Terug van weggeweest! Deel 5
maandag 7 maart 2011 om 23:25
donderdag 10 maart 2011 om 22:37
He, benne jullie underkuver?
Ik kwam er omdat ik Luun loepte om te kijken of ze nog ergens schreef over haar dikke buik. (sorrie Luun, je wordt gestalkt)
Wel heerlijk om jullie even bij elkaar te zien en te zwaaien! Stelletje lieverds zijn jullie!
Goed te horen dat het zo goed gaat met iedereen.
Met mij en het Veulen gaat het ook goed. Groeit als kool, haalt alles uit het leven en put zijn moeder volledig uit, en wind iedereen om zijn kleine vingertje.
En.. binnenkort is ie niet meer het topic-ukkie. Go Luun!
Beterschap Hanke,
en duuuh, zon in mn bol.
In mn bol, in mn huis, in de was, alles!
Ik kwam er omdat ik Luun loepte om te kijken of ze nog ergens schreef over haar dikke buik. (sorrie Luun, je wordt gestalkt)
Wel heerlijk om jullie even bij elkaar te zien en te zwaaien! Stelletje lieverds zijn jullie!
Goed te horen dat het zo goed gaat met iedereen.
Met mij en het Veulen gaat het ook goed. Groeit als kool, haalt alles uit het leven en put zijn moeder volledig uit, en wind iedereen om zijn kleine vingertje.
En.. binnenkort is ie niet meer het topic-ukkie. Go Luun!
Beterschap Hanke,
en duuuh, zon in mn bol.
In mn bol, in mn huis, in de was, alles!
vrijdag 1 april 2011 om 14:46
Heuh? Nou vraag ik me dus meteen af wie je miste...
Is Saar ondertussen alweer terug, of zou ze -eindelijk- aan een Keniaan(se) zijn blijven hangen?
Hoe is het met ieders?
Hier moe, maar okee.
De zonnige dagen smaken naar meer, lekker buiten soezen, en het leven wordt er net een tikkie lichter van.
Het Veulen ontwikkeld zich tot net zo'n eigenwijsje als zijn moeder, Lief is lief, en we lachen ons kapot om die kleine spring in t veld die we gemaakt hebben.
Zou er bijna nog eentje maken om te kijken of het resultaat weer zo leuk is. (maar mooi niet. niks geen 2 kids aan mn rokken voorlopig)
~zwaaaai~
Is Saar ondertussen alweer terug, of zou ze -eindelijk- aan een Keniaan(se) zijn blijven hangen?
Hoe is het met ieders?
Hier moe, maar okee.
De zonnige dagen smaken naar meer, lekker buiten soezen, en het leven wordt er net een tikkie lichter van.
Het Veulen ontwikkeld zich tot net zo'n eigenwijsje als zijn moeder, Lief is lief, en we lachen ons kapot om die kleine spring in t veld die we gemaakt hebben.
Zou er bijna nog eentje maken om te kijken of het resultaat weer zo leuk is. (maar mooi niet. niks geen 2 kids aan mn rokken voorlopig)
~zwaaaai~
vrijdag 1 april 2011 om 22:49
zaterdag 2 april 2011 om 12:48
Inderdaad rustig hier.
Leuk Zaza dat Veulen zo'n eigenwijsje is. Goede eigenschap
Enne, twee veulentjes is ook erg leuk hoor, gewoon nog meer van dat mooie. Maar voorlopig niet kan ik me helemaal voorstellen!
Ik ga de tuin in, genieten van zonnestralen op m'n nog veel te bleke hoofd. Fijn weekend allemaal!
Leuk Zaza dat Veulen zo'n eigenwijsje is. Goede eigenschap
Enne, twee veulentjes is ook erg leuk hoor, gewoon nog meer van dat mooie. Maar voorlopig niet kan ik me helemaal voorstellen!
Ik ga de tuin in, genieten van zonnestralen op m'n nog veel te bleke hoofd. Fijn weekend allemaal!
maandag 4 juli 2011 om 11:59
Ha Saar!
Ik kon lang niet inloggen hier, maar heb wel vaak meegelezen met alles. Dus niet echt weggeweest.
Afleiding omdat ik niet houd van mijn eigen werk redigeren.
Ben liever bezig met het creatieve proces op zich; en dat iemand anders dan het praktische deel zou doen. Maar dit is wel echt iets wat ik alleen maar zelf kan doen.
Hoe is het? En de anderen, zijn jullie ook nog hier?
Sport je trouwens nog steeds?
Ik ben aan het lopen met Evi!
Ik kon lang niet inloggen hier, maar heb wel vaak meegelezen met alles. Dus niet echt weggeweest.
Afleiding omdat ik niet houd van mijn eigen werk redigeren.
Ben liever bezig met het creatieve proces op zich; en dat iemand anders dan het praktische deel zou doen. Maar dit is wel echt iets wat ik alleen maar zelf kan doen.
Hoe is het? En de anderen, zijn jullie ook nog hier?
Sport je trouwens nog steeds?
Ik ben aan het lopen met Evi!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 4 juli 2011 om 13:48
Ik las elders dat het gelukt is. Ben je helemaal klaar nu?
Goed bezig zeg met lopen! Hoe ver/lang loop je?
Ik sport nog steeds ja. De ene week wat meer als de andere, hangt een beetje van mijn diensten af. Maar vind het nog steeds leuk en dat is al heel wat.
Ben ook erg benieuwd hoe het met de anderen is.
De poging om het topic weer nieuw leven in te blazen is niet echt van de grond gekomen.
Goed bezig zeg met lopen! Hoe ver/lang loop je?
Ik sport nog steeds ja. De ene week wat meer als de andere, hangt een beetje van mijn diensten af. Maar vind het nog steeds leuk en dat is al heel wat.
Ben ook erg benieuwd hoe het met de anderen is.
De poging om het topic weer nieuw leven in te blazen is niet echt van de grond gekomen.