan hem om na te denken hoe lang hij dit kan doen..niet lang vrees ik
ik vind online daten helemaal niks... heb al eens wat berichtjes gestuurd.. krijg nooit antwoord, en zo afzichtelijk ben ik niet vind ik.. Misschien eens duidelijkere foto's plaatsen? of misschien spreek ik mensen 'out of my league' aan?
Hier ben ik weer, erg leuke avond gehad, hier in de stad wat gegeten en leuk gekletst tijdens het eten. Helaas bleek wel vrij snel dat de verschillen tussen ons wel erg groot zijn. Het was zeker geen verspilde avond, maar een relatie gaat het niet worden.

Wel leuk om eens meegemaakt te hebben zo’n afspraak, nu maar op zoek naar iemand anders.
@BMarianne, Dank je, maar zoals je hierboven kan lezen ga ik het vor de volgende bewaren

@Rara: Leuk voor je!! Dit soort berichtten geven hoop

@biobitch: Wellicht moet je eens een ander soort site proberen, ik heb wisselende ervaringen op verschillende sites. Kan helpen dus...
ahhh jammer theo dat er niet meer in zit, het is in ieder geval wel gezellig geweest vanaaf..hebben jullie dat beiden uitgesproken dat de verschillen tussen jullie te groot is?
Hey Miepie,

Ja aan het einde heb ik dat aangekaart, en ze was het met me eens, het was dus van beide kanten het geval.
okay...lijkt me toch best moeilijk om zoiets te zeggen tijdens zon gesprek.
ja, dat is zo, ik moest ook even zoeken naar hoe en wanneer, maar ja, aan het lijntje houden als je het voor jezelf weet is tenslotte ook niet leuk lijkt me.. En "gelukkig" was het hier van beide kanten, dat maakt de afloop wel eenvoudiger dan waneer de een dit vindt en de ander helemaal happy naar huis dacht te gaan.

Hoe zou jij dit dan gedaan hebben Miepie?
Theo, wat jammer... het is idd het beste direct te bespreken hoe en wat. Maar toch als het virtueel zo klikt is het toch een downer.
@karima: Ja, dat ben ik wel met je eens, voel me op zich goed nu, we hadden tenslotte dezelfde gedachte, maar toch is het jammer.

In de chat was het leuk, schreef gisteren geloof ik nog iets over dat het leuker werd, maar als je dan live zit kan het toch anders zijn. (net als poezelig had toen ze ging bellen).

Maar goed, je kan er maar beter snel achter komen toch? Ik denk dat ik dat liever heb dan dat je er een paar weken later achter komt..Ik gooi dit maar op it's part of the game, het is tenslotte anders dan iemand in real life tegenkomen.

Hoop wel weer in contact met iemand te komen hoor, ik merk wel dat ik er aan toe ben en dat ik het samen zijn mis.
Jammer Theo, ben een leek in het internet daten maar ik zou toch denken dat als je al het een of ander gechat hebt dat dat IRL dan ook wel soepel zou gaan.

Je komt echt wel weer met iemand in contact, het is idd klote.

Je hebt leuk contact verheugd, je op een date wat uiteindelijk resulteert in een teleurstelling.

We moeten ons niet ten koste van alles in iets gooien wat niet goed voelt.

Rara ga zo door, het klinkt iig goed!
quote:lisa1520 schreef op 06 maart 2011 @ 09:32:

ik zit sinds kort op discreet vreemdgaan met gelijk gestemden

erg spannend allemaalSpammer!
dubbel
ik weet niet hoe ik het aangepakt zou hebben, heb nooit een slechte date gehad...nou ja wel eigenlijk dat ik zoiets had van mwah nee, dan zei ik het wel later van dat het niet echt klikte...

ben je allang single theo? tis idd ook wel zo, heb dat ook maar ja aan de andere kant het komt als het komt en anders niet....
ik vind zo stom bij lexa, dan kan je zien wie je profiel aanklikt.. wat is daar nu het nut van? want dan weet je ook gelijk: 'oh die heeft mij aangeklikt en besloten dat ik het niet waard was om een berichtje te sturen' of erger, je hebt een berichtje gestuurd en die ander heeft je aangeklikt en niet gereageerd.. zelfde verhaal.

Eigenlijk ben ik ook veels te jong voor online daten.. gewoon naar een gay bar gaan en versieren is beter... maar dat gaat ook al niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven