Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Ja, daar zit ook genoeg inderdaad.

Ach, ik weet het allemaal niet. Ik ben ook een moeilijke wat betreft knopen hakken als het om die vakantie gaat, dat blijkt wel weer!
.
alles okee, nichiran?
Ik ben alle ruitervakanties aan het afstruinen Heidel
Heel goed idee, Philein!
Ik ben benieuwd hoe Vievs eerste dag was, en denk dat ze bijnnnaaa thuis is

Goed, opties voor vakantie: naar familie, ruiterkamp in NL begeleiden, een cruisje in Turkije, raften in Montenegro (dan hebben we dat vast gehad voor augustus ) of een trektocht te paard ergens in Europa. Hmmm....neig momenteel het meest naar het laatste eerlijk gezegd, maar heb nog niets leuks en betaalbaars gevonden.. Eerst maar eens douchen.
Gaaf Viva, naar Miami en Duitsland, nu al! Moet je sowieso vaker reizen voor je werk of is dit in het kader van je inwerken?

Ben heel blij voor je dat je zo'n goede eerste dag hebt gehad! Joepieee!
Jaa goed zeg! En hoe lang ga je dan naar beide plekken?
Sounds good VG, ben jaloers!
Ik heb trouwens gekeken voor het foto opdracht topic, maar lukte me niet een foto te maken (rood), heb wel op het andere topic wat geplaatst! Ben benieuwd wat je ervan vindt, maar misschien vind je het wel niks.
Ik zal eens een kijkje nemen.

Rustig op de foto topics, jammer.
VG super dat je eerste dag zo fijn is geweest! En dan gelijk naar Miami! Mazzelaar.... Das echt 1 van mijn favoriete bestemmingen,ben er al een aantal keer geweest,hoewel de laatste keer een jaar of 5 geleden is...of 6?

Eerste indruk is altijd belangrijk! Echt fijn voor je.

Phil,lastig he die vakanties...?! Ik wil eigenlijk ook even eruit, maar wat...stedentrip? Wellnessweekend? K weet t niet. Moet veel werken dus niet veel tijd om te forummen...

Nichiran sterkte met alles!
Come fly with me on a jetplane
www.horseridingbulgaria.com
Hoi, nee ik vind het allemaal te duur voor wat je krijgt. Zoek nog even door, maar word er ook een beetje moedeloos van.

Succes met je tweede daf VG.

Lekker genieten van de zon vandaag Heidel.
Hier weer een update

Ik zit in Osaka. Gisteren same met vrienden eigenlijk heel plotseling het besluit genomen voor minstens een paar dagen te vertrekken.

Ik heb sinds gisteren ook contact met de man van Akiko. Akiko zelf zit als het goed is nu in Nederland maar haar echtgenoot zit nog in Tokyo. Volgens hem valt het op dit moment weer mee. Verklaar me voor gek, maar als ik heel eerlijk ben zou ik het liefst nu weer teruggaan naar Tokyo.

Vanacht in ieder geval voor het eerst sinds vrijdag weer heerlijk geslapen en ik realiseerde me vandaag dat het misschien voor mijn geestelijke gezondheid goed is om toch ten minste een paar dagen hier door te brengen om even bij te slapen, even afstand te hebben en te kijken wat er nu verder bij de kerncentrales gebeurd. Dat, en ik denk in Osaka gewoon net iets helderder na te kunnen denken over wie wat zegt en wat nou waar is, want er zijn zo ontzettend veel verhalen die nu de ronde doen dat je soms echt niet meer weet wat je moet geloven.

Dus..nu in Osaka maar misschien overmorgen weer terug in Tokyo. Ik zal in ieder geval zorgen dat ik nooit lang alleen ben. Ik heb nog steeds 2 keer per dag contact met familie in Nederland en zal ook jullie op de hoogte houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven