Mode & Beauty alle pijlers

fruity shine guava labello!!

11-03-2011 00:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft m al? en is ie al verkrijgbaar in de winkel? heeft ie ook nog een mooi kleurtje?
Ik heb de fruity shine Cherry :-D Eigenlijk gekocht voor mn dochter van 5 maar hij geeft best veel kleur! Dus is ie nu voor mij!

En ja, best mooi subtiel kleurtje
http://makeupsisi.blogspo ... e-in-dragon-fruit-en.html

(ik vind trouwens dat die Cherry echt veel meer ( en donkerder) kleur geeft. )
ooooh... M'n dag is nu al top! Ik

heb labello vervloekt omdat de labello kers uit de schappen zijn gehaald... Gaan julloe me nu vertellen dat ie weer komt alleen in een iets andere variant?
Ik heb 'm al! Vind het een erg lekker geurtje en smaakje. En de shine is ook aanwezig. Helaas gebruik ik 'm alleen voor de leuk, want al mijn lippen echt pijnlijk aanvoelen verzacht deze labello niet. Dan gebruikt ik toch echt liever de standaard blauwe.
Eerlijk gezegd had ik ook liever aardbei of kers gehad! In duitsland hebben ze ook labello granaatappel!

Maar hoe is het kleurtje van de labello guave?
Eerlijk gezegd had ik ook liever aardbei of kers gehad! In duitsland hebben ze ook labello granaatappel!

Maar hoe is het kleurtje van de labello guave?
kun je hem al gewoon in de winkels krijgen dan?
Bij mijn DIO drogist ligt ie al een tijdje!

Ik vind trouwens niet dat er veel kleur vanaf komt. Voornamelijk 'glitter'
Ieuw nee laat maar, ik wil niet zo'n lelijk pearl & shine effect
Ik heb hem ook, gekocht bij de drogist voor ¤ 3,25. Vind niet dat ie veel glittert, wel een beetje glim, maar zeker geen pearl & shine effect gelukkig.

Kleur is een beetje roze/rood, al is het niet heel veel, maar daar houd ik ook niet van.
quote:Loetje77 schreef op 11 maart 2011 @ 13:52:

Ik heb hem ook, gekocht bij de drogist voor ¤ 3,25. Vind niet dat ie veel glittert, wel een beetje glim, maar zeker geen pearl & shine effect gelukkig.

Kleur is een beetje roze/rood, al is het niet heel veel, maar daar houd ik ook niet van.dus hij heeft een beetje zo'n licht subtiel koraal kleurtje?
Voor de mensen die m al hebben...waar hebben jullie het gehaald? Want ik was net naar het kruidvat en etos en daar hadden ze m niet!
Vind het lastig om de kleur te omschrijven, maar "subtiel koraal" komt geloof ik wel aardig in de richting.

Ik heb hem bij een drogist gehaald bij mijn werk in de buurt, maar ik weet zo de naam niet. Ik kom een dezer dagen vast wel weer in het winkelcentrum en dan zal ik kijken hoe die heet. Was in ieder geval geen Etos of Kruidvat. Wel stom eigenlijk dat ik dat nu niet meer weet..

Zal anders wel eens googlen, misschien vind ik hem zo ook wel.. Momentje!
Gevonden! Maar het is een lokale drogist, zit alleen hier voor zover ik kan zien op de website. En hier = Tilburg. Weet niet of dat ver uit de richting is voor je?
Ik heb de Guave ook. Ik vind het kleurtje wel mooi, maar de smaak heel vies!
Ik wil hem ook hebben! heb hem nog niet gespot hier :(
Waar is hij dan te verkrijgen? Is het ergens online te bestellen? Ik heb geen ervaring met het kopen bij webwinkels, vandaar...

Ik kan op het net alleen bij www.drogisterijstunter.nl een limited edition van Labello Lipcare Star Fruit Passion vinden. Is dit nu hetzelfde? Nee toch?
quote:Simooon schreef op 11 maart 2011 @ 12:37:

Bij mijn DIO drogist ligt ie al een tijdje!

Ik vind trouwens niet dat er veel kleur vanaf komt. Voornamelijk 'glitter'@jd2005: Ik heb even gekeken op de website van DIO drogisten en in de rechterbovenhoek kun je je postcode invoeren en dan zie je of er een DIO drogist bij je in de buurt zit. Misschien kun je hem daar halen?
dank je wel.. ik ga zo ff kijken!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven