Weegschaal-mannen
zaterdag 12 maart 2011 om 16:22
Veranderlijk is nogal zacht uitgedrukt, ze zijn zo glad als een aal en passen zich naadloos aan een nieuwe situatie aan, zolang het maar in hun straatje te pas komt.
Ik heb ooit met drie vrouwen een gesprek gehad over onze respectievelijke (ex) weegschaalmannen, het was een jaknikkersconventie en we hebben in een scheur gelegen.
Ja, dat was me de ervaring wel.
Ik heb ooit met drie vrouwen een gesprek gehad over onze respectievelijke (ex) weegschaalmannen, het was een jaknikkersconventie en we hebben in een scheur gelegen.
Ja, dat was me de ervaring wel.
zaterdag 12 maart 2011 om 16:26
Ja net zoals watermannen, vissen, rammen (die zijn helemaal erg), Gooi de tweeling niet weg, ook van die weido's. Krijg je er twee voor de prijs van 1. Zo gespleten als wat.
Nee, helaas ik geloof niet in karakters gebaseerd op een bepaalde stand van de sterretjes tijdens je geboorte. daar ben ik te nuchter voor.
Nee, helaas ik geloof niet in karakters gebaseerd op een bepaalde stand van de sterretjes tijdens je geboorte. daar ben ik te nuchter voor.
zaterdag 12 maart 2011 om 16:28
Ik ben zelf weegschaal maar wel een vrouw.
Ik heb 7 jaar een relatie gehad met een man-weegschaal.
Gelukkig is dat over.
Mijn ex-weegschaal man was nooit eerlijk, draaide overal omheen en paste zich inderdaad overal aan. Van het een naar het andere zeg maar.
Nu heb ik dat ook wel een beetje, alleen bedrieg ik geen mensen.
(Het is natuurlijk onzin om aan de hand van een sterrenbeeld een idee te krijgen van hoe iemand is. Ik ben er niet zo mee bezig.)
TO: welk sterrenbeeld heb jij?
Ik heb 7 jaar een relatie gehad met een man-weegschaal.
Gelukkig is dat over.
Mijn ex-weegschaal man was nooit eerlijk, draaide overal omheen en paste zich inderdaad overal aan. Van het een naar het andere zeg maar.
Nu heb ik dat ook wel een beetje, alleen bedrieg ik geen mensen.
(Het is natuurlijk onzin om aan de hand van een sterrenbeeld een idee te krijgen van hoe iemand is. Ik ben er niet zo mee bezig.)
TO: welk sterrenbeeld heb jij?
zaterdag 12 maart 2011 om 16:32
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 16:17:
Ik geloof nog al in astrologie.
Dus vandaar deze vraag:
Wie van jullie heeft er ervaring met mannen met het sterrenbeeld weegschaal?
Ik vind ze nogal...veranderlijk!Klopt helemaal , ik ben er 1 maar weegschaal vrouwen vind ik helemaal een ramp! Dat zijn zeurkousen die de hele dag met een poetsdoek in hun klauwen lopen en ouwehoeren hebben uitgevonden
Ik geloof nog al in astrologie.
Dus vandaar deze vraag:
Wie van jullie heeft er ervaring met mannen met het sterrenbeeld weegschaal?
Ik vind ze nogal...veranderlijk!Klopt helemaal , ik ben er 1 maar weegschaal vrouwen vind ik helemaal een ramp! Dat zijn zeurkousen die de hele dag met een poetsdoek in hun klauwen lopen en ouwehoeren hebben uitgevonden
zaterdag 12 maart 2011 om 16:34
zaterdag 12 maart 2011 om 16:36
dat is grappig ik ben namelijk een weegschaal vrouw ik ben verre van een zeur ik poets wanneer het nodig is ik ben recht door zee en ik heb een bloedhekel aan liegen en bedriegen volgens mijn familie en vrienden ben ik zelfs veel te eerlijk en dat gaat helaas ook af en toe ten koste van mezelf (bijv. vriendin, heb ik een dikke kont? ik, ja best wel)
zaterdag 12 maart 2011 om 16:38
zaterdag 12 maart 2011 om 16:39
quote:roosdezoveelste schreef op 12 maart 2011 @ 16:36:
dat is grappig ik ben namelijk een weegschaal vrouw ik ben verre van een zeur ik poets wanneer het nodig is ik ben recht door zee en ik heb een bloedhekel aan liegen en bedriegen volgens mijn familie en vrienden ben ik zelfs veel te eerlijk en dat gaat helaas ook af en toe ten koste van mezelf (bijv. vriendin, heb ik een dikke kont? ik, ja best wel)
Grappig, ik ben ook een weegschaal, maar ik weet wel degelijk waar en hoe ik hoofdletters en leestekens moet toepassen.
Rara, hoe kan dat?
Grappig, ik ben ook een weegschaal, maar ik weet wel degelijk waar en hoe ik hoofdletters en leestekens moet toepassen.
Rara, hoe kan dat?
zaterdag 12 maart 2011 om 16:40
zaterdag 12 maart 2011 om 16:45
zaterdag 12 maart 2011 om 16:48
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 16:45:
Ik ben zelf steenbok.
Weegschaalmannen lijken zich overal aan aan te willen passen.
Ze kunnen ook slecht tegen ruzie.
En als ze chagrijnig zijn vertellen ze de reden niet (binnenvetterig).
Ik snap ze niet echt...je weet nooit echt hoe ze over je denken!?Is dit niet gewoon typisch eh.. man?
Ik ben zelf steenbok.
Ik snap ze niet echt...je weet nooit echt hoe ze over je denken!?Is dit niet gewoon typisch eh.. man?
zaterdag 12 maart 2011 om 16:49
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 16:45:
Ik ben zelf steenbok.
Ik snap ze niet echt...je weet nooit echt hoe ze over je denken!?Steenbokken en weegschalen dat is wilders die thee drinkt in een moskee . totaal mislukt
Ik ben zelf steenbok.
Ik snap ze niet echt...je weet nooit echt hoe ze over je denken!?Steenbokken en weegschalen dat is wilders die thee drinkt in een moskee . totaal mislukt
zaterdag 12 maart 2011 om 16:51
[quote]Aranea schreef op 12 maart 2011 @ 16:26:
Gooi de tweeling niet weg, ook van die weido's. Krijg je er twee voor de prijs van 1. Zo gespleten als wat.
aaiiii, ik ben een echte tweelingen-vrouw, en herken het tweestrijdige
Ik heb 4 keer wat met een tweelingen-man gehad, en idd ze waren weird whahahhaa.
Gooi de tweeling niet weg, ook van die weido's. Krijg je er twee voor de prijs van 1. Zo gespleten als wat.
aaiiii, ik ben een echte tweelingen-vrouw, en herken het tweestrijdige
Ik heb 4 keer wat met een tweelingen-man gehad, en idd ze waren weird whahahhaa.