idee voor 30e verjaardag
vrijdag 11 maart 2011 om 17:12
Ik heb toen ik 30 werd een feest in een café gegeven en daarbij alle (leuke) mensen uitgenodigd die ik kende.
Ik had wel aangegeven dat ik niet de hele avond iedereen kon vrijhouden, maar dat iedereen in ieder geval een welkomstdrankje zou krijgen. Ik heb toen ongeveer 200 euro aan drankjes uitgegeven.
Het café heeft het bandje betaald (was wel een bevriende band, dus goedkoop), en een vriend heeft DJ gespeeld.
Ik moet zeggen dat het echt ontzettend leuk was om alle mensen (familie, vrienden van middelbare school, studie, werk, oud werk) bij elkaar te hebben.
Misschien kun je hier iets mee?
Veel plezier in ieder geval, met wat je ook bedenkt!
Ik had wel aangegeven dat ik niet de hele avond iedereen kon vrijhouden, maar dat iedereen in ieder geval een welkomstdrankje zou krijgen. Ik heb toen ongeveer 200 euro aan drankjes uitgegeven.
Het café heeft het bandje betaald (was wel een bevriende band, dus goedkoop), en een vriend heeft DJ gespeeld.
Ik moet zeggen dat het echt ontzettend leuk was om alle mensen (familie, vrienden van middelbare school, studie, werk, oud werk) bij elkaar te hebben.
Misschien kun je hier iets mee?
Veel plezier in ieder geval, met wat je ook bedenkt!
vrijdag 11 maart 2011 om 17:13
quote:elninjoo schreef op 11 maart 2011 @ 17:12:
Niet vieren, maar gewoon met je beste vriendin of partner lekker gaan eten.
Heel goed plan
Maar ik denk dat TO het juist wel wil vieren
*gaat wel over na de 35...negeert zelf ook al sinds een paar jaar haar eigen verjaardag*
Niet vieren, maar gewoon met je beste vriendin of partner lekker gaan eten.
Heel goed plan
Maar ik denk dat TO het juist wel wil vieren
*gaat wel over na de 35...negeert zelf ook al sinds een paar jaar haar eigen verjaardag*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 11 maart 2011 om 17:42
quote:elninjoo schreef op 11 maart 2011 @ 17:38:
Kids onderbrengen bij opa/oma en met je man uit eten gaan. Al is dat ook al vrij krap als je maar 100 euro te besteden hebt.
Nien, dat gaat natuurlijk niet!
Voor de kinderen is het ook een feestje, want mama is jarig
Ik blijf erbij.....picknicken!
En als het onverhoopt zeikt van de regen....
Picknick in de woonkamer!
Kids onderbrengen bij opa/oma en met je man uit eten gaan. Al is dat ook al vrij krap als je maar 100 euro te besteden hebt.
Nien, dat gaat natuurlijk niet!
Voor de kinderen is het ook een feestje, want mama is jarig
Ik blijf erbij.....picknicken!
En als het onverhoopt zeikt van de regen....
Picknick in de woonkamer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 11 maart 2011 om 17:47
Oké... Dus geen feest qua vrienden/familie maar iets leuks met je eigen gezin? Dan veranderd wel een hoop qua ideeën gok ik.
Wij gingen vroeger ieder jaar met mijn vaders verjaardag (in juni) roeien op de biesbosch. Inderdaad, tas met lekkers/eten/drinken mee... Mijn vader (en wij toen we wat ouder waren) roeien en dan een mooi plekje in de zon zoeken om te picknicken. Je kunt ook bootjes met motor huren.
Zwemvesten huren voor de kleinste (en grootste als die nog niet kan zwemmen) en lekker een dagje quality time met je gezin...
Wij gingen vroeger ieder jaar met mijn vaders verjaardag (in juni) roeien op de biesbosch. Inderdaad, tas met lekkers/eten/drinken mee... Mijn vader (en wij toen we wat ouder waren) roeien en dan een mooi plekje in de zon zoeken om te picknicken. Je kunt ook bootjes met motor huren.
Zwemvesten huren voor de kleinste (en grootste als die nog niet kan zwemmen) en lekker een dagje quality time met je gezin...
maandag 14 maart 2011 om 12:02
Wij gaan elk jaar met de familie van mijn man een dag naar het bos. Picknickspullen mee, paar ballen etc. mee en lekker heel de dag gezellig buiten, wat spelletjes doen, kletsen, lekker eten. Tegenwoordig gaan we meestal na afloop ook nog uit eten. Ik ben niet zo'n familiemens (met hun dan), maar dit vind ik zelfs leuk.
..