Wat verveelt je nooit?

06-03-2011 06:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
In vervolg van het topic van mij over wat je tijdelijk erg veel hebt gegeten en niet meer kan zien ( Wat kan jij niet meer zien of ruiken? )

Nu dan, wat staat je nooit tegen en zou je dag in dag uit kunnen eten.

Ik trap af. Echt ik zou elke dag pizza kunnen eten. Dan wel het liefste van een pizzaria want mijn oven kan nooit de heerlijkheid van een prof. pizzaria evenaren.

Tweede is dat ik dag en nacht een hamburger van de Mac lust. Echt, die kleffe dingen van een euro vind ik zo lekker.

En verder zou ik voor lunch altijd wel een tosti lusten. Heerlijk.

Vergeet ik gewoon mijn verslaving, kaas. Elke dag wel een klein hapje. Of een plakje. Heerlijk. Ik hou van hartig dus als ik trek heb vind ik het ook niet erg om zo een hap kaas te nemen. Vergeten kaas in de Poll te zetten, wat een doos ben ik.

Oja en als er een gek in de nacht mij wakker maakt, dan mag het wel zijn voor champagne.

Dit zijn de dingen die mij nu al jaren nog nooit verveelt hebben, hoeveel ik er ook van op heb. (disclaimer, champie drink ik zelden dus die mag je niet mee tellen).

Wat verveelt jullie nou echt nooit, hoeveel je er ook van op hebt? Zie mijn andere topic, ik heb meestal na een overkill van een product er echt een afkeer van dat ik het maanden of zoniet nog langer het niet meer hoef.

(gewoon even een luchtig topic voor de zondag als het mag )

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Totaal aantal stemmen: 40

Niets, alles gaat vervelen als je er teveel van eet (15%)
snacks (20%)
snoep (13%)
gezond eten (5%)
andere ongezonde hapjes (3%)
als het maar vet is (13%)
vlees of vis (8%)
anders n.l. ............ (25%)
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 06-03-2011 06:36
Reden: mijn verslaving kaas vergeten te vermelden.
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Brood

Aarbeien

Bananen

Koek

Brinta pap

Zoete drop

Pannekoeken
Ik heb geen motto.
paprika chips kan ik van blijven eten! jammie.

En verse zoete aarbeien, zoete meloen, zoete nectarines, zoete sinaasappels.....
wijn
Champignonsoep van Cup a Soup!

Maarrrrrrrrrr, ze hebben de receptuur veranderd. Sinds het Champignon Crème heet, vind ik het niet lekker meer. Veel te peperig, en ik heb een schurfthekel aan peper.

Afijn, in sommige winkels hadden ze nog de oude versie, zoals bij het Kruidvat. Ik heb dus de afgelopen maanden flink gehamsterd, en kan de komende maanden vooruit.

Maar ééns zal het op zijn....
Heel fout: een Whopper.

Sushi (California rolls).

Macaroni.
Slagroom

Koffie

Kwarktaart

Honing

Pure chocolade met hazelnoten

Lichte voorkeur voor zoet hier, op de koffie na dan
quote:Very Cherry schreef op 06 maart 2011 @ 18:10:

[...]

Vaak geprobeerd, dat geef ik toe, maar met die 1.58 m moet je dan toch wel verrekte hoog klimmen c.q. springen MVtje Hahahahaha
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Drinken: rooibosthee

Eten: brood met kaas!
quote:Blackdress schreef op 06 maart 2011 @ 11:33:

Eleonora, die knoflooksoep staat al weken op mijn lijstje wat ik snel wil maken... Nog steeds niet van gekomen. Ga het binnenkort toch echt eens een keer doen!

Goed idee vrouw!

De knofloken zijn bij mij weer gepoft gisteren, ik ga zo heerlijk soep koken.....

Laat je weten hoe je 'm vond?
Ga ik zeker doen!
quote:Waldorf114 schreef op 06 maart 2011 @ 13:16:

Voor de fantieke avocado eters: Hoe eten jullie deze? Garnalen en sweet chili saus er doorheen mengen.
Thee (vooral kruiden, pepermint en rooibos)

bruine boterham met belegen kaas

Salades

Avocados

(best wel gezonde dingen als ik het zo bekijk)
* Groene thee

* Pure chocolade (Lindt Excellence 85%):

* Tonijn (uit blik uitsluitend:

* Avocado (gewoon met beetje zout en peper en drupje olijfolie of op een donkere volkorenboterham met veel pitjes met tomaat en alfalfa en een drupje olijfolie)

* Hummus

* Mijn yoghurt-fruitsmoothies

* Carciofi alla Romana (verse artichokken met witte wijn, knoflook, citroen en platte peterselie):
quote:Lampje2204 schreef op 07 maart 2011 @ 12:27:

* Carciofi alla Romana (verse artichokken met witte wijn, knoflook, citroen, peperoncino en platte peterselie): [afbeelding]Oh wat ziet dat er lekker uit. Mag ik daar het recept van? Sorry voor het offtopic gaan maar dit kan ik niet voorbij laten gaan.
Chocomel

gefrituurde inktvisringen

witte brood (vers!) met hagelslag
Frankly my dear, I don"t give a damn
Koffie

Sigaretten
MV, ik zal een recept opstellen (ik heb het zo niet op schrift staan) en het plakken in het 'Wat eten we vandaag-topic', zodat we hier niet al te erg off topic gaan. Ik kan je al wel vooraf zeggen dat het een enorm klerewerk is om te maken...
Dank je Lampje
Roze koeken!!

hmmmm

Tiramisu uit de supermarkt! Kan ik zo een bak van leeg eten..

Kwarktaartcitroen van mona

s octends geroosterd brood met jam

rijstwafel met appelstroop is ook mijn favoriet
KAAS!
Sushi!
rijst
kaas, alle soorten, mmmm

avocado (zo op brood, als guacamole, door een salade, ...)

thee, de hele dag door

en chips denk ik ook wel
kaasfondue, chips, borrelnoten (verkopen ze hier gelukkig niet), water, wijn of champagne (mischien maar beter dat ik het nu niet mag in de zwangerschap) maar ook gezonde dingen als tomaten, zelf gemaakte smoothies.
quote:biol schreef op 06 maart 2011 @ 09:17:

Een pistoletje met brie, honing en walnoten of pijnboompitten...

Of zo'n chocoladecakeje waaruit de warme chocolade loopt als je hem openmaakt.. MmmmmmWij hebben dezelfde smaak... Mag ik er ook nog chips aan toevoegen? Maakt niet uit welke smaak, al neig ik richting cheese-onion op het moment

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven