Wat verveelt je nooit?

06-03-2011 06:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
In vervolg van het topic van mij over wat je tijdelijk erg veel hebt gegeten en niet meer kan zien ( Wat kan jij niet meer zien of ruiken? )

Nu dan, wat staat je nooit tegen en zou je dag in dag uit kunnen eten.

Ik trap af. Echt ik zou elke dag pizza kunnen eten. Dan wel het liefste van een pizzaria want mijn oven kan nooit de heerlijkheid van een prof. pizzaria evenaren.

Tweede is dat ik dag en nacht een hamburger van de Mac lust. Echt, die kleffe dingen van een euro vind ik zo lekker.

En verder zou ik voor lunch altijd wel een tosti lusten. Heerlijk.

Vergeet ik gewoon mijn verslaving, kaas. Elke dag wel een klein hapje. Of een plakje. Heerlijk. Ik hou van hartig dus als ik trek heb vind ik het ook niet erg om zo een hap kaas te nemen. Vergeten kaas in de Poll te zetten, wat een doos ben ik.

Oja en als er een gek in de nacht mij wakker maakt, dan mag het wel zijn voor champagne.

Dit zijn de dingen die mij nu al jaren nog nooit verveelt hebben, hoeveel ik er ook van op heb. (disclaimer, champie drink ik zelden dus die mag je niet mee tellen).

Wat verveelt jullie nou echt nooit, hoeveel je er ook van op hebt? Zie mijn andere topic, ik heb meestal na een overkill van een product er echt een afkeer van dat ik het maanden of zoniet nog langer het niet meer hoef.

(gewoon even een luchtig topic voor de zondag als het mag )

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Totaal aantal stemmen: 40

Niets, alles gaat vervelen als je er teveel van eet (15%)
snacks (20%)
snoep (13%)
gezond eten (5%)
andere ongezonde hapjes (3%)
als het maar vet is (13%)
vlees of vis (8%)
anders n.l. ............ (25%)
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 06-03-2011 06:36
Reden: mijn verslaving kaas vergeten te vermelden.
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tosti, aardbeien en aardbeipudding, patat, chocolade zeevruchten, paaseitjes (van de liddl ) kippenpoot, chips (alle soorten en maten)
Avocado's. Elke dag eet ik er minimaal 1.

Als er weer watermeloenen te koop zijn, eet ik er 3 in 1 week!

En verder water, bonbons van de chocolatier, zelfgemaakte gehaktballetjes.
Koffie, water en een biertje. En kaas.

Kan hier niet een of ander dieet van worden gemaakt? Ik ben fan!
Drop

Chips met dipsaus

Blauwe bessen

Zure ufo's
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@MV: mij keken ze in het begin ook raar aan hoor in de snackbar.... Hahahaha, maar t is zo lekker, broodje kaassouffle oorlog!
Meloen! Dat kan ik ook elke dag wel eten, en ook meteen een hele

McKroket heb ik ook geregeld zin in, maar vraag me af of ik dat echt nog lekker zou vinden na elke dag (wel zin in elke dag in ieder geval)

Kaas idd, helemaal in combi met augurk/zilverui en iets van salami hmmmm

Ik hou op, vandaag zou mijn gezonde dag worden!
Alles waar een deegje omheen zit (van saucijzenbroodje tot koeloekai).
Volkorenbrood met extra belegen kaas. Dito oterham met gekookt eitje. Zelfgemaakte spaghetti putanesca of bolognese. Zuurkoolschotel. Varkenshaasje uit de oven á la mijn moeder, met pommes duchesses en verse sperzieboontjes. Versgebaken appeltaart.

Zucht...............
Avocado's.
* Zwarte sterke koffie

* Thee

* Fruit (vooral appels, eet ik dagelijks, maar eigenlijk zijn alle soorten fruit goed)

* Marokkaanse gehaktballetjes a la Rick Stein

* roti a la mijn vriend

* vis en garnalen / gamba's

* pure chocolade, met of zonder (hele) hazelnoten
pasta carbonara (met uitgebakken spekjes, niet met ham)

Kaas

pesto (alleen zelfgemaakte)

pasta bolognese (alleen zelfgemaakte saus)

gebakken eieren met spek

naturel chips

mars
Ow krijg trek van dit topic!!!

* tosti

* brood met gebakken ei, gesmolten kaas en ham

* thee (wel verse thee)

* water

* zacht gekookt eitje op brood met kaas en goede ham

* stokbrood met de sweet union filet van de AH
blackdress: ik ben ook echt gek op avocado's, liefste met een beetje peper en zout. Maar is het niet ongezond om er elke dag eentje te nemen, voor je choleterol? Die dingen zijn namelijk super vet!

ik eet ook bijna elke dag een boterham met hagelslag, veel boter en veel hagelslag, liefst puur, heerlijk!

Ook drink ik veel ice thee green.
quote:kjong schreef op 06 maart 2011 @ 10:45:

Alles waar een deegje omheen zit (van saucijzenbroodje tot koeloekai).

Een tijdje terug was Oprah op een country-fair ergens in Texas geloof ik. Daar hadden ze fried butter.... Boter door een beslag halen, en dat frituren....

Chips.

Ik kan binnen sneltreinvaart een zak chips opeten.

Of twee.

Ik moet eigenlijk elke dag wel chips hebben. Er moet iets raars gebeuren of ik moet wel zo moe zijn wil ik geen chips eten.

Vrijwel elke smaak.
Oude kaas, thee, sushi
Wit brood, heerlijk!

Als ik weer 5 dagen achter elkaar bruin brood (want oh zo gezond) heb gegeten snak ik naar een lekkere, verse witte boterham!
Sushi kan ik dagelijks eten - alleen niet 'smorgens.

Pizza dan weer wel, dat lust ik op elk tijdstip

En avocado - dagelijks 1. Zijn vet, maar het zijn gezonde vetten (toch?). Als lunch, geprakt of in schijfjes.

Strooithee van Zonnatura.
quote:roermondse schreef op 06 maart 2011 @ 11:02:

blackdress: ik ben ook echt gek op avocado's, liefste met een beetje peper en zout. Maar is het niet ongezond om er elke dag eentje te nemen, voor je choleterol? Die dingen zijn namelijk super vet!

ik eet ook bijna elke dag een boterham met hagelslag, veel boter en veel hagelslag, liefst puur, heerlijk!

Ook drink ik veel ice thee green.Het schijnen juist hele gezonde vetten te zijn, heb ik gelezen. Weet het niet zeker hoor, maar ze zijn zoooo lekker
Álles wat jullie schrijven zowat, minus de kaas. Ja, oude Hollandse.

Koffieen drank ook niet, verder veel.

IJskoude melk. Wordt die al genoemd?

En mijn eigen gepofte knoflooksoep met tijm en citroen. Daar ben ik verliefd op.
Dit vind ik op internet: En aangezien ik al 3,5 jaar BV geef Heel gezond dus, haha!

De Avocado kan gerekend worden tot een van de meest essentiële fruitsoorten voor het menselijk lichaam. Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat de Avocado een belangrijke toevoeging is voor een dieet van zwangere vrouwen, maar ook voor vrouwen die borstvoeding geven. Uit dit onderzoek komt naar voren dat de Avocado vol zit met vitaminen en mineralen, met name de vitamine B6, kalium, folinezuur en onverzadigd vet. Dit laatste, het onverzadigde vet, is goed voor het hart. Maar een Avocado is ook gezond voor gewone mensen die niet zwanger zijn of geen borstvoeding geven. Ook voor kinderen is een Avocado een goed voedingssupplement als aanvullingen op het andere fruit dat kinderen vaak dagelijks eten, te denken aan appels, bananen en sinaasappels.

Een Avocado is een zeer voedzame vruchtsoort. Het vraagt bijna geen bereidingstijd en zit vol voedingsrijke stoffen.
Eleonora, die knoflooksoep staat al weken op mijn lijstje wat ik snel wil maken... Nog steeds niet van gekomen. Ga het binnenkort toch echt eens een keer doen!
Oja, ijskoude melk met Brinta Wake Up (naturel). Dagelijks als tussendoortje - jammie!
@roermondse, ik lees ook nog dit! het helpt juist je cholesterol te verlagen. Er zitten alleen wel veel calorien

Onverzadigde vetten

Avocado’s zijn erg gezond. Dat komt omdat er veel onverzadigde vetten in zitten, die goed zijn voor hart- en bloedvaten en je cholesterol verlagen. Daarnaast is het mineralengehalte erg hoog, er zit drie keer meer in dan in ander vers fruit. Het hoge kaliumgehalte zorgt voor een verlaging van de bloeddruk. Bovendien bevat een avocado veel vitamine C en vitamine E. De vitamine E beschermt tegen vroegtijdige veroudering, aderverkalking en zelfs tegen sommige soorten kanker.
Cheesecake. O, I love cheesecake. Heb er gister 1 gemaakt, en die gaan we zo heerlijk opeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven