hij doet raar..

13-03-2011 17:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik een topic geopend met dat mijn vriend een rustpauze wilde, helaas zitten we daar nog steeds in en ik heb hem inmiddels al 3 weken niet meer gezien..

we hebben alleen contact via sms en msn,wat echt heel erg fout is omdat we elkaars emoties niet zien.. nu heeft hij veel contact met meisjes,en hebben we vrijdagnacht een grote ruzie gehad.. waarna ik volledig ben ingestort en een nachtje in het ziekenhuis heb door moeten brengen (hyperventilatie). nu kwam ik rond 12 uur uit het ziekenhuis en was hij nog erg lief en bezorgd..toen ik zei dat het goed ging en ik weer thuis was....liet hij niks meer van zich horen...en zelfs nu heb ik hem niet meer gesproken..ik heb gezien dat hij mijn berichtjes heeft gelezen,en om half acht vannochtend heeft hij zijn telefoon uitgezet..

ik weet echt niet wat ik moet denken,er komen zoveel dingen in mijn hoofd..gaat hij vreemd,of is er een ongeluk gebeurd..of is hij gewoon bij familie en is zijn telefoon leeg..

Wat denken jullie ervan?
Ik denk dat jullie uit elkaar zijn en dat hij alvast lekker van zijn leven als vrijgezel aan het genieten is.
Ik zou het recht op de man aan hem vragen of er nog een toekomst in zit, zo niet zal je helaas en hoe pijnlijk het ook is door moeten gaan met je leven zonder hem...

Sterkte...
Ik denk dat het over is, en dat je moet leren omgaan met stress-situaties. In het ziekenhuis terechtkomen vanwege een stress-situatie is natuurlijk niet helemaal normaal....Ik denk dat je duidelijke grenzen moet gaan aangeven en mi is het loslaten van het contact de beste oplossing.
Oh mijn hemel.
Eens met Pien. Als je hyperventilatie krijgt door een ruzie met je exvriendje, dan lijkt het me verstandig dat je met jezelf aan de slag gaat. Het is heel ongezond om zo heftig op een ruzie te reageren.
Als je van een ruzie zo overstuur raakt dat je naar het ziekenhuis moet, heb je wel iets anders om je druk over te maken denk ik.

Laat het los en ga aan jezelf werken.
Misschien is iemand die dit allemaal teweeg brengt niet zo'n goede man voor jou.
Maar hij doet toch eigenlijk helemaal niet raar? Er is rustpauze en hij is er voor je geweest in het ziekenhuis. Nu zoekt hij zijn rust weer op. Wat is raar?
quote:Pien252 schreef op 13 maart 2011 @ 17:30:

Ik denk dat het over is, en dat je moet leren omgaan met stress-situaties. In het ziekenhuis terechtkomen vanwege een stress-situatie is natuurlijk niet helemaal normaal....Ik denk dat je duidelijke grenzen moet gaan aangeven en mi is het loslaten van het contact de beste oplossing.Oh, dit dus
We hebben altijd nog contact gehad,en we spraken elkaar een paar keer per dag.. zijn eerste reactie was ook toen ik het ziekenhuis lag...ja das kut.

gelukkig heeft hij derna meteen zijn excuses aangeboden..elke keer geloof ik zijn verhaaltjes.. ik heb hem nu al vanaf 12 uur zaterdagmiddag niet meer gesproken.. toch een rare wending ineens..als hij het niet meer ziet zitten,kan hij dat ook gewoon zeggen...
Jullie hadden pas vanaf januari een 'dingetje'!

Nu hebben jullie al 3 weken 'pauze'.

Jullie hebben dus in totaal zo'n 6 weken gescharreld. En jij krijgt hyperventilatie van een ruzie met hem?

Er is niks met hem gebeurd. Hij weet dat het goed met je gaat en gaat dus weer door met zijn eigen leven.

Een relatie zit er met deze jongen echt niet in.

En de tip om eens met jezelf aan de slag te gaan lijkt me prima!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:39:

We hebben altijd nog contact gehad,en we spraken elkaar een paar keer per dag.. zijn eerste reactie was ook toen ik het ziekenhuis lag...ja das kut.

gelukkig heeft hij derna meteen zijn excuses aangeboden..elke keer geloof ik zijn verhaaltjes.. ik heb hem nu al vanaf 12 uur zaterdagmiddag niet meer gesproken.. toch een rare wending ineens..als hij het niet meer ziet zitten,kan hij dat ook gewoon zeggen...

Doe eens gek en trek je eigen plan!

Je hoeft toch niet te gaan zitten afwachten of hij je misschien nog wil?
híj doet niet raar, jíj doet raar.

. ik heb hem nu al vanaf 12 uur zaterdagmiddag niet meer gesproken.. toch een rare wending ineens..als hij het niet meer ziet zitten,kan hij dat ook gewoon zeggen...Misschien is hij bang dat je dan helemaal uitflipt. Als je van een ruzie gaat hyperventileren tot ziekenhuis opname aan toe, denkt hij misschien dat je van een definitieve breuk helemaal gek gaat doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind het raar dat je zoveel contact hebt terwijl hij een rustpauze nodig heeft.
Ik ben het eens met Lola. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje engig overkomen dat je in het ziekenhuis belandt na een ruzie en dan verwacht dat hij weer aan je voeten ligt
Wat had je dan verwacht? Dat hij na je hyperventilatie aanval meteen van zijn twijfels af was, de pauze was afgelast en het allemaal weer honkidorie in orde was? Niet heel realistisch he? Natuurlijk was hij bezorgd maar dat zegt niets over het weer samenkomen.

Ik denk wat de rest ook denkt. Je relatie is over en deels uit schuldgevoel komt hij even langs. Doe inderdaad wat aan de manier waarop je met stress om gaat, want jezelf daarom hyperventilerend in het ziekenhuis laten opnemen slaat natuurlijke nergens op. Daarbij is het voor een man ook alles behalve een aantrekkelijk idee om weer terug te komen bij een instabiele hysterica natuurlijk.

Wel vind ik dat hij je na drie weken meer duidelijkheid kan verschaffen. Maar persoonlijk denk ik dat ik de uitkomst van het verhaal wel weet, maar hij niet zo goed durft gezien je laatste hyperventilatie ding en hij als de dood is dat je ergere dingen zou gaan doen....
Oriane verwoordt precies wat ik wilde zeggen.

Je stelt je heel afhankelijk op door op deze manier te reageren als zo'n korte relatie uit raakt. Ik kan me voorstellen dat dat doodeng is voor zo'n jongen.
Ik denk dat het uit is. Het klinkt alsof hij erg geschrokken is van jouw reactie (dat zou ik ook zijn als mijn ex zo reageerde na 6 weken verkering) en er geen zin meer in heeft. Het klinkt eerlijk gezegd alsof je je heel erg afhankelijk opstelt naar hem toe.

Het is overigens niet normaal dat je er zo'n stress van krijgt dat je daardoor in het ziekenhuis belandt. Daar zou ik wat mee doen als ik jou was, daar heb je ook in de toekomst nog wat aan, en dat is bij deze jongen niet het geval. Sterkte!
ik kan er ook niks aandoen dat ik er zo op reageerde..misschien komt het ook doordat er op meedere vlakken problemen zijn..in mijn omgeving enzo..dat dit de druppel was..

maar ik wil hem ook niet terug doordat ik in het ziekenhuis heb gelegen..maar als je elkaar eerst nog regelmatig spreekt,en erna niet meer..is heel vreemd.. het is niet mijn bedoeling geweest enige druk op hem te zetten,
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:21:

...mijn vriend een rustpauze wilde....

En

....we hebben alleen contact via sms en msn

Kan iemand, misschien TO zelf even uitleggen hoe ik dit moet rijmen?

Rust en Contact???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

als hij het niet meer ziet zitten,kan hij dat ook gewoon zeggen...Dat zal hij waarschijnlijk te definitief vinden. Nu kan hij, als hij niemand anders/beters/leukers kan vinden, en hij seksueel omhoog zit, nog bij je terecht. Kapt hij de boel direct af, dan wordt die kans een stuk kleiner en zit hij straks helemaal alleen. Veel mannen vinden het wel lekker om wat zekerheid te hebben en wat ijzers in het vuur. Veel vrouwen trappen daar in.
ik krijg nu een berichtje dat hij een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt.....
quote:Summerdance schreef op 13 maart 2011 @ 17:55:

[...]

Kan iemand, misschien TO zelf even uitleggen hoe ik dit moet rijmen?

Rust en Contact???Sum, ga eens met je tijd mee. Vroeger betekende rust ook gewoon nog rust, maar we leven in 2011. Dan heb je veel contact tijdens de rustperiode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven