Weegschaal-mannen

12-03-2011 16:17 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof nog al in astrologie.

Dus vandaar deze vraag:

Wie van jullie heeft er ervaring met mannen met het sterrenbeeld weegschaal?

Ik vind ze nogal...veranderlijk!
quote:Nammma schreef op 12 maart 2011 @ 16:50:

Maagden zijn poetsers, niet weegschaal....

Weegschaal twijfelt constant (net een echte weegschaal)...Hier een poetsende, niet-twijfelende Weegschaal. Damn, identiteitscrisis
Alles beter dan een waterman.
quote:iris666 schreef op 12 maart 2011 @ 16:38:

[...]

Nee hoor, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het lulkoek is. Dat schreef ik namelijk ook.Ja, kan best lezen hoor. En zoals ik schreef, behoorlijk kort door de bocht
quote:rivaenchg schreef op 12 maart 2011 @ 16:42:

[...]

Ouwehoeren dus wel ?

Alleen hier.

Maar zonder alle weegschalen over één kam te scheren, ik maak moeilijk keuzes en draai vaak om de feiten heen.

Verder kan ik slecht tegen ruzie en wil het liefst harmonie.

En ik ben erg goed in bed.
quote:Zoey_ schreef op 12 maart 2011 @ 16:53:

Alles beter dan een waterman.Vertel....
quote:zomerfreak schreef op 12 maart 2011 @ 16:54:

[...]

Alleen hier.

Maar zonder alle weegschalen over één kam te scheren, ik maak moeilijk keuzes en draai vaak om de feiten heen.

Verder kan ik slecht tegen ruzie en wil het liefst harmonie.

En ik ben erg goed in bed. Als je ergens mee zit, wordt je dan afstandelijk en bot?
quote:VotesforLeo schreef op 12 maart 2011 @ 16:54:

[...]

Ja, kan best lezen hoor. En zoals ik schreef, behoorlijk kort door de bocht

Nou, dan ben ik benieuwd naar de wetenschappelijke verhandelingen die de invloed aantonen van de stand van de sterren tijdens de geboorte op het uiteindelijke karakter van een mens.

Kom maar door met de links.

Ik lees ze graag!
quote:VotesforLeo schreef op 12 maart 2011 @ 16:54:

[...]

Ja, kan best lezen hoor. En zoals ik schreef, behoorlijk kort door de bochtIn tegendeel, een van de beter wetenschappelijk vatgestelde feiten: astrologie = lulkoek
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 16:56:

[...]

Als je ergens mee zit, wordt je dan afstandelijk en bot?

Eeeh behoorlijk ja, vooral als iemand zich met me wil bemoeien. Dan word ik sarcastisch en bot. Met een vleugje zelfspot. Dat wel.

Ik barst van de zelfspot! Zou dat ook weegschaal zijn? Of is dat mijn ascendant...of mijn chinese sterrenbeeld? Hmmm.... verwarrend dit.
Het rare is gewoon:

De ene keer zijn weegschaalmannen heel gezellig en laten ze blijken dat ze je waarderen.

De andere keer: zijn ze afstandelijk, anders en best bot.

Watermannen zijn de grootste gekken van de dierenriem.
*** gooit graag olie op het vuur, als waterteken. ****
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 17:01:

Het rare is gewoon:

De ene keer zijn weegschaalmannen heel gezellig en laten ze blijken dat ze je waarderen.

Tja, daar zal de naam "Weegschaal" wel mee te maken hebben. Een weegschaal is nooit in balans.
quote:girlxxx schreef op 12 maart 2011 @ 16:51:

[quote]Aranea schreef op 12 maart 2011 @ 16:26:

Gooi de tweeling niet weg, ook van die weido's. Krijg je er twee voor de prijs van 1. Zo gespleten als wat.

aaiiii, ik ben een echte tweelingen-vrouw, en herken het tweestrijdige

Ik heb 4 keer wat met een tweelingen-man gehad, en idd ze waren weird whahahhaa.

Ben zelf ook tweeling, daarom durfde ik dit ook te schrijven

Ken trouwens meer mensen die net zo weird zijn als ik. Maar het zijn geen tweelingen. Dus daar gaat de astrologische stelling........

Het rare is gewoon:

Jij hebt gewoon een probleem met één kerel en omdat vrouwen ervan houden een oorzaak aan te kunnen wijzen, gooi je het maar op zijn sterrenbeeld . Of heb je een hele harem van dit soort Weegschaalmannen?
Nee hoor, Weegschaal weegt af.

Denkt vooraf na en is niet impulsief. Verder is er belangstelling voor schoonheid en liefde. En ook een rechtvaardigheidsgevoel.

Maar er is nog een 3-deling in vroeg, zuiver en laat en verder nog een ascendent dat afhankelijk is van geboortejaar, plaats en tijd. Dat kan een weegschaal zijn zodat degene op een weegschaal lijkt, maar het niet is.

Dan heb je ook nog de Chinese astrologie en maakt het ook nog verschil of het een rat, zwijn, os, paard of konijn bent. Apen en draken zijn er ook nog.

Volgens die boekjes dan, maar wat je ervan vind dat heeft meer met TO te maken. Welk sterrenbeeld is ze zelf?

Nou, er zijn dus net zoveel types weegschalen als er mensen zijn met dat sterrenbeeld.

Ik heb maar één persoon ontmoet die zonder dat ik het zelf wist mijn ascendent raadde, omdat het gelijk was aan haar sterrenbeeld.

Een volgende raadde weer een ander en dat was fout. Ook het hare. Ze voond dat ik op haar leek.

Dat rechtvaardigheidsgevoel..... Ik kende een bijna crimineel die ook weegschaal is. Dus dat rechtvaardigheidsgevoel is ook niet altijd zuiver. Nee, omstandigheden waren er niet. Hij had gewoon genoeg geld.

Het rare is gewoon:

Dit is gewoon een foute man.
quote:zomerfreak schreef op 12 maart 2011 @ 16:59:

[...]

Eeeh behoorlijk ja, vooral als iemand zich met me wil bemoeien. Dan word ik sarcastisch en bot. Met een vleugje zelfspot. Dat wel.

Ik barst van de zelfspot! Zou dat ook weegschaal zijn? Of is dat mijn ascendant...of mijn chinese sterrenbeeld? Hmmm.... verwarrend dit.

Hier ook een weegschaal-vrouw en ik herken me hier wel in...

Mij wordt ook wel verweten dat ik vrij sarcastisch en bot uit de hoek kan komen. Tja...

Mijn dochter is ook weegschaal, net als mijn zoon.

man is Schorpioen...

Keuzes maken is voor ons alle drie een nogal ingewikkelde zaak.
En wat heb je zelf in de waagschaal gelegd?
Weegschaal mannen kunnen idd heel lang wikken en wegen en dan in 1x doorslaan naar 1 kant (net als een echte weegschaal dus..)
Hahaha!

Nou mijn laatste verovering was een Weegschaal-man en hij was erg lekker, helemaal mijn type en geweldig in bed. Ik ben zelf een Weegschaal-vrouw!
quote:Kate1980 schreef op 12 maart 2011 @ 17:14:

Hahaha!

Nou mijn laatste verovering was een Weegschaal-man en hij was erg lekker, helemaal mijn type en geweldig in bed. Ik ben zelf een Weegschaal-vrouw!

Ik heb een weegschaalman gehad die slecht was in bed.

Verder was hij ook aardslui, maar dat lag meer aan zijn ouders dan aan zijn sterrenbeeld. Als kind hadden ze overal personeel voor.....
quote:zomerfreak schreef op 12 maart 2011 @ 16:29:

Schorpioenen zijn pas veranderlijk! (Dat is mijn andere ex, na de weegschaal man)

Maar ik geloof niet dat dat aan een sterrenbeeld ligt.Niks mis met schorpioenen! ;)
quote:Jurks schreef op 12 maart 2011 @ 17:16:

[...]

Niks mis met schorpioenen! ;)Mee eens. Er zijn evenveel goede als slechte.
quote:Aranea schreef op 12 maart 2011 @ 17:05:

[...]

Ben zelf ook tweeling, daarom durfde ik dit ook te schrijven

Ken trouwens meer mensen die net zo weird zijn als ik. Maar het zijn geen tweelingen. Dus daar gaat de astrologische stelling........

Iemand die mij dus snapt Ik kan van de ene op de andere moment van een: naar een veranderen, en kiezen ? dat is the hell voor mij, koop altijd beide te kieze dingen

Idd, ik had ook een: Leeuw, die wilde steeds de baas zijn, en nog ijdel ook

De steling geld idd niet voor iedereen, wel vind ik het grappig dat ik de tweelingen man x op x wel aantrek, op de 1 of andere manier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven