Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...

Hierbij deel 2!

Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:51:

Ik ga iets opbiechten... Dit is de allereerste keer dat ik naar een talentenshow kijk. Nog nooit Idols, Popstars, The Voice, etc of wat dan ook gezien. Zo met het vivaforum is het wel leuk!Welkom bij de club die op vrijdagmiddag al uitkijkt naar half negen. Niet omdat X factor er op is maar omdat het forum weer super leuk is. Wedden dat je hier nu iedere vrijdag bent?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 01 maart 2011 @ 19:37:

Zo, daar ben ik weer. Na wat over en weer gemail (n.a.v. het concert van afgelopen vrijdag) met Skin heb ik van haar het naaipatroon gekregen van dit pakje. Ik denk dat het wel leuk is voor erbij, en dan ook one size fits all.

Wat vinden julllie? Dit is met boa.

[afbeelding]

En dit is zonder boa.

[afbeelding]

Let op de leuke details.

[afbeelding]

Dus... Naai afdeling, kunnen jullie hier wat mee?

Tot vrijdag allemaal!Peargirl, dit pakje moet je onder andere aan met optredens. One size fits all.
quote:Chatterly schreef op 11 maart 2011 @ 21:53:

Haha gezamelijk katten ís leuk pearlGirl Tja, zeker nu ik zo zielig alleen thuis ben
Oei dit klinkt best wel leuk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gordon heeft al gespoilerd

ze zijn door
Best geinig dit.

Ik ga iets opbiechten... Dit is de allereerste keer dat ik naar een talentenshow kijk. Nog nooit Idols, Popstars, The Voice, etc of wat dan ook gezien. Zo met het vivaforum is het wel leuk!Haha, kijk maar uit, voor je het weet zit je elk pulpprogramma samen met ons te kijken
Toch is het niet wat het vorige week was.
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 21:54:

[...]

Welkom bij de club die op vrijdagmiddag al uitkijkt naar half negen. Niet omdat X factor er op is maar omdat het forum weer super leuk is. Wedden dat je hier nu iedere vrijdag bent?
hoe vinde jullie zo een tijgercatsuit voor onze act????
Ik ben er trouwens volgende week niet. ***Baal, baal!***
Die gasten zijn wel muzikaal zeg.
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:53:

[...]

Pearl Girl, wat een ontboezeming! Maar hier kun je het kwijt hoor ;)

Lucht wel op zeker he?Er valt een last van me af, echt waar. Ik ging echt gebukt onder dit geheim.
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 21:56:

hoe vinde jullie zo een tijgercatsuit voor onze act????Ja leuk, want we moeten een paar keer verkleden, uiteraard!
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 21:54:

[...]

Welkom bij de club die op vrijdagmiddag al uitkijkt naar half negen. Niet omdat X factor er op is maar omdat het forum weer super leuk is. Wedden dat je hier nu iedere vrijdag bent? Jee...ik ben dus toch niet de enige!
Huts!

hoe vinde jullie zo een tijgercatsuit voor onze act????Zie je dat de print bij dat donkere meisje veel groter is dan bij die ander?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

hoe vinde jullie zo een tijgercatsuit voor onze act????Neuh, ik ben Nel Veerkamp niet hoor!

Ik ga iets opbiechten... Dit is de allereerste keer dat ik naar een talentenshow kijk. Nog nooit Idols, Popstars, The Voice, etc of wat dan ook gezien. Zo met het vivaforum is het wel leuk!

Niet te vergelijken maar ...

Dit is de eerste aflevering van X-Factor dat ik zie van dit seizoen.

Val er ook een beetje midden in.

hoe vinde jullie zo een tijgercatsuit voor onze act????Ik vind het een slap aftreksel van onze one-size-fits-all-tijgerjurkjes hoor. Het zijn nepperts, die adlipjes.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:56:

Ik ben er trouwens volgende week niet. ***Baal, baal!***Ik ben er ook niet bij. Feestje van ega zijn werk ...boehoe
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:56:

Ik ben er trouwens volgende week niet. ***Baal, baal!***Ik ook niet! Zullen wij alles samen maandag nabespreken, als we op uitzendinggemist kijken?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 21:57:

[...]

Neuh, ik ben Nel Veerkamp niet hoor!Jawel... en dan ook weer gewoon one size fits all!
War bende gij dan hinne Sjorsie?

De ken zomar nie zunne!
Huts!
Niet eerlijk eigenlijk, dat Simran door is.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:57:

[...]

Jee...ik ben dus toch niet de enige!Haha, ik stuur vriend ook altijd weg om 20.00 uur: ga jij maar lekker oefenen met de band, ik vermaak me wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven