Schaatstopic
vrijdag 11 maart 2011 om 06:32
Oh ik heb het gister gemist zeg. Wat jammer. Nou vandaag ga ik kijken. Klopt het dat het om 14.00 uur weer begint? Gezellig.
Wat knap van Wust, ik zag haar laatst bij DWDD. Ik hoop dat het lukt op alle afstanden goud te winnen.
Wat knap van Wust, ik zag haar laatst bij DWDD. Ik hoop dat het lukt op alle afstanden goud te winnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 11 maart 2011 om 15:45
quote:steph schreef op 10 maart 2011 @ 19:23:
MV en anderen, vandaag is de wereldkampioen afstandschaatsen in Inzell.
Ireen Wüst is al eerste op de 3km. Lee (korea) is eerste op de 500m.
Morgen, zaterdag en zondag is het ook nog. Welke afstanden en wanneer weet ik niet. Morgen wel de 5km heren, misschien weer Bob de Jong?
Uiteraard nog steeds de moeite waard om te kijken
Heel knap van Lee, aangezien de 500 zondag wordt geschaatst. Het was de 1500 met Bokko, Davis en Makowsky.
Vandaag de 1000 heren met 1ste Davis, 2de Nuis en 3de Groothuis.
1500 Meter dames 1ste Wust, 2de Valkenburg en 3de Voorhuis. Heel mooi Nederlands podium. Zometeen de 5000 meter bij de heren.
Zaterdag: 1.000m dames, 10.000m heren, 5.000m dames.
Zondag: 1ste 500m dames en heren, 2de 500m dames en heren, ploegenachtervolging dames en heren.
MV en anderen, vandaag is de wereldkampioen afstandschaatsen in Inzell.
Ireen Wüst is al eerste op de 3km. Lee (korea) is eerste op de 500m.
Morgen, zaterdag en zondag is het ook nog. Welke afstanden en wanneer weet ik niet. Morgen wel de 5km heren, misschien weer Bob de Jong?
Uiteraard nog steeds de moeite waard om te kijken
Heel knap van Lee, aangezien de 500 zondag wordt geschaatst. Het was de 1500 met Bokko, Davis en Makowsky.
Vandaag de 1000 heren met 1ste Davis, 2de Nuis en 3de Groothuis.
1500 Meter dames 1ste Wust, 2de Valkenburg en 3de Voorhuis. Heel mooi Nederlands podium. Zometeen de 5000 meter bij de heren.
Zaterdag: 1.000m dames, 10.000m heren, 5.000m dames.
Zondag: 1ste 500m dames en heren, 2de 500m dames en heren, ploegenachtervolging dames en heren.
vrijdag 11 maart 2011 om 20:03
Nee hoor heb het gelukkig kunnen zien en de buren hebben het gehoord.... Nederland gaat goed.
Misschien gaat Wüst nog een keer voor goud. De tweede goud hebben wij niet gezien ivm de tsunamie in Japan (verschrikkelijk uiteraard) en dat nieuws ging voor logisch.
Bob morgen op de 10km misschien weer goud, dan wordt het hier uitzinnig.
Misschien gaat Wüst nog een keer voor goud. De tweede goud hebben wij niet gezien ivm de tsunamie in Japan (verschrikkelijk uiteraard) en dat nieuws ging voor logisch.
Bob morgen op de 10km misschien weer goud, dan wordt het hier uitzinnig.
zaterdag 12 maart 2011 om 07:40
zaterdag 12 maart 2011 om 09:21
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2011 @ 07:40:
Ja vreselijk he die tsunamie. Het is bijna dat je wilt schamen voor je uitbundigheid terwijl er elders zoveel leed is.
Ik moet even googlen hoe laat vandaag het schaatsen is maar ik ga iig kijken.
12.00 uur
Eesrt 1000 meter vrouwen, die Wüst eigenlijk wel moet winnen. Daarna 5000 m vrouwen, zonder Nederlandse kanshebbers. Vervolgens 10.000 m mannen,d ie Bob de Jong hopelijk gaat winnen. Hij moet wel tegen Lee, lastige rit.
Ja vreselijk he die tsunamie. Het is bijna dat je wilt schamen voor je uitbundigheid terwijl er elders zoveel leed is.
Ik moet even googlen hoe laat vandaag het schaatsen is maar ik ga iig kijken.
12.00 uur
Eesrt 1000 meter vrouwen, die Wüst eigenlijk wel moet winnen. Daarna 5000 m vrouwen, zonder Nederlandse kanshebbers. Vervolgens 10.000 m mannen,d ie Bob de Jong hopelijk gaat winnen. Hij moet wel tegen Lee, lastige rit.
zaterdag 12 maart 2011 om 13:42
Nou ik wilde net zeggen, ik heb tv hard staan om het goed te horen, nee ben niet doof maar ander kan ik niet en forummen en schaatsen horen, heb net het geluid uitgezet omdat ik koppijn kreeg van die sirene. Volgens mij is het nu minder maar die dingen mogen van mij verboden worden. Bah. Geluid staat nu weer iets harder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 12 maart 2011 om 14:34
Een transponder is een bandje wat om elke enkel moet zodat ze weten dat je op de binnenplaats bent of op de baan (je moet je daarvoor direkt melden als je op de binnenplaats komt).
Dat is hij vergeten bij binnenkomst.
Jammer als hij daarvoor gediskwalificeerd word. Het is een (de zoveelste) kutregel van de ISU.
Dat is hij vergeten bij binnenkomst.
Jammer als hij daarvoor gediskwalificeerd word. Het is een (de zoveelste) kutregel van de ISU.