Anoniem_652020f3351a5
woensdag 9 maart 2011 om 19:22
heel apart, de laatste tijd als ik ongesteld ben lijkt ik door te lekken langs de tampon heen!
beetje ranzig verhaal, maar ik zie dat als ik een nieuwe inbreng dat de vorige nog helemaal niet vol is zeg maar, het gebeurt zelfs vrij snel na een nieuwe! Ik heb nu al de super-tampons gekocht, maar daar gebeurt het ook!
Nou moet ik zzeggen dat ik m;n hele leven al tampons gebruik, en dat nog niet eerder gehad heb!
Iemand een idee?
Anoniem_6403641f9f8f4
woensdag 9 maart 2011 om 19:25
Heb je die van OB? Met dat silk-touch draai spul? Daar kan het idd langs lekken zonder dat de tampon vol is. Heb je al een ander merk geprobeerd?
De 'ouderwetse' OBs lijken wel meer te pluizen dan eerst en die silktouch zijn inderdaad waardeloos. Om over die met vleugels maar niet te beginnen. Zoiets verzin je toch niet??
Afgezien van die nieuwe OB, die gewoon drie keer flut is... kan het ook dat je juist een te grote maat tampon gebruikt. Dan kan de tampon niet goed uitzetten en dus niet genoeg opnemen. Is de moeite van het proberen ook wel waard, misschien?
Wat eten we vanavond?
Anoniem_109511
woensdag 9 maart 2011 om 20:47
quote:angel1971 schreef op 09 maart 2011 @ 20:45:
[...]
Kijk maar uit dat ze niet weg vliegen Jahoe
*geintje*....en dan tegen je raam te pletter vliegen
Anoniem_652020f3351a5
woensdag 9 maart 2011 om 20:51
quote:makreel schreef op 09 maart 2011 @ 20:46:
Afgezien van die nieuwe OB, die gewoon drie keer flut is... kan het ook dat je juist een te grote maat tampon gebruikt. Dan kan de tampon niet goed uitzetten en dus niet genoeg opnemen. Is de moeite van het proberen ook wel waard, misschien?Ja denk je? het klinkt zo onlogisch namelijk! Maar wel het proberen waard, want met een grote maat werkt het dus blijkbaar niet...
Anoniem_64f4bc1c8e92f
woensdag 9 maart 2011 om 20:52
De darmen en de blaas kunnen anders ook in de weg zitten als je niet de juiste maat gebruikt.