Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Oh, mijn kat eet al jaren dezelfde smaak, ze klaagt er in ieder geval niet over
Alle reacties Link kopieren
https://www.royalcanin.nl ... ex.php?p=actievoorwaarden Op de Royal Canin site vond ik nog kortingsbonnen, staat echter geen datum bij dus weet niet zeker of ze nog geldig zijn.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:germanwings schreef op 09 maart 2011 @ 13:09:

Oh, mijn kat eet al jaren dezelfde smaak, ze klaagt er in ieder geval niet over Hier ook, mijn kat krijgt al jarenlang het premium kattenvoer van de Aldi en het gaat altijd met smaak op.
De andere kat ook, die heeft zijn eten al op, voordat hij kan proeven wat het is. Die kan ik dus alles voor zetten.

De andere kat is helaas super kieskeurig, eten wordt eerst grondig geinspecteerd voordat ze het opeet... Een echte diva
@teacher: Bedankt voor de codes!
Heey,

ik heb nog een leuke tip:

-ikzelf hou van mooie kleding/spullen maar dat is zooo duur! Wat ik nu doe is elke keer van mijn 'leefgeld' de muntjes apart houden en wat er over is per maand ook en dat sparen voor die leuke tas/kleding. Ook vraag ik voor verjaardagen/kerst vvv bonnen om zo toch iets leuks te gaan shoppen!

-een lekkere vervanging van dure frisdrank is spa rood (maar dan van de lidl natuurlijk) te mengen met limonade siroop!
Geweldig topic!

Ik ben nog aan het bijlezen, dus misschien vraag ik iets wat er al staat..Ik ben op zoek naar tips en adviezen voor goedkope (doe)vakanties en 1-persoons maaltijden.

Heb ik trouwens goed begrepen, dat jullie hier ook onderling dingen uitwisselen? In dit geval, nog mensen die ik blij kan maken met Pichwick-punten?

Ik ga weer verder lezen .
quote:sterrenmix_sterrenmix schreef op 09 maart 2011 @ 19:58:

Geweldig topic!

Ik ben nog aan het bijlezen, dus misschien vraag ik iets wat er al staat..Ik ben op zoek naar tips en adviezen voor goedkope (doe)vakanties en 1-persoons maaltijden.

Heb ik trouwens goed begrepen, dat jullie hier ook onderling dingen uitwisselen? In dit geval, nog mensen die ik blij kan maken met Pichwick-punten?

Ik ga weer verder lezen .

Hoi Sterrenmix,

Ik spaar pickwick punten:) Is er iets wat jij spaart waarmee ik jou kan helpen?
als je wilt mag je me ook mailen: margot.in.2010 @ gmail . com

Ik spaar me al jaren rot aan die punten maar het gaat zo langzaam!
Weet dat ik al eerder hier iets over gespot heb op dit topic, maar over welke bank wordt hier ook al weer altijd zo enthousiast gepraat. Waar een aantal van jullie met verschillende potjes werken?

Veel positieve ervaringen? Snel aan je geld kunnnen, geen omslachtige regelgevingen?

Net de belastingaangifte gedaan. Kwam een mooi extra-tje uit wat ik nog niet helemaal had meegenomen in mijn budgettering en hier wilde ik eens wat verantwoorde plannen mee maken (een begin althans)
Heb trouwens nog slankie-code, maar kan tijdelijk mijn "viva-mail"niet gebruiken. Ontzettend domme actie. Had al mijn accounts gekoppeld en toe ik ze ontkoppelde bleek dat ik mijn wachtwoord vergeten was. Nou ja als iemand hem nog graag wil, laat maar even weten. Plaats ik hem zo snel mogelijk daarna.
dat is moneyou!
quote:stroopwafeltje77 schreef op 09 maart 2011 @ 21:15:

Weet dat ik al eerder hier iets over gespot heb op dit topic, maar over welke bank wordt hier ook al weer altijd zo enthousiast gepraat. Waar een aantal van jullie met verschillende potjes werken?

Veel positieve ervaringen? Snel aan je geld kunnnen, geen omslachtige regelgevingen?

Ja, Moneyou ('t hoort bij ABN AMRO)

Wat ik alleen niet begrijp, kan je, als je eenmaal een rekening hebt die nog opsplitsen, of moet je dan een nieuwe aanmaken en geld vanaf die eerste overboeken?
Ik koop nooit iets bij wehkamp, maar heb op een of andere manier wel een code in m'n mailbox; bij besteding van ¤50,- voor 17 maart, krijg je ¤10,- korting. Niet geldig op boeken. (Wist niet eens dat Wehkamp boeken had...)
Ik heb al weer een Wehkamp waardebon in mijn mailbox, deze keer van een tientje. er was er toch pas geleden ook al een van 7,50?

Bij de Plus is de Milner in de aanbieding, gister toch maar 2 pakjes extra meegenomen, en heb nu dus 5 punten, straks eens op de website invullen. (En de komende weken heeeel veel kaas eten )
Yeti, zullen wij onze Wehkamp codes even vergelijken? Als het dezelfde is kan iedereen em dus gebruiken
Mijne begint met * en het einde is *
anoniem_110773 wijzigde dit bericht op 10-03-2011 11:35
Reden: niet hetzelfde dus...
% gewijzigd
Moppeman heeft groot groente ingeslagen bij de Lidl (op dinsdag is alles flink afgeprijsd). Nu zit ik met twee stronken broccoli, en ik heb er geen zin in.

Zo muf.
Hier ook een Wehkamp-code. Niet met dezelfde begin- en eindcijfers als Janna.

Mocht iemand belangstelling hebben, laat het maar even weten, dan mail ik 'm.
Stroopwafeltje, ik wil de slankie code wel.

flashy@live.nl als je weer kunt mailen.
Lekkere broccolitaart maken, Toet? Bladerdeeg, broccoli (uiteraard ), gorgonzola, eitjes geklutst met wat pesto of groene kruiden en versgemalen zwarte peper) en een laag geraspte kaas.
quote:Elynn schreef op 10 maart 2011 @ 11:32:

Hier ook een Wehkamp-code. Niet met dezelfde begin- en eindcijfers als Janna.

Mocht iemand belangstelling hebben, laat het maar even weten, dan mail ik 'm.Oh, dan zijn ze dus wel allemaal anders. Maar voor die van mij geldt hetzelfde, laat maar weten, dan mail ik em!
quote:moppetoet schreef op 10 maart 2011 @ 11:31:

Moppeman heeft groot groente ingeslagen bij de Lidl (op dinsdag is alles flink afgeprijsd). Nu zit ik met twee stronken broccoli, en ik heb er geen zin in.

Zo muf.Broccoli soep is lekker! En heel makkelijk! En je kunt 't ook invriezen!
Ik bestel ook wel eens heel af en toe wat bij Wehkamp, maar ik krijg nooit codes toegestuurd? Doe ik toch iets verkeerd.

Kun je je daar voor aanmelden?
Eh... geen idee... ik bestel er nooit iets, maar blijkbaar sta ik in een of ander bestand??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven