Date-achtig-iets?

09-03-2011 14:35 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het stappen kwam ik iemand tegen die ik heb verteld hoe mooi ik hem vond toen ik hem zo zijn broodje zag eten voor één of andere shoarmatent. Hij verbaasd en we raakten in gesprek. Was leuk, tot ik er achterkwam dat hij een stuk jonger is dan ik. Voelde toch een beetje ehh....vreemd. Hij geloofde mijn leeftijd niet, maar het was toch echt zo.

Ik ben weggelopen, maar vijf minuten later stond hij ineens weer voor mijn neus. "tja", zei hij, "ik twijfelde of ik het nog wel moest doen, maar ik kon je niet zo laten lopen, mag ik je tel.nr? :)"

Nu was ik verbaasd en ik vond het eigenlijk ook wel lef en lief!

Sindsdien hebben we smscontact en een paar keer gechat...en tja, er hangt wel een bepaalde seksuele spanning ja.. (voor mij in elk geval)...dit weekend hebben we afgesproken dat hij naar mij toekomt, drankje, filmpje..ach..is het erg voor de hand liggend dat dit een bepaalde kant op kan gaan? Enerzijds vind ik het heel spannend, anderzijds denk ik, waar begin ik aan?

Ben benieuwd wat jullie vinden en zouden doen! (en ja ik ben eigenlijk ook best wel zenuwachtig...!)
Ja natuurlijk kom ik nog verslag doen, ik heb alleen weinig verwachtingen..dan kan het alleen maar meevallen toch?

Huisje is al aan kant in elk geval, nu ikzelf nog
Hoe spannend! Verslag doen is verplicht! Enjoy
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Update: ik merkte direct al dat ik helemaal niks wilde of kon. Oud zeer speelde op. Jeetje en wat is het dan lastig om iemand op subtiele wijze af te wijzen. Ik heb hem er na een half uur uitgezet.

Nou, dit topic kan wel weer gesloten worden dus.
Wat jammer . . . . .
Wat was er aan het handje dan, Cato?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hm, geen idee VC, of eigenlijk ook wel. Ik zat daar en kon aan niets anders denken dan aan mijn ex. Misschien was dit wel een naieve vlucht van me en blijkt dat ik nog helemaal niet klaar ben voor dit soort 'spontaniteiten'. Beetje verdrietig wel.
quote:hallocato schreef op 12 maart 2011 @ 11:50:

Hm, geen idee VC, of eigenlijk ook wel. Ik zat daar en kon aan niets anders denken dan aan mijn ex. Misschien was dit wel een naieve vlucht van me en blijkt dat ik nog helemaal niet klaar ben voor dit soort 'spontaniteiten'. Beetje verdrietig wel.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ah, Hallocato... Heb tot nu toe alleen meegelezen, maar nu toch even een
Ach! Wat jammer. Hoe nu verder?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hè, wat jammer!

Je had hem nog maar heel kort gezien voor jullie afspraak hè. Kan het ook zijn dat het gewoon toch niet zo klikte? Hadden jullie elkaar wel wat te vertellen, of liep er ook geen gesprek?

Dat je aan je ex dacht.... Kan op zichzelf ook een vlucht zijn geweest in dit geval. En dat je daardoor dus helemaal niet openstond voor deze jongen toen hij er eenmaal was.

Echt jammer, maar niet getreurd, je hebt leuk gesmst en het was hem toch niet. Gewoon volgende x weer aanspreken als je iemand leuk vindt hoor!!
Tja, niet verder VC vrees ik. Ik trek het gewoon niet, dat is duidelijk. Heb vandaag ook echt een giga dip.

Inderdaad, misschien was dit wel een vlucht en had ik beter moeten weten. Zoiets valt niet te forceren. Helaas.
Heee, niet te erg dippen hoor, probeer trots te zijn dat je naar je gevoel hebt geluisterd en hem hebt gevraagd te gaan. Dat is erg knap en zou lang niet iedereen gedurfd hebben ook al voel je je niet prettig.
Niet teveel over inzitten joh.

Wat ik je zou aanraden: als je weer een date hebt, doe het dan op publiek terrein, iig niet bij één van beiden thuis.

Je weet nu eenmaal niet van tevoren of je in de mood bent en durft. Als je gewoon ergens wat gaat drinken met je date, of naar de bioscoop, heb je even tijd om aan m te wennen en wil je niks, dan niks. Ga je gewoon naar huis.

Zelf naar huis gaan is makkelijker dan iemand naar huis sturen. Knap van je trouwens dat je dat gedaan hebt.
Lol wat een anti climax, hij zal wel denken , heb ik eindelijk met een ervaren cougar afgesproken(ipv onzekere 20jarigen), zit ik weer met een emotioneel wrak :D
nou nou nou nou emotioneel wrak.

Gewoon een verstandige meid die op tijd in ziet dat het niet zo'n goed idee is.
Sterkte Hallocato... verder eens met de rest, dat je het hebt geprobeerd is al heel wat en je moet er duidelijk aan gaan wennen. Dat komt met de tijd en zolang je er niet klaar voor bent moet je het zeker niet gaan forseren, want dat levert toch niks op.
quote:Moonlight82 schreef op 13 maart 2011 @ 02:49:

nou nou nou nou emotioneel wrak.

Gewoon een verstandige meid die op tijd in ziet dat het niet zo'n goed idee is.

Eens!

Dat dacht ik ook!
Hoi, ik zag vanmiddag al dat er wat reacties waren hier, maar ik was aan het werk.

Inmiddels ben ik weer thuis en heb ik even de tijd om te reageren. Ik ben gewoon eerlijk geweest naar die jongen, namelijk dat ik merkte dat ik niet open stond voor contact met iemand (manspersoon). En zo is het natuurlijk ook. Of me dat direct een emotioneel wrak maakt, tja.. dat weet ik niet. Ik weet wel dat als iets niet goed voelt, ik het niet ga forceren en iets tegen mijn zin in zou doen. Dat zou emotioneel gezien misschien nog wel zwakker zijn geweest.

Het is jammer, maar beter zo. Ik ben er duidelijk niet aan toe en dat is ook wel weer erg confronterend eigenlijk. Heb daarom ook niet een al te best weekend achter de rug. Herinneringen, twijfels en gewoon veel verdriet. Dank je wel voor de lieve reacties in elk geval nog!
iets forceren zou zeker zwakker geweest zijn! Je hebt nu naar jezelf geluisterd en dat is volgens mij het beste wat je kan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven