X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 20:46
hoi hoi, ik ben er ook weer eens bij!
Zonder lekkers tot nu toe, ga straks lekker koffie zetten (heb net het toetje op).
En Gordon, stiekem toch best lief (weet hij wel goed te verbergen meestal)
Zonder lekkers tot nu toe, ga straks lekker koffie zetten (heb net het toetje op).
En Gordon, stiekem toch best lief (weet hij wel goed te verbergen meestal)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein