X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 21:46
vrijdag 11 maart 2011 om 21:49
quote:Perel schreef op 11 maart 2011 @ 21:48:
Maakt mij niet uit, maar mijn zoon wel.
Dus doe dan maar als broer. Dan ging ik met hem naar Gooise Vrouwen.Dat issie vast wel voor in !
Maakt mij niet uit, maar mijn zoon wel.
Dus doe dan maar als broer. Dan ging ik met hem naar Gooise Vrouwen.Dat issie vast wel voor in !
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 11 maart 2011 om 21:50
quote:Sophiepapa schreef op 11 maart 2011 @ 21:48:
Wat vinden jullie van de laatste dame die sprak voor de reclame?uhm? ik was verbaasd dat ze er nog was! (dacht dat ze vorige week in de bus zat)
Wat vinden jullie van de laatste dame die sprak voor de reclame?uhm? ik was verbaasd dat ze er nog was! (dacht dat ze vorige week in de bus zat)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 11 maart 2011 om 21:52
Nou dames, ik dacht even een leuke foto van Ferry te zoeken waarop die tanden opvallen en dan met die honden van net
Maar er is geen foto op internet te vinden zo snel waarop hij lacht ofzo...
Maar er is geen foto op internet te vinden zo snel waarop hij lacht ofzo...
vrijdag 11 maart 2011 om 21:52
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:49:
Oh, ik wist niet dat er een vivakoor was. Heten die de Keukenmeiden?
Hier meeposten is meedoen.
Nee, we heten geen Keukenmeiden. Overigens zat mijn oma vroeger in een koor dat zo heette, haha. Ze zijn er nog mee bij 'Hart Van Goud' geweest, zo'n oud programma met Myrna Goossen.
Oh, ik wist niet dat er een vivakoor was. Heten die de Keukenmeiden?
Hier meeposten is meedoen.
Nee, we heten geen Keukenmeiden. Overigens zat mijn oma vroeger in een koor dat zo heette, haha. Ze zijn er nog mee bij 'Hart Van Goud' geweest, zo'n oud programma met Myrna Goossen.
vrijdag 11 maart 2011 om 21:53
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:51:
Ik ga iets opbiechten... Dit is de allereerste keer dat ik naar een talentenshow kijk. Nog nooit Idols, Popstars, The Voice, etc of wat dan ook gezien. Zo met het vivaforum is het wel leuk!
Pearl Girl, wat een ontboezeming! Maar hier kun je het kwijt hoor
Lucht wel op zeker he?
Ik ga iets opbiechten... Dit is de allereerste keer dat ik naar een talentenshow kijk. Nog nooit Idols, Popstars, The Voice, etc of wat dan ook gezien. Zo met het vivaforum is het wel leuk!
Pearl Girl, wat een ontboezeming! Maar hier kun je het kwijt hoor
Lucht wel op zeker he?