is het wat ik denk dat het is?
donderdag 10 maart 2011 om 21:26
quote:Summerdance schreef op 10 maart 2011 @ 21:09:
[...]
Ik weet alleen niet of het echt eigenwijs is.
Geloof meer dat het is wat je eerder zei
het héééééééél graag willen
En dan dus niet rationeel meer denken maar de boel mooier gaan maken dan het eigenlijk isprecies, die deur toch,je kan duwen wat je wilt,maar hij gaaaaaaat echt niet dicht hoor.
[...]
Ik weet alleen niet of het echt eigenwijs is.
Geloof meer dat het is wat je eerder zei
het héééééééél graag willen
En dan dus niet rationeel meer denken maar de boel mooier gaan maken dan het eigenlijk isprecies, die deur toch,je kan duwen wat je wilt,maar hij gaaaaaaat echt niet dicht hoor.
donderdag 10 maart 2011 om 21:30
donderdag 10 maart 2011 om 22:05
vrijdag 11 maart 2011 om 09:25
Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten... Ik ben uiteindelijk het gesprek met hem aangegaan om te vragen wat het nu was, want net als jij was het als we samen waren helemaal leuk, gezellig en vooral lekker maar als de "date" (of daad, hoe je het wil noemen ) geweest was hoorde ik niets van hem... En tussendoor zagen we elkaar net als jullie ook regelmatig, en dan was er idd ook oogcontact en stiekeme aanrakingen (was een vereniging waar we (hij) niet wilde dat iemand wist wat we samen deden).
Tijdens het gesprek kwam de aap uit de mouw en vertelde hij me dat hij inderdaad geen relatie met me wilde maar wel wilde blijven afspreken, leuke dingen doen en seks hebben. Ik heb toen dat contact afgekapt, omdat ik verliefd was en ik niet wilde dat het me uiteindelijk veel pijn zou doen...
Ik zie hem nu nog steeds wekelijks en we hebben nu wel weer goed contact, maar ik zal nooit meer met hem op daad date gaan...
Tijdens het gesprek kwam de aap uit de mouw en vertelde hij me dat hij inderdaad geen relatie met me wilde maar wel wilde blijven afspreken, leuke dingen doen en seks hebben. Ik heb toen dat contact afgekapt, omdat ik verliefd was en ik niet wilde dat het me uiteindelijk veel pijn zou doen...
Ik zie hem nu nog steeds wekelijks en we hebben nu wel weer goed contact, maar ik zal nooit meer met hem op daad date gaan...
vrijdag 11 maart 2011 om 14:08
quote:yette schreef op 10 maart 2011 @ 21:51:
Maar goed, inderdaad tijd om eens te praten. Beetje vreemd om het bed met iemand te delen zonder dat je met elkaar bespreekt hoe jullie elkaar en wat je samen hebt, zien. vreemd? Moet er niet aan denken om elke keer eerst de verstandhouding uit te gaan kristalliseren, voordat de fun kan beginnen. Daar krijg ik een slappe van hoor.
Maar goed, inderdaad tijd om eens te praten. Beetje vreemd om het bed met iemand te delen zonder dat je met elkaar bespreekt hoe jullie elkaar en wat je samen hebt, zien. vreemd? Moet er niet aan denken om elke keer eerst de verstandhouding uit te gaan kristalliseren, voordat de fun kan beginnen. Daar krijg ik een slappe van hoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 11 maart 2011 om 14:30
Ik zou zo'n gesprek trouwqens niet op je werk voeren, ookal betreft het een collega. Als je iets anders te horen krijgt dan je wilt horen, moet je nog wel geconcentreerd verder kunnen werken en ook je collega's niet teveel laten merken en dat lijkt me vrij lastig.
Dit lijkt mij ook een gevalletje "not into you" want als mannen verliefd zijn en een relatie met je willen, laten ze dat echt wel merken. De vraag moeten stellen is m beantwoorden, als het ware. Dus tenzij hij zegt: sorry schat afgelopen weekend is mijn hele huis leeggeroofd en ik ben zowel mijn pc met internet als mijn telefoon kwijt", denk ik dat hij niks heeft laten horen omdat hij geen behoefte had aan contact met jou.
Dit lijkt mij ook een gevalletje "not into you" want als mannen verliefd zijn en een relatie met je willen, laten ze dat echt wel merken. De vraag moeten stellen is m beantwoorden, als het ware. Dus tenzij hij zegt: sorry schat afgelopen weekend is mijn hele huis leeggeroofd en ik ben zowel mijn pc met internet als mijn telefoon kwijt", denk ik dat hij niks heeft laten horen omdat hij geen behoefte had aan contact met jou.