Woudrichem,is het wat?

27-02-2011 17:04 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een leuk huis gezien in Woudrichem,wie woont daar of is daar bekend?Is het leuk daar,heb je er een gezellige dorpskern bv.En hoe zit het met scholen bv.Kortom wie heeft er informatie over Woudrichem?
En die school in Sleeuwijk is heel goed volgens schonzus. Haar kids gingen daar ook.
quote:lieveke79 schreef op 28 februari 2011 @ 13:31:

En die school in Sleeuwijk is heel goed volgens schonzus. Haar kids gingen daar ook.Bedankt voor de tip.Maarrr we gaan eerst nog naar het huis kijken zaterdag.Ben benieuwd
Ik heb ook op de school in Sleeuwijk gezeten en het is een zeer goede school. Dan wel diegene voor toen nog Mavo nu dus vmbo, Havo en Vwo!

Waar ongeveer staat het huis? In het oude gedeelte of het nieuwe gedeelte? Ben benieuwd wat je van het dorp vindt!
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
quote:PixieisBack schreef op 28 februari 2011 @ 14:38:

Ik heb ook op de school in Sleeuwijk gezeten en het is een zeer goede school. Dan wel diegene voor toen nog Mavo nu dus vmbo, Havo en Vwo!

Waar ongeveer staat het huis? In het oude gedeelte of het nieuwe gedeelte? Ben benieuwd wat je van het dorp vindt!Weet ik niet.Het is een vrijstaande woning met veel grond eromheen,precies wat we zoeken.En daarna gaan we een rondje door het dorp maken
Hai Dirtsa: en was het huis wat? En het durp?
quote:Nicky40 schreef op 08 maart 2011 @ 11:20:

Hai Dirtsa: en was het huis wat? En het durp?We zijn er dus geweest,het huis was heel mooi,maar de loods was toch iets te klein voor het werk van mijn man.Heel erg jammer want voor de rest is het heel leuk wonen volgens mij in Woudrichem.We zijn ook even door het dorpje gereden,maar zag er heel knus en gezellig uit,Maar ja we zoeken gewoon verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven