Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Oei, dit klinkt niet best.
Alle reacties Link kopieren
stees heeft nu heel kort haar
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 20:51:

Oh mijn god, klinkt als een kleuterklasje dat een liedje aan het zingen isTreffend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 20:51:

sms GordON naar 1818 of GordOFF naar 2828. Wat ie hij doof zeg. Laura toonvast. Tsk tsk tsk
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 20:51:

deze drie mogen ook wel ophoudenvind ik ook maar de jury dus niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nooit zo goed waarom solisten ineens in duo's en trio's moeten zingen. Dat zijn ze niet gewend en ook niet van plan in de toekomst. Dus waarom?
Ik vind hier dingen van.
James Blunt, ook al zo'n zeikerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 20:51:

sms GordON naar 1818 of GordOFF naar 2828. Wat ie hij doof zeg. Laura toonvast. Tsk tsk tsk
Alle reacties Link kopieren
Die linker klink wel goed op het eerste gehoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
valentina is goed hoor
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 20:53:

Ik snap nooit zo goed waarom solisten ineens in duo's en trio's moeten zingen. Dat zijn ze niet gewend en ook niet van plan in de toekomst. Dus waarom?Dat gaat sneller, anders blijven ze bezig.
Alle reacties Link kopieren
die dame die zo aan het huilen was (naam?), die lijkt wel erg oranje zo!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 20:53:

Ik snap nooit zo goed waarom solisten ineens in duo's en trio's moeten zingen. Dat zijn ze niet gewend en ook niet van plan in de toekomst. Dus waarom?Snap ik ook niet. Misschien om hun muzikaliteit te toetsen? Maar dat jureren ze dan weer verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Die rechter is erg goed
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
dat extra half uurtje heeft ze goed gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 20:54:

die dame die zo aan het huilen was (naam?), die lijkt wel erg oranje zo!Ik wilde de kleur van mijn tv al gaan bijstellen
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 20:54:

die dame die zo aan het huilen was (naam?), die lijkt wel erg oranje zo!Die is vast met worteltjessmeersel onder de zonnebank gegaan
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dames, zijn de stemmen al warm?



Hebben we het al over ons band repertoire gehad, in welke richting moeten we het zoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 20:54:

die dame die zo aan het huilen was (naam?), die lijkt wel erg oranje zo!Teveel wortels gegeten denk
Alle reacties Link kopieren
Die huilie heet Kelsey

Andere huilie
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind dat Mariah Carey gejank niks.
Alle reacties Link kopieren
Kelsey heeft een irritant piepje aan het begin van alle woorden.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 20:56:

Dames, zijn de stemmen al warm?



Hebben we het al over ons band repertoire gehad, in welke richting moeten we het zoeken?ja ik wil de pussycat dolls style...ssssssexy
Alle reacties Link kopieren
Kelsey lijkt op Yvonne Elliman
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil btw wel zo´n outfitje wat zij van hiernaast aan heeft.

Mag dat nog?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven