Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

--
--
Sorry ik heb nu al twee keer alles getypt en dan is het weer weg, dus ik houd het nu echt kort. BALEN

MajMaj, hopelijk krijgt je ex het nog geregeld, jammer dat jullie niet samen kunnen gaan maar je bent straks 5 weken in NL dus hij heeft ruim de mogelijkheid om op bezoek te komen natuurlijk. Vraag me af of hij nog ex blijft, jullie lijken nog zo goed overweg te kunnen...

Viva is al in Macedonië, superleuk!! Wel koud brrrrrrrr!

Ik ben in principe klaar voor vertrek, moet nog een paar dingen inpakken. Ben vandaag de stad in geweest, zomerkleding gehaald (o.a. een broek, heel fijn want mijn broeken zijn te groot geworden) en nog spuiten alvast voor Brazilië. Toen ik terugkwam bleek er iets met mijn auto mis te zijn dus mijn arme vader staat nu na een lange werkdag in de garage te klussen...

Ik meld me af voor de komende drie weken, maar denk natuurlijk wel aan jullie en kom me meteen weer melden als ik terug ben!

Groetjes!
http://www.youtube.com/watch?v=dMyGTVGB ... re=related
-
Maj

Looola, een hele goede vlucht en geniet van de tijd met je vriend!

Heidel en alle anderen, hoi!

Ik ben druk met het huishouden, om vervolgens zo lekker mijn bed in te duiken.
Op Barbados is het morgen tussen de 23-29 graden C, gevoelstemp. 31 C., halfbewolkt. Veel plezier in de Caribbean!

Hier ook druk met werk & huishouden. En een beetje aan het stressen, nog steeds. Vandaar dat ik even nog niet zoveel post, maar dat komt vast wel weer. We hebben nu twee jonge poesjes in huis. En nog een hond erbij, van vrienden waar hij niet meer kon blijven omdat hij een motorrijder gebeten had, dus die zit vanaf nu bij ons. Gezellig, want ik ben dol op dieren, al is dit wel een blafmonster zonder manieren...gelukkig hebben we een grote tuin en lange stranden vlakbij.

Het bezoek is nu weer weg, dus tijd om even uit te blazen hier.
Maj : Ik snap dat het een hoop gestress geeft,die papierhandel, vervelend voor je...Dus je bent dit weekend in Lampegat? Zit je vlak bij mij, ik zit in Kuussegat,ken je dat? In ieder geval heel veel plezier,maar je houdt ons op de hoogte he?!

Loola ook, heeeeeel veel plezier!

By the way, ik krijg de uitslag pas de 22e.....

Voor allemaal, een fijne dag, ga nu arbeiten X
Come fly with me on a jetplane
..
Hoi lieve allemaal,

SD, fijn dat je nu wel weer je privacy hebt en weer een beetje bij kunt komen. Neem je niet teveel hooi op je vork mbt je werk?

Beestenuitbreiding is daarentegen wel weer heel gezellig en leuk, geniet ervan, ze hebben een goed nieuw thuis gevonden bij jullie lijkt me!

Heidel, 50 jaar getrouwd? OMG, dat is lang! Wat bijzonder! Dat het maar een mooi feestje mag worden

En wat een leuke bezigheid zeg, zo'n volkstuin. Buiten zijn is heerlijk he?

Maj, het is niet normaal dat je blauw wordt van de massage, dan doet ze echt iets niet goed. Ik ben ook echt van de forse massages en dan lijd ik ook echt pijn, maar daarna is alles wel echt los en blauw, nee hoor. Massage is een vak apart, zorg ervoor dat je het iemand laat doen die er echt verstand van heeft. En natuurlijk heb je stress en natuurlijk schommelt je stemming door de hele situatie met ex (gefeliciteerd met hem trouwens). Niet gemakkelijk he, besef dat! En je mag je ook zo voelen. Ik vind al dat je het verdomd knap doet hoor, echt.

Ik heb weer een lange dag gehad en lig nu in bed. Hier (ook) weinig stabiliteit, moet echt mijn kop een beetje boven water houden.

Slaap lekker!
Nichiran, ik hoor net van de aardbeving en tsunami!!! Laat wat van je horen!

Oh Philein, ik wil ook een massage.......heeeeeeerlijk...

Ga werken, laterrrrr
Zit Nichi in Tokyo?

Nichi, hoe is het met je? Zou fijn zijn als je wat laat horen!
Dat is een Spaanse kledinglijn toch Heidel?
-
--
Hallo allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik nog helemaal heel ben.

Was dat even schrikken zeg, zo op een rustige vrijdagmiddag ineens heen en weer geschud worden alsof je midden op zee en dan ook nog eens in een botsautootje zit. Ik was gewoon aan het werk en weet eigenlijk niet wie er nou mer schrok, de gasten of de hotel-staf.

Hier in ieder geval alles goed, behalve dat ik niet naar huis kan en, aangezien het mega-druk is in het hotel door alle mensen die niet naar huis kunnen, ik nog steeds op de werkvloer ben (zou niet mogen, een werkdag van 8:30 `s ochtends tot nog onbekend `s avonds/`s nachts, maar nood breekt wet).

Helaas wel verder in het noorden heel veel schade, brand en overstromingen. Een vriendin is op zakenreis naar een stad dicht bij het episch centrum en ik kan haar niet bereiken. Daar zit ik wel een beetje mee.

Gelukkig heb ik inmiddels mijn ouders kunnen bereiken zodat die tenminste weten dat alles goed is met mij. Hoe mijn appartement de beving heeft doorstaan is iets wat ik morgen wel te weten kom, denk ik, als de treinen tenminste weer rijden........
Pff, gelukkig zeg Nichi!! Goed om je te lezen, is toch een beetje een eng idee zo!

En jee, zal wel een chaos aan mensen zijn daar nu! Veel succes en kalm aan, wees voorzichtig!
---
Fijn van je te horen Nichi! Take care...! Hoop dat alles voor je meevalt....houd ons op de hoogte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven