Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Kom ik even zwaaien in jullie nieuwe topic!

Gefeliciteerd meiden, met de nieuwe baby's!
Ja gevonden.....:-)....
Jeetje, alweer een nieuw topic. We gaan lekker! . Weing te melden alleen. Tirza is naar het KDV en Chris ligt op me uit te buiken. Volgens mij heeft hij een regeldag. Hij wil continu eten! Straks even langs de huisarts want ik verdenk hem van spruw en even wegen bij het CB. Kortom: druk dagje.
Ah daar is ie!

Hey Foxy, wat leuk! Hoe gaat het bij jou?

RR, Chris houdt je lekker bezig dus, och spruw is naar.,, maar goed dat je even naar de HA gaat. Heb jij ook last of gaat het voeden wel gewoon goed.

Het is hier weer een prachtige dag, bij jullie ook geloof ik he? Straks om 10:30 2 dames op de koffie met hun kleine grut, gezellig. Als de wind wegblijft kunnen we lekker buiten!
heeeeejjjjjj korte titel dus viel gelijk op dat er een nieuwe is

ben gelijk ook weer weg want jolijn net bij oma gebracht en ga zo even weer lesje doen voorbereiding start to run. en geen straf want strakblauwe hemel en heerlijk zonnetje!!!!!!

vanmiddag kom ik wel weer ff bijkletsen! doei
Yep, ook gevonden !

Foxy, dat is lang geleden...hoe gaat het met jullie?

RR, hopelijk heeft je kleine man geen spruw! Ben je eigenlijk al lekker naar buiten geweest met Chris?

Elza, hier ook heerlijk weer..maarja, heb er vandaag helaas niks aan...Mss in de pauze maar even wat zon opsnuiven. Gezellig even de visite straks, hopelijk kunnen jullie lekker buiten zitten.

Chicaa, heb jij soms de download van start to run? Ik wil ook beginnen maar niemand zet het even op Hyves voor me boehoehoehoe....

Mijn broeken zitten nl een beetje strak na de winter dus wordt hoog tijd!
Juul, tnx voor het openen van een nieuw deel !

Wat een leuke cadeaus Sanne ! Wij gaan zeker ook voor een keukentje en spulletjes voor er bij. Vind de picknicktafel ook echt superleuk !

Kos, fijn dat alles goed was ! Ik dacht dat je juist een echo zou krijgen eigenlijk ?! En leuk ding die Skippy, ga m ook bestellen !

Lekker weer was het gisteren he ! Alleen heeft Sofie van 12 tot half 4 geslapen, dus we konden pas erna naar buiten. Dat vind ik nu wel jammer, juist als het rond het middaguur het lekkerst is, doet ze d'r slaapje.

Verder alles goed hier. Zaterdagavond hebben we bij vrienden gegeten. Sofie heeft daar in het campingbedje geslapen en dat ging heel goed. We waren om 1 uur 's nachts thuis, pff best laat en dat merkte ik de volgende dag ! En Sofie is behoorlijk verkouden maar goed te spreken verder. En ze heeft mij aangestoken, want ik heb een zere keel. Hoop dat het daarbij blijft.

De zilvereren schoentjes zijn erg leuk en passen prima ! Sofie vind ze helemaal mooi
Elza> ja, heb wat steken in mijn tepels bij voeden steeds en zie wel duidelijk witte plekken in zijn mondje. Tirza had ook spruw, meestal als je er op tijd bij bent is het even een kuurtje en klaar. Ik belde net met de HA, maar volgens mij hoef ik niet langs te komen? Rond half 2 moest ik weet bellen om te vragen of de medicijnen al bij de apotheek lagen. Vaag hoor. Veel plezier met je visite trouwens. Hopelijk lekker buiten spelen!!

Bobbie> hier ook een snotterig meisje. Je blijft neuzen afvegen hè. Hopelijk krijg jij niet al te veel last verder! En pittig zaterdagprogramma hoor! Nou ja, nu kan het nog heel makkelijk. Straks moet je twee bedjes mee. Hahaha.

Chicaa> ren ze!! Respect hoor. Ik vind hardlopen echt zoooo stom. Kan me daar echt niet voor motiveren. Laat mijn paarden liever rennen. Hihi.

Sanne> jammer dat je met dit lekkere weer moet werken. Maar misschien blijft het deze week wel lekker? En ja, ben al buiten geweest. Geboortekaartjes op de post doen. Wilde gisteren naar mijn paarden, maar dat mocht niet van manlief. Sadist. Nu ga ik morgen even op en neer denk ik. Issie toch werken. Haha.

Tirza kwam vanochtend weer zelf uit bed en naar onze kamer. Beetje jammer. Maar ze kijkt zo blij dan, kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar dan terug te sturen. Het was 7.15 uur trouwens, dus op zich ook heel netjes nog.
Ja Juul, thanx nog !

Bobbie, dat vind ik ook jammer hoor van het middagslaapje....vooral in het weekend.

Gisteren gingen wij dus naar het strand maar is toch 3-kwartier rijden dus de middag is dan al bijna om en dan is het ook alweer een stuk kouder idd.

Normaal ging ik op zaterdag ook mee met vriend naar zijn voetbalwedstrijd maar hij gaat weg als Tess net gaat slapen....wel jammer want er zijn altijd veel kindjes waar ze mee kan spelen.

Ik maak Tess nu wel iedere middag na anderhalf/2 uur slapen wakker, anders ben ik bang dat ze 's avonds te laat in slaap valt.

Picknicktafeltje hebben ze op het kdv van plastic en Tess vind het altijd leuk om daar met haar vriendinnetje te (nep)eten....dus leek me wel leuk voor in de tuin...kan ze ook lekker aan kleuren, puzzelen enz...

Heb jij nog het linkje van de schoentjes van Sofie? Mss bestel ik die dan wel in het wit. Weet ik zeker dat de zooltjes goed zijn en ik vond ze ook erg leuk.

Hopelijk worden jullie niet ziek! Volgens mij heerst er wel een naar virusje (wat Tess had vorige week) met veel hoesten enzo.
Sanne, hierbij ! Ik vond zelf de zool juist vrij hard, maar goed advies gekregen en Sofie loopt er prima op, dus ga er van uit dat het ok is.

http://www.mooieschoenen. ... 120-b-zilver/g15/p157273/

Normaal gesproken slaapt ze ook niet zo heel lang hoor, maar zaterdag lag ze laat op bed bij vrienden en 's nachts hebben we haar wakker moeten maken natuurlijk. Daarbij is ze ook wat snotterig. En gisteravond lag ze gewoon om 8 uur op bed.

Sofie had trouwens zaterdag d'r hello kitty shirtje aan van H&M. Ze was helemaal trots en liep de hele tijd, 'kity. Sofie mooi'. Cute he.

Vinden jullie kindjes het trouwens ook zo'n feest om in bad te gaan ? Als we klaar zijn met eten, roept Sofie al 'naar boven in bad'. Beetje jammer voor haar dat we niet elke dag badderen, ze is dan echt over de zeik als we zeggen dat ze niet in bad gaat

RR, 7.15 is het hier ook meestal hoor. Ik vind het persoonlijk veeeel te vroeg maar voor kindjes is het een mooie tijd toch ?! Lijkt me zo schattig dat ze dan ineens naast je bed staan. Heb je bewust de geboortkaartjes nu pas op de bus gedaan ? Wij wel met Sofie, daardoor was het de eerste week echt heerlijk rustig qua telefoontjes enzo.
Thanx Bobbie, ga gelijk even kijken

Jaaaa, Tess is ook helemaal gek op haar Kitty shirtjes...slaat ze met haar handje op het printje en roept "kitty kitty" of "mooiiiii". Ze heeft nu alleen nog pyamashirtjes van Kitty aan want de shirtjes van de H&M die ik heb (mt 86/92) zitten bij haar echt nog te ruim.

Vorige week had ze zelf allemaal spulletjes van Hello Kitty uit haar kast gepakt uit het mandje waar ze bij kan : een hemdje, boxershortje, badpak, bikinibovenstuk en een roze riem.

Ze probeerde alles zelf aan te trekken maar met het badpak tussen haar knieén liep het niet zo lekker. Toen moest ik dus alles aantrekken bij haar dus het hemdje en boxertje met badpak erover en daaover nog het bikinihesje en de riem (en ze had al een Kitty pyama-shirt aan)...zag er niet uit natuurlijk maar zij was helemaal blij

Hier ook gek op het bad, lekker met potjes, pannetjes en gietertje spelen en met haar hengeltje alles opvissen. Tess gaat ook maar 2 a 3 x per week in bad, helaas voor haar....ze wilt er ook nooit uit al is het water al helemaal koud geworden.

RR, wat vreemd dat die dokter niet even wilt kijken of het echt wel spruw is!

7:15u mooie tijd hoor, maar een uurtje later is net ff lekkerder!

Het was hier in het weekend 8 uur en vanmorgen moesten we haar wakker maken om 7 uur. Niet gewend, normaal is ze tussen 6 en half 7 wel wakker al.

Als ik trouwens soms lees wat sommige kindjes hier al zeggen heb ik het idee dat het bij Tess momenteel wat stagneert.

Ze begrijpt precies wat wij zeggen maar zelf komt ze de laatste weken niet met heel veel nieuwe woordjes...laat staan zinnen.
Heeeeee Foxy, wat leuk om je weer even voorbij te zien komen op ons topic.

Af en toe zie ik je nog wel schuiven op andere topics. Hoe is het met je?

RR wat raar dat je niet langs hoeft te komen met Spruw Brrr als ik er nog aan denk.

Ik weet nog zo goed wat een moeite ik heb moeten doen om medicijnen te krijgen. Mijn HA wilde er absoluut niet aan bij zo'n kleintje (de eikel)

Enneh.. 07:15 waar kan ik tekenen?

Chicaa veel plezier met lopen. Ik zou wel met je willen ruilen Heerlijk met dit weer!

Een van de weinige momenten in mijn leven dat ik zin heb om te bewegen.

O shit Sanne sorry ik ben het vergeten om Start to run op hyves te zetten. Volgens mij had ik dat beloofd. Sorry ik ben er niet bij de laatste tijd dat is wel duidelijk.

Als ik thuis ben vanmiddag ga ik kijken of ik hem kan vinden voor je....

Wel lief Tess met haar hello kitty. Er stond weer een bedlampje/muziekknuffel van Hello Kitty in het kruidvat krantje trouwens.

Eline heeft ook zo'n skippy ding trouwens. Is ze helemaal weg van. Ze valt er nog wel af en toe vanaf als ze te enthousiast wordt, maar ze vindt hem erg leuk.

voordeel van dat ding is dat er lucht in zit. Dus je kan hem lekker klein opbergen.

Ik ben toch steeds wel onder de indruk van hoeveel jullie kindjes al praten.

Eline zegt wel een hoop, maar ook heel veel nog onverstaanbaar en zinnen als "naar boven in bad" echt nog niet hoor.

Eline zegt BAD BAD BAD en dan is het op zich ook wel duidelijk wat ze wil

Soms komt ze ineens met woordjes dat ik denk huh? waar heb je dat nou weer vandaan, maar zinnen echt nog niet hoor.

Vanmorgen is ze verkleed nhaar het kdv gegaan. Ze vierden carnaval. Dus Hup prinsesenjurk aan en toverstaf mee. Ze vond het zelf niet zo heel erg leuk geloof ik. Ik vond het geweldig hahahaha (slechte moeder)

Ik ga weer even aan het werk.

Voor iedereen die vrij is... Geniet vandaag!
hey meiden!

Een nieuw topic is de mooiste reden om weer te proberen bij te blijven of niet?

Slaapt Tirza nu in een groter bed of klimt ze eruit RR? 7.15 id inderdaad zo gek nog niet.

En spruw, bah! Post je het geboortekaartje ook op hyves? Ben wel benieuwd

Hier ook niet echt kunnen genieten van het mooie weer. Daisy lijkt vandaag weer iets beter te gaan, dus hopenlijk kunnen we van de week ook even weer buiten spelen!
Bedankt julia voor het topic! kort maar krachtig daar hou ik van.

Grappig dat ze daar carnaval vieren bij jullie. Het is toch echt iets van onder de rivieren. Ben zelf helemaal niet van de carnaval. Van het weekend was er ook een optocht waar wij waren, pff niks voor mij. Kinderen vonden het wel leuk.

Bobbie, leuke schoentjes! Zilver, wit, roze vind ze allemaal wel leuk! Heb me nog niet echt verdiept in de zomerschoenen. Wel van de week voor tess roze all stars gekocht. Ze vond ze meteen leuk en wilde ze meteen aan!

En lekker voor jullie dat sofie zo makkelijk gaat slapen in het campingbedje. Tijdens de vakantie ging dat bij ons ook heel goed. Enne, 7.15 vind ik een prima tijd! alles voor 7 uur "mag" niet maar daarna moeten we allemaal toch op. Zoonlief wordt nog wel eens wat vroeger wakker maar hij heeft nu een wekker en mag pas opstaan als er een 7.00 nog wat staat. Anders oogjes nog even dicht! Werkt prima. Dus ik ben blij dat tess tot 7.15 slaapt!

Sanne, lekker naar het strand! Vindt jouw tess dat niet erg die wind in haar gezicht? Het wordt nu wel wat minder maar mijn tess vond dat maar niks. En het was toch nog fris die wind. Uit de wind in de zon met een kacheltje klinkt dan wel weer heel lekker! En precies wat jij zegt, mijn tess speelt ook met potjes en pannetjes in bad, lekker thee zetten en ook al is het water helemaal koud wil ze er niet uit! Ik moet haar dan echt pakken! Hier meestal 3x per week in bad.

RR sterkte met de spruw! En nee, ik ben zelf ook geen fan van hardlopen maar het lijkt me op zich wel lekker buiten enzo...... Doe nog maar lekker even rustig aan he!!

elza, gezellige koffieochtend? Hopelijk is het net zo lekker bij jullie als hier! Kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet hoor, weer zo'n week alleen! Heb je wel het gevoel dat je genoeg mensen hebt ontmoet? Ik had het ook vaak na ongeveer een half jaar echt zo'n dipje....

Hier is manlief alweer een week weg en komt vrijdagavond thuis. Ook lang..... Ben blij als hij er weer is ookal heb ik allerlei dingen gepland de hele week, het is gewoon minder leuk.

chicaa, goed van je rennen! zet hem op!

Pff de ochtend zit er alweer op. Tess heeft helemaal van school naar huis gelopen vanochtend (lekker rustig aan..... ) daarna in badje, daarna boodschappen doen. Moest echt moeite doen haar wakker te houden in de wagen. Thuis nog even wat eten en naar bed!

Weekend was wel gezellig maar Tess en zoon waren wat jammerig het hele weekend. Vermoeiend! Eenmaal thuis ging het wel weer, misschien hing er wat in de lucht, geen idee. 's avonds kwam mijn vader met zijn vrouw eten, heel gezellig! Ik ga vanaf nu wat projectjes voor hem doen, hij heeft zijn eigen bedrijf. Wel leuk!

Helaas voor onze vrienden heb ik het buikvirus daar achter gelaten.... ze zijn allemaal ziek! oeps.......... ik dacht altijd dat het vantevoren besmettelijk was.

Vanmiddag vriendjes en vriendinnetjes te spelen van de kids en vanavond komt er een vriendin van mij eten.
wil niet de pret bederven voor de werkende dames maar eind van de week word het weer slecht weer....voornamelijk nat bah....

maar vandaag is geweldig, ga zo denk ik even een stuk fietsen met madam. die ligt lekker op bed te keten! maar zo was zo stront vervelend en ondeugend dat ik er klaar mee was

Em zit de hele dag te vertellen wat ze aan het doen is..emily in auto...auto mama...emily eten brood...Emily spelen kitty....geen volzinnen maar ik snap haar helemaal!

RR: spruw, ach wat zielig...hopenlijk ben je er snel bij en dus zo vanaf...naar de paardjes toe...toch niet om te rijden????

geboortekaartje, ook wel tikje nieuwsgierig hier ligt er nog een op de plank voor een jongen, maar denk dat mijn smaak is veranderd.

Sanne; mss besluit tess voortaan later wakker te worden? ben echt verwend, em word steeds pas rond negen wakker.

feest in bad, ja, totdat we haren gaan wassen dan is het huilen!

bobbie; 1 uur, tja dat zijn we niet meer gewend hé? vroeger gingen we dan pas net eens stappen haha. vind het oo kwel vervelend dat de hele middag word verslapen, maar dat momentje voor mijzelf is toch ook wel lekker.

Elza; veel plezier met je vriendinnen en als ik die hippyskippy jouw kant op moet laten komen geef je maar een gil!

Julia; caranaval op het kdv wat schattig, hier ook vandaag maar ja em is lekker bij mij!

o ja Sanne op de zoek functie via viva kan je start to run volgens mij ook vinden.
Zo, we gaan lekker...zitten halverwege dag 1 al op pagina 2

Hip, je hebt die vrienden dus een mooi afscheidscadeau gegeven

Ongezellig nog zo lang zonder je man...maar volgens mij redt jij je prima. Je woont daar natuurlijk ook heerlijk centraal...lekker veel dingen op loopafstand en genoeg te doen volgens mij.

Tess vind die wind door d'r haren juist wel leuk geloof ik....ze had meer moeite met het zand, had niet zoveel zin om daar doorheen te struinen dus zijn we maar op de boulevard gaan lopen.

Welke maat heb jij van de All Stars? Mijn Tess heeft ook de roze in mt 21, maar ze vallen echt heel erg groot vind ik....ze kan ze voorlopig nog niet aan iig...jammer want is juist zo leuk voor nu.

Juul, maakt niet uit...goede reden om het nog even voor me uit te schuiven. Maar met dit weer krijg ik wel meteen bikinistress dus moet er wel aan geloven binnenkort.

Zal ook 's zoeken via Viva, wat Kos zegt.

Herkenbaar van het praten hoor..hier ook wel veel woordjes maar ook nog geen zinnetjes.

Kos, had het al gezien...vanaf woensdag alweer regen voorspeld...getver! Geniet er dus maar lekker van vandaag!

Ik ga nu echt 's even serieus aan het werk....ik heb wat opstartproblemen vandaag

Bij het Kruidvat hebben ze overigens ook van die leuke ronde haarclipjes die je kunt rijgen aan het haar van Kitty!
Kos, eind van de week werk ik ook, dus mij maakt het niet uit

Hip, ik zou het superongezellig vinden als vriend zolang weg zou zijn. Een dag of 2 ok, heerlijk juist , maar langer echt niet. Het idee al dat ik alles thuis alleen moet doen. Ok, ik werk er dan wel bij, maar toch ! Ben wel benieuwd eigenlijk naar wat je man precies doet (vanuit mijn werk achtergrong)maar misschien heb je dat al wel eens op hyves geschreven.

Oeps en het buikgriepvirus achtergelaten

Ben nog op zoek naar een leuk spijkerjack, stretch en liefst een beetje getailleerd. Ik had er een bij de Hema besteld, maar die zit wat krap. Tips iemand
jippie het forum doet het weer! verveel mij te pletter en heb hele huis al gezogen gedweild, toiletten gepoetst en trap afgestofd...dus nu me-time..merken jullie het Em slaapt eens een keer heel lang én het forum deed het niet

hier eentje die ook niet van de kou houdt, loopt ook zo snel blauw-paars aan. strand zet ik voorlopig uit het hoofd (tenzij er volgende week een hittegolf komt)

hip; wel ongezellig zo zonder man, maar je bent het wel een beetje gewend. alhoewel wennen doet het nooit. Snap ook wel dat je niet werkt, valt bijna niet te plannen met clubjes,school opvang ed.

Dingen voor in haar kitty? snap ik iet leg eens uit!

Bobbie:spijkerjack is voor jezelf neem ik aan? Geisha heeft wel aardige http://www.wehkamp.nl/dam ... ,17,22&PI=1&SM=5&AAPP=20. Maar eigenlijk zie je bijna geen spijkerjacks, je moet aan het leer/suede....zoiets

http://www.bloomfashion.n ... t-in-pig-suede-42174.html

zo ik ga weer google-en op zoek naar schoenen voor Em, want die moet al weer nieuwe schoenen. (gaat echt belachelijk hard,,)
voor sanne:

i google...

http://www.van-waveren.nl ... /08/start-to-run-podcast/
Idd wat een gemis dat het forum niet werkte vanmiddag

Heb al leren en suede jackjes en net een nepleren gekocht, dus moet echt een spijkerjackie erbij

Maar die van jouw linkje is erg leuk !
Visite was heel gezellig! Pas aan het eind nog even buiten, kids lekker door het gras rennen, Joy samen met leeftijdsgenootje gevoetbald en met de koetjes praten ;)

We hebben gelijk besloten eind juni een weekendje zonder man en kind(eren) weg te gaan ;) moet kunnen.

Hip, jij ook alleen dus deze week! Ik vind het saaaaaaaai.. en we hebben 7 uur tijdsverschil, dus ook niet makkelijk even bellen.Ook vrijdag thuis en maandag weer weg voor een paar dagen.

Als Joy lang slaapt ga ik wel naar buiten natuurlijk! Rond het huis dan he, ga niet ver.

Ze is ook weer snotverkouden, jammer! Wil nu ook niet eten... tja ik kan haar niet dwingen, straks yoghurt proberen en dan lekker in bad (elke avond)

praten, nou hier ook nog steeds woordjes hoor, voorlopig hoor ik daar nog geen zinnen uitkomen. Er komen wel wat woordjes bij maar gaat niet zo heel snel.

RR, en heb je een kuurtje tegen spruw gekregen? Ik vond BV in het begin zoooooow pijn doen! beetje telpelkloven ook, tranen sprongen gewoon in mijn ogen als ze hapte! Wat ik ook altijd had; direct als ze begon met drinken, kreeg ik enorme dorst en moest dan direct water!

Lief dat Tirza zelf uit bed naar jullie komt! 7:15 is redelijk, maar niet als je 's nachts haar broertje moet voeden lijkt me.

Joy is meestal tussen 7:30 en 8:00 wakker.. ook best netjes hoor, klaag niet.

hier aan het eind van de week ook regen :( maar vrijdag weer zon! Zegt helemaal niks hoor, want ze passen de verwachting een paar keer per dag aan, dit puntje van de UK is niet te voorspellen.
ohohohoh wat was het een heerlijke dag! vanochtend dus eerst gelopen. nog niet echt hardlopen hoor, wandelen in combi met snelwandelen maar wel een uur, dus daarna was ik zeer voldaan. kopje thee in de zon, gedoucht en kindjes gehaald. vanmiddag had zoon een vriendje mee en jolijn is ook een echt buitenspeelkind (zag er niet uit, zwarte klauwen, onder de stoepkrijt, schoenen helemaal vaal, heeerlijjjkk). we gingen pas om half 6 naar binnen maar toen werd het wel ineens heel koud.

rr spruw?? yak!! en kwart over 7 teken ik voor hoor!!!

elza, goede plannen gemaakt dus en de kindjes nog even lekker buiten gespeeld. nog even en man is weer thuis!!!!! voor jou is dit ineens nu heel lang he, terwijl hij toen jullie hier ngo woonden natuurlijk vaker zolang van huis was.

hip, hier ook een wind-hater hoor. mij wind niet leuk, mama wind nee. hahahaha, net alsof ik er iets aan kan doen.

kos forumaddict jij maar wel een lekker schoon huisje nu!

sanne, lekker naar het strand geweest, beter!! waar ga je dan heen, naar Z ???

julia, komt vast goed dat praten hoor! en ik ben normaal ook niet zo sportief maar meot het nu maar weer eens worden van mezelf met dit weer idd geen straf!

vwv, goed voornemen!! hoe is het met daisy nu?

vanavond lagen zoon en ik dubbel om frut. zoon zit te dsen en iets lukte niet dus: SHIT. 2 seconden later frut: SHIT.

dus ik tegen haar, jolijn dat mag niet hoor. mevrouw bijdehand: shit niet.......... we kwamen niet meer bij
goedemorgen!

en we hebben zowaar kunnen slapen vanacht! Ze ligt nu te brabbelen in bed dus dat is ook al een goed teken, afgelopen week werd ze steeds krijsend wakker.

Einde van de week inderdaad weer slecht weer. Hopenlijk kunnen we er vandaag nog een beetje van genieten, ben weinig buiten geweest door de koorts van Daisy.

Hier ook problemen met onder de douche weg of uit bad en als papa de haartjes wast ook huilen. Bij mij valt het gelukkig mee, maar doe het ook iets kalmer hihi.

Mannetje langer weg elza en hippy? Hier ook. Is maandag zeer vroeg vertrokken en komt vrijdagavond weer thuis en zo daarna nog twee weken. Hoop echt dat Daisy weer snel opknapt anders hou ik het niet vol...
Goedemorgen !

Gelukkig een goede nacht vwv ! Tis echt al heerlijk buiten nu, als het gaat met Daisy lekker even de frisse lucht in ! Sofie riep vanmorgen de hele tijd zon, zon. Die heeft vast heel veel zin om buiten te spelen op het kdv vandaag !

Elza, heerlijk toch een weekendje weg zonder Joy ! Even lekker de tijd voor jullie samen !

Hihi Chicaa, tis oppassen geblazen he met wat je nu zegt. Vriend zei laatst gvd en toen zei Sofie dus 'domme'. Oeps

Kuurtje gehad RR ? Hoe is het nu ?

Zo schattig, Sofie werd vanmorgen warm onthaald door een jongetjes van haar groep. 'Ha Sofie' en toen ging ie lief helpen d'r jas uit te doen en als laatste kreeg ze een aai over d'r wang. Ubercute !!

Sofie heeft goed geslapen vannacht ondanks d'r verkoudheid, ikkke minder. Heb een uur wakker gelegen geloof ik, pfff. Voel me nog wel redelijk, ben een beetje aan het kuchen en niezen maar het valt mee.

En ze heeft trouwens weer eens goed gegeten, andijviestampot. Vorige keer at ze geen hap en nu zat ze heerlijk te smullen. Snap er echt niets van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven