Wat heb jij met je alias?

10-03-2011 21:24 130 berichten
Weet niet of er al een topic voor is, maar ik ben nieuwsgierig. Leuk nieuwsgierig, hoop ik. Ik wil graag weten waarom je je alias hebt gekozen. Ik zie hele leuke namen voorbij komen.

Mijn alias, Carenza, is iemand die ik bewonder. Zij doet iets wat ik graag had willen doen. Wat ik had kunnen doen als ik een andere keuze had gemaakt. Dan was ik misschien geworden wat zij doet.

Als jouw alias bijvoorbeeld Blue is, dan kan dat zijn omdat het je lievelingskleur is, of je haat de kleur blauw . . . . . daar ben ik dus nieuwsgierig naar . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam was nog vrij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tja je moet wat dus daarom deze
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik neem aan dat jij 86 jaar bent?
Biol staat voor mij... Is een hele simpele maar kan ik niet zoveel over zeggen :-)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ben gewoon lekker.
Ik had vroeger een poes die zo heette. Ze babbelde de oren van m'n hoofd de hele dag, dus het leek me wel toepasselijk voor een babbelforum.
Mijn kletsgroepje gebruikte Nootje altijd als verbastering van mijn oude nick.

Toen ik van nick wisselde vond ik het wel een makkelijke oplossing.
Klopt Zamirah daarom vroeg ik een tijd terug of ik niet te oud was om gitaar te spelen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:schuddebuikje schreef op 10 maart 2011 @ 21:29:

Ik ben gewoon lekker.
No
Blancheflor is een personage uit een middeleeuws verhaal. Heb wat met de middeleeuwen
Ik hou wel van een wijntje, maar wilde niet gelijk overkomen als een alcoholist. :-)

Cateautje, ik vind het zo'n leuke samenvoeging van Catootje en Cadeautje. Misschien had ik de naam van mijn dochter beter zo kunnen spellen aangezien ze een cadeautje is.
anoniem_57035 wijzigde dit bericht op 10-03-2011 21:34
Reden: enorme spelfout
% gewijzigd
JohnnyCake, een lekker kaaspasteitje uit mijn schoolkantine, omdat alle andere (veel leukere) opties al in gebruik waren. Ik heb er niks speciaals mee.
Bij het kiezen van een nick was toevallig net Maroon5 op de radio, dus niet omdat ik een enorme fan ben ofzo haha
Lekker ruikend parfum dus vandaar.
Ik melde me aan en probeerde van alles, maar het was allemaal al bezet. Dus dacht ik bij mezelf: 'logisch, ik ben natuurlijk nummerzoveel die zich hier aanmeldt!' En zie, een nieuwe nik was geboren..
Personage uit een boek.
Ik had destijds allerhande "originele" namen verzonnen. Niet dus want de 1 na de ander bleek al vergeven.

Toen maar heel suf de naam van toenmalige kat (Noa) en daar mijn leeftijd achter geplakt (ik ben inmiddels 42).
quote:himalaya schreef op 10 maart 2011 @ 21:25:

Mijn naam was nog vrij.Viezeoudepoepchinees was ook nog vrij hoor.
quote:bubbelwijn schreef op 10 maart 2011 @ 21:32:

Ik hou wel van een wijntje, maar wilde niet gelijk overkomen als een alcoholist. :-)

Cateautje, ik vind het zo'n leuke samenvoeging van Catootje en Cadeautje. Misschien had ik de naam van mijn dochter beter zo kunnen spellen aangezien ze een cadeautje is. Had leuk geweest. Ik heb de naam gekozen omdat er cat in zit en het ook wel een beetje een tutje was.
@SG

Had toevallig net een programma gezien met Quinty Trustfull. Vandaar.

(Vind haar overigens ook een mooie vrouw, want als ik net iets met Catherine Keijl had gezien had ik niet de nick Catherine gekozen ).
Troetelnaam van mijn partner voor mij. Ik heb nogal een lang gezicht, vandaar.... Als ik er een strik om zou doen, dan wordt het een paasei.
Ik vond een heel mooi plaatje van een Laelia orchidee, die ik als avatar wilde gaan gebruiken. Nu ben ik inmiddels bijna een jaar lid en kan ik nog steeds geen avatar uploaden, maar dat terzijde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven