Wat verveelt je nooit?

06-03-2011 06:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
In vervolg van het topic van mij over wat je tijdelijk erg veel hebt gegeten en niet meer kan zien ( Wat kan jij niet meer zien of ruiken? )

Nu dan, wat staat je nooit tegen en zou je dag in dag uit kunnen eten.

Ik trap af. Echt ik zou elke dag pizza kunnen eten. Dan wel het liefste van een pizzaria want mijn oven kan nooit de heerlijkheid van een prof. pizzaria evenaren.

Tweede is dat ik dag en nacht een hamburger van de Mac lust. Echt, die kleffe dingen van een euro vind ik zo lekker.

En verder zou ik voor lunch altijd wel een tosti lusten. Heerlijk.

Vergeet ik gewoon mijn verslaving, kaas. Elke dag wel een klein hapje. Of een plakje. Heerlijk. Ik hou van hartig dus als ik trek heb vind ik het ook niet erg om zo een hap kaas te nemen. Vergeten kaas in de Poll te zetten, wat een doos ben ik.

Oja en als er een gek in de nacht mij wakker maakt, dan mag het wel zijn voor champagne.

Dit zijn de dingen die mij nu al jaren nog nooit verveelt hebben, hoeveel ik er ook van op heb. (disclaimer, champie drink ik zelden dus die mag je niet mee tellen).

Wat verveelt jullie nou echt nooit, hoeveel je er ook van op hebt? Zie mijn andere topic, ik heb meestal na een overkill van een product er echt een afkeer van dat ik het maanden of zoniet nog langer het niet meer hoef.

(gewoon even een luchtig topic voor de zondag als het mag )

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Totaal aantal stemmen: 40

Niets, alles gaat vervelen als je er teveel van eet (15%)
snacks (20%)
snoep (13%)
gezond eten (5%)
andere ongezonde hapjes (3%)
als het maar vet is (13%)
vlees of vis (8%)
anders n.l. ............ (25%)
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 06-03-2011 06:36
Reden: mijn verslaving kaas vergeten te vermelden.
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kaas, kaas, kaas, kaas, kaas, kaas, kaas. En o ja, had ik al kaas genoemd?

Wat een ontzettend stel kaaskoppen hier. Ik ook!!! Maar het is ook zo lekker.

Ook nooit vervelend: een aardbeien milkshake van de Mac en een bakje telo (bakkeljauw met cassave) van de surinaamse toko!
pap, en dan heb ik het voornamelijk over brinta, griesmeel, brokkenpap en havermout. mensen verklaren me voor gek maar ik vind het heerlijk!
quote:slurfje schreef op 15 maart 2011 @ 14:41:

brokkenpap Dit klinkt, ehm... écht niet lekker
Oregano toastjes met blauwe schimmelkaas.
Bolognese chips van AH merk, kapsalon schotel van de snackbar, Dom Perignon champagne, een stiekem sigaretje (ben gestopt) en kamillethee..
Uiensoep, chili con carne, penne putanesca, preitaart, of nou, eigenlijk elke hartige taart, hamburgers à la jamie oliver en mozzarella
Chips! Liefst cheese-onion of paprika. Helaas hebben we dat hier niet (maar goed ook) en moet ik het met alleen naturel doen. Chips kan ik echt iedere dag eten, zelfs voor het ontbijt.

Kaas

Drop, liefst van die salmiakballen

Pizza mag ook iedere dag

Wraps met het een of ander

Kruidenkaas van die goedkope
ik krijg hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

heerlijk allemaal weer zeg.

Ik ben dol op:

Kaas

roze koeken

brie

kaas/ham crossaintje warm

verse thee

Groentesoep vers gemaakt door mezelf

warme appeltaart

appelflap

appelstrudel met zelfgemaakte custard

chips was ook mijn verslaving maar eet ik bijna niet meer

Kaasstengels

warm broodje met oude kaas.

en ga nog maar effe door.

Ik vind jammergenoeg veel dingen te lekker...
Mij mag je echt wakker maken voor een puntzak patat met mayo
Wat ik heel veel gebruik en me dus nooit verveelt:

-uien en knoflook

-paprika's (als rauwkost of gegrild/gepoft)

-verse munt en verse koriander (door de couscoussalade)

-citroenen

-verse gember

En verder ben ik dol op zoete grote navelsinaasappels, banaan door de yoghurt, brood in alle vormen en maten en aardappels in de puree of gebakken.

Van snacks en snaai kan ik ook verslavingen hebben maar daar krijg ik altijd genoeg van. Helaas ga ik dan over op een andere variant. Zo wordt de jarenlange verslaving aan hamka's overgezet naar nibbits en dat weer naar die onions ringen zoutjes etc.
Brinta Wake Up. De variant met koude melk. Dat lust ik 24/7.

Wijn vind ik ook heerlijk - rood of wit. Paar keer per week een glas tijdens het koken, eten of later op de avond.
heerlijk ook de brinta Wake Up.

ik heb deze net weer op...

zalig
Escargots... Heavenly! Wel eerst een tijdje in witte wijn laten zwemmen, daarna in de oven met knoflook- of kruidenboter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven