Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?
maandag 28 februari 2011 om 22:02
Van Global keratine zijn drie varianten. In Nederland mag alleen de light tame formule gebruikt worden. Formalhyde is de stof die het haar stijl maakt en die stof is in de andere varianten wel aanwezig. De kapper vertelde mij dat je krullen iets minder kunnen worden, maar dat het niet bedoeld is om het haar stijl te maken. Ik heb nu gewoon mijn krullen nog, maar dan gezond en pluisvrij. Je moet het zien als een soort masker dat ongeveer 3 maanden in je haar blijft zitten en langzaam verdwijnt. Maar het effect zal inderdaad per persoon verschillen, omdat iedereen weer ander haar heeft.
woensdag 2 maart 2011 om 09:43
@toots, je verlaat de kapsalon met 'supersteil haar' (vond het persoonlijk erg plat zitten, maar dat komt door het gebruik van de stijltang. Ik heb de behandeling in haarlem laten doen. Op de site wiewathaar.nl las ik dat je ook een masker van Global Keratin kan laten doen bij de kapper. Hiermee krijg je ongeveer een week het effect van een keratine behandeling. (Is veeel goedkoper en je kunt zien wat het effect zal zijn.) de behandling kost minimaal 210 euro, erg prijzig dus.
woensdag 2 maart 2011 om 16:32
Moi, denk je dat zo'n masker ook kan bij de zaak waar jij het hebt laten doen? Hoe heet de zaak, want ik wil daar naar toe naar jou goede verhaal. Neem aan dat je de naam wel mag noemen toch? Anders laat je de laatste letter weg, die moet ik dan maar raden haha maar dan staat de naam er niet helemaal.
woensdag 2 maart 2011 om 18:52
woensdag 2 maart 2011 om 22:43
Hoi toots,
De kapsalon waar ik ben geweest is 2thepoi...laatste twee letters weggelaten haha, daar doen ze het masker volgens mij niet. Bij een andere kapper wel...die naam is T&G. Persoonlijk zou ik eerst voor het masker kiezen, maar vooral, omdat ik het nogal een uitgave vind (de behandeling zelf).
De kapsalon waar ik ben geweest is 2thepoi...laatste twee letters weggelaten haha, daar doen ze het masker volgens mij niet. Bij een andere kapper wel...die naam is T&G. Persoonlijk zou ik eerst voor het masker kiezen, maar vooral, omdat ik het nogal een uitgave vind (de behandeling zelf).
vrijdag 4 maart 2011 om 15:05
vrijdag 4 maart 2011 om 21:10
Hoi Toots,
Ik heb nog even voor je gekeken op wiewathaar.nl
Dit is een bericht van iemand op het forum:
"Heb een masker van Global Keratin gehad bij FNDH in Den Haag. Als het goed is, heb ik ongeveer een week het resultaat van een keratine behandeling. Dank jullie voor deze hele fijne behandeling".
het was dus niet T&G
Succes!!
"Heb een masker van Global Keratin gehad bij FNDH in Den Haag. Als het goed is, heb ik ongeveer een week het resultaat van een keratine behandeling. Dank jullie voor deze hele fijne behandeling".
het was dus niet T&G
Succes!!
zondag 6 maart 2011 om 18:18
Zo, me het afgelopen weekend door dit toppic heen geworsteld! haha heb besloten om ook sunliss te gaan bestellen. Wel op de usa site. Ik heb geen haast. je bent omgerekend met verzendkosten 65 euro er voor een starterskid kwijt. Helemaal niet veel.
Ik heb dun haar met een lichte slag, tot op mijn bh bandje op m'n rug. Kan ik 2x doen met een starterskit of maar 1 keer?
Ik ben trouwens nog wel erg benieuwd naar meer before and after foto's. Dus mochten ze er zijn, please post hem!
Ik heb dun haar met een lichte slag, tot op mijn bh bandje op m'n rug. Kan ik 2x doen met een starterskit of maar 1 keer?
Ik ben trouwens nog wel erg benieuwd naar meer before and after foto's. Dus mochten ze er zijn, please post hem!
zondag 6 maart 2011 om 18:20
quote:moi_85 schreef op 04 maart 2011 @ 21:10:
Hoi Toots,
het was dus niet T&G
Succes!!Klopt. ik heb geinformeerd naar de prijs.. prijs valt mee 200 euro. Maar ik doe het liever zelf aangezien dat echt scheelt in prijs!
Hoi Toots,
het was dus niet T&G
Succes!!Klopt. ik heb geinformeerd naar de prijs.. prijs valt mee 200 euro. Maar ik doe het liever zelf aangezien dat echt scheelt in prijs!
zondag 6 maart 2011 om 19:23
Ik zit er ook over te denken om het zelf thuis te doen. Ik vroeg me alleen af, blijft je haar in het model zitten zoals je het bij de behandeling hebt gestyled? Soms draag ik namelijk mijn pony naar voor en soms naar achter.
Het klinkt wel echt super trouwens, heerlijk lijkt me het om geen pluizig haar meer te hebben!
Het klinkt wel echt super trouwens, heerlijk lijkt me het om geen pluizig haar meer te hebben!
maandag 7 maart 2011 om 07:39
Goh, dit lijkt me wel wat.. Ik ga ff verder lezen en kijken wat ik het beste kan doen..
Heb t filmpje op internet al gezien.. Dit moet zelf wel lukken, geen probleem.. (en anders vraag ik mijn moeder
)
Alleen nu al het genot dat ik straks niet meer 45 minuten mijn haar hoef te föhnen na elke wasbeurt.
Heb t filmpje op internet al gezien.. Dit moet zelf wel lukken, geen probleem.. (en anders vraag ik mijn moeder

Alleen nu al het genot dat ik straks niet meer 45 minuten mijn haar hoef te föhnen na elke wasbeurt.
maandag 7 maart 2011 om 11:52
Hallo!
Tijdje geleden, maar heb nu een aantal foto's van de weken erna. Heb geprobeerd steeds een foto te maken van hoe het natuurlijk is opgedroogd. Is me niet elke week gelukt, maar jullie kunnen nu iniedergeval zien hoe het er na 9 wasbeurten uit ziet. Het is niet meer zo stijl als in het begin, maar als je de laatste met de eerste vergelijkt is er alsnog veel verschil. Het pluist echt bijna niet en het is heel handelbaar. Hiervoor moest ik 7-8 keer over 1 pluk heen gaan om het stijl te krijgen, nu is het met 1-2 keer stijl. Was vorige keer maar 12 minuten kwijt voor me hele haar (voorheen 45 min), geweldig!
Wat ik zelf een groot nadeel vind is dat mijn haar heel snel vet wordt. Het wordt echter wel steeds iets minder snel vet heb ik het idee, maar de twee weken na de behandeling was het binnen 1-2 dagen al heel vet. Met de shampoo kreeg ik het ook niet goed schoon, tenzij ik de halve fles gebruikte. Nu is dat dus wel minder.
Bij mij is het dus zo dat mijn haar veel mooier is als het krult. Alleen het stijlen gaf bij mij voorheen mooier resultaat, omdat me haar toen wat minder vet was en het er niet na 1- 2 dagen slierterig uitzag. Nu, anderhalve maand later, wordt het resultaat wel mooi na het stijlen omdat het minder vet is.
Ben er wel heel tevreden over, en ga de behandeling deze week herhalen.
Hier de foto's:
Als de fotos te klein zijn op dit forum (volgens mij kan je hier t bijschrift niet lezen) hier de link:
Keratine behandeling vervolg
Na twee keer wassen lijkt het stijler dan na 1 keer wassen, maar dit komt omdat ik er toen een nachtje mee had geslapen.
Groetjes!
Tijdje geleden, maar heb nu een aantal foto's van de weken erna. Heb geprobeerd steeds een foto te maken van hoe het natuurlijk is opgedroogd. Is me niet elke week gelukt, maar jullie kunnen nu iniedergeval zien hoe het er na 9 wasbeurten uit ziet. Het is niet meer zo stijl als in het begin, maar als je de laatste met de eerste vergelijkt is er alsnog veel verschil. Het pluist echt bijna niet en het is heel handelbaar. Hiervoor moest ik 7-8 keer over 1 pluk heen gaan om het stijl te krijgen, nu is het met 1-2 keer stijl. Was vorige keer maar 12 minuten kwijt voor me hele haar (voorheen 45 min), geweldig!
Wat ik zelf een groot nadeel vind is dat mijn haar heel snel vet wordt. Het wordt echter wel steeds iets minder snel vet heb ik het idee, maar de twee weken na de behandeling was het binnen 1-2 dagen al heel vet. Met de shampoo kreeg ik het ook niet goed schoon, tenzij ik de halve fles gebruikte. Nu is dat dus wel minder.
Bij mij is het dus zo dat mijn haar veel mooier is als het krult. Alleen het stijlen gaf bij mij voorheen mooier resultaat, omdat me haar toen wat minder vet was en het er niet na 1- 2 dagen slierterig uitzag. Nu, anderhalve maand later, wordt het resultaat wel mooi na het stijlen omdat het minder vet is.
Ben er wel heel tevreden over, en ga de behandeling deze week herhalen.
Hier de foto's:
Als de fotos te klein zijn op dit forum (volgens mij kan je hier t bijschrift niet lezen) hier de link:
Keratine behandeling vervolg
Na twee keer wassen lijkt het stijler dan na 1 keer wassen, maar dit komt omdat ik er toen een nachtje mee had geslapen.
Groetjes!