hij doet raar..

13-03-2011 17:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik een topic geopend met dat mijn vriend een rustpauze wilde, helaas zitten we daar nog steeds in en ik heb hem inmiddels al 3 weken niet meer gezien..

we hebben alleen contact via sms en msn,wat echt heel erg fout is omdat we elkaars emoties niet zien.. nu heeft hij veel contact met meisjes,en hebben we vrijdagnacht een grote ruzie gehad.. waarna ik volledig ben ingestort en een nachtje in het ziekenhuis heb door moeten brengen (hyperventilatie). nu kwam ik rond 12 uur uit het ziekenhuis en was hij nog erg lief en bezorgd..toen ik zei dat het goed ging en ik weer thuis was....liet hij niks meer van zich horen...en zelfs nu heb ik hem niet meer gesproken..ik heb gezien dat hij mijn berichtjes heeft gelezen,en om half acht vannochtend heeft hij zijn telefoon uitgezet..

ik weet echt niet wat ik moet denken,er komen zoveel dingen in mijn hoofd..gaat hij vreemd,of is er een ongeluk gebeurd..of is hij gewoon bij familie en is zijn telefoon leeg..

Wat denken jullie ervan?
quote:Chardonnay schreef op 13 maart 2011 @ 17:57:

[...]

Sum, ga eens met je tijd mee. Vroeger betekende rust ook gewoon nog rust, maar we leven in 2011. Dan heb je veel contact tijdens de rustperiode.

Oh...dan ga ik ook een rustperiode inlassen tussen mij en mijn vriend

Ik zie en spreek hem namelijk veels te weinig de afgelopen weken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar jullie "spraken" elkaar toch ook niet echt meer? het was toch alleen nog maar via sms en msn? Je gaf zelf al aan dat je elkaars emoties niet kon zien, misschien als je dit wel had kunnen zien had je eerder geweten dat hij er klaar mee was.

Vraag het hem anders gewoon, als het je nu nog niet duidelijk is. Ik vind het wel zo netjes als hij je dit even duidelijk laat weten. Weet jij ook weer waar je aan toe bent, en zet er daarna dan ook een dikke vette streep onder zou ik zeggen.
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:57:

ik krijg nu een berichtje dat hij een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt.....

Stuurt hij zelf een smsje? Dan is het iig niet levensbedreigend.

Nou, ga er maar snel heen dan.
Dat je daar aan denkt, om je ex een sms te sturen als je in het ziekenhuis ligt

Nou ja, hij ligt in ieder geval niet op de IC
Door jouw laatste bericht geloof ik er ineens geen bal meer van
quote:VotesforLeo schreef op 13 maart 2011 @ 18:03:

Door jouw laatste bericht geloof ik er ineens geen bal meer vanIk ga m'n eigen sprookje maar eens wat leven in blazen denk ik

Door jouw laatste bericht geloof ik er ineens geen bal meer vanIk geloof alleen het laatste bericht niet.
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:39:

We hebben altijd nog contact gehad,en we spraken elkaar een paar keer per dag.. zijn eerste reactie was ook toen ik het ziekenhuis lag...ja das kut.

gelukkig heeft hij derna meteen zijn excuses aangeboden..elke keer geloof ik zijn verhaaltjes.. ik heb hem nu al vanaf 12 uur zaterdagmiddag niet meer gesproken.. toch een rare wending ineens..als hij het niet meer ziet zitten,kan hij dat ook gewoon zeggen...

ik snap een ding niet ,als je een rustpauze inlast ga je toch niet elke dag een paar keer contact met elkaar hebben.

volgens mij word ik te oud voor deze puberale verkeringen

als je in het ziekenhuis beland omdat je ruzie met je vriendje hebt,wat gebeurd er dan de volgende keer spring je dan van het dak.

als ik jou was zou ik eerst jezelf onder handen nemen,voor dat je weer een relatie aangaat,want deze jongen heeft het vast al wel met jou gehad.

Door jouw laatste bericht geloof ik er ineens geen bal meer vanIk vind het ook wel heel toevallig. Een beetje té als je het mij vraagt, maar goed, wie ben ik hè ...
hij zegt dat hij niks meer van het ongeluk afweet,en dat hij goed is opgevangen door een vriendin.....

tja..ik weet zelf even niet eens meer wat ik moet geloven denk ik
Mijn God, gaat dit over een zes weken durend dingetje??? Dan is het uberhaupt brandhout.

Daarbij...hij wordt opgevangen door een vriendin? Dan neem ik aan dat je ook meteen je plaats kent?
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 18:07:

hij zegt dat hij niks meer van het ongeluk afweet,en dat hij goed is opgevangen door een vriendin.....

tja..ik weet zelf even niet eens meer wat ik moet geloven denk ikHuh? Dat klinkt net als iemand die is vreemdgegaan maar zegt dat ie zóóó dronken was dat hij er niks meer van weet. Laat het gaan, laat het gaan, 6 weken een relatie scharrelen en zo'n drama, dat is toch de moeite niet. Stel je minder afhankelijk op, dit is echt geen aantrekkelijk gedrag.
quote:zoovie schreef op 13 maart 2011 @ 18:13:

[...]

Huh? Dat klinkt net als iemand die is vreemdgegaan maar zegt dat ie zóóó dronken was dat hij er niks meer van weet. Laat het gaan, laat het gaan, 6 weken een relatie scharrelen en zo'n drama, dat is toch de moeite niet. Stel je minder afhankelijk op, dit is echt geen aantrekkelijk gedrag.

Dat kan niet hè

Zoals Ross het al zo mooi verwoorde...

We were on a brake!

Wel prettig dat de dame in kwestie hem op heeft willen vangen

En voor TO misschien een mooie eye opener om hier mee te stoppen!
hij was vannacht bij haar...

jullie hebben allemaal gelijk..maar dattie dit zou doen.. had ik nooit verwacht,..
Dat mag toch?

Hij heeft toch alle recht daar te zijn?

Tuurlijk is het niet echt heel goed voor je ego, maar das even slikken en weer doorgaan...

Wees blij, dan weet je nu 100% zeker dat het over uit en klaar is!

Hoef je ook niet meer te smachten naar je MSN beeldscherm en naar je telefoon

Kan je rustig dit blauwtje verwerken.
quote:Summerdance schreef op 13 maart 2011 @ 18:16:

[...]

Dat kan niet hè

Zoals Ross het al zo mooi verwoorde...

We were on a brake!

Wel prettig dat de dame in kwestie hem op heeft willen vangen

En voor TO misschien een mooie eye opener om hier mee te stoppen!
Is het jou nu inmiddels ook duidelijk dat dit geen 'mijn vriend' is maar een 'ex-scharrel' die verder is gegaan met zijn leven zonder jou?
TO, ik vermoed dat dit je eerste (soort van) relatie is. Dan ben je nog een beetje aan het aftasten en sommige mensen kunnen dan nog niet alles overzien. Tot zover, allemaal begrijpelijk. Je bent verliefd en jullie hebben een 'pauze'. Pauze betekent voor jou dat jullie dus weer bij elkaar zullen komen. Maar dat is meestal niet het geval. Als mensen een 'pauze' nodig hebben om te ontdekken of ze nog wel een relatie willen, is het meestal al einde oefening. Soms willen ze de ander niet kwetsen door het definitief uit te maken, maar lassen ze een 'pauze' in. Met de hoop dat de ander het vanzelf wel begrijpt.

Alleen ben jij misschien een beetje hardleers in zijn ogen?

En dat jullie zoveel contact hadden... ik vermoed zomaar dat jij het steeds initieerde en hij uit beleeftheid (of lafheid, wat je wil) steeds maar antwoordde.

Hoe dan ook: deze jongen gaat niet voor je. Niet eens een klein beetje. Houd de eer aan jezelf, want je komt zeker nog leukere matches tegen dan dit. Dit betekent niet per se dat hij een lul is, maar dat jullie gewoon niet bij elkaar passen. Hij geeft misschien niet genoeg om jou en wil dus geen relatie meer. Dat is zijn goed recht, hoe vervelend ook voor jou. Maar zeg nou zelf: waarom wil je bij iemand zijn die niet bij jou wil zijn?
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Als liefde pijn doet moet je ermee kappen, zo simpel is het.

Hou eerst van jezelf
quote:Chardonnay schreef op 13 maart 2011 @ 17:22:

Ik denk dat jullie uit elkaar zijn en dat hij alvast lekker van zijn leven als vrijgezel aan het genieten is.Dat was mijn gevoel ook al!
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:51:

ik kan er ook niks aandoen dat ik er zo op reageerde..misschien komt het ook doordat er op meedere vlakken problemen zijn..in mijn omgeving enzo..dat dit de druppel was..

maar ik wil hem ook niet terug doordat ik in het ziekenhuis heb gelegen..maar als je elkaar eerst nog regelmatig spreekt,en erna niet meer..is heel vreemd.. het is niet mijn bedoeling geweest enige druk op hem te zetten,Nee hoor. Gebeurd wel vaker!
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 18:07:

tja..ik weet zelf even niet eens meer wat ik moet geloven denk ikIk denk dat hij met dat ongelukje bedoelt, een ongelukje in bed met die vriendin...
Lag hij nou in het ziekenhuis of bij een vriendin van hem in bed?

Laat het gaan en zorg goed voor jezelf.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 18:28:

hij was vannacht bij haar...

jullie hebben allemaal gelijk..maar dattie dit zou doen.. had ik nooit verwacht,..

Wat had je dan gedacht na een scharrel van 6 weken met 3 weken een break er tussen??

Dat ie huilend op zijn bank zou zitten om jou hyperventilatie avontuur??

Wake up...waarschijnlijk had ie al die tijd al wat met een ander er naast!
quote:lolapaloeza schreef op 13 maart 2011 @ 19:35:

Lag hij nou in het ziekenhuis of bij een vriendin van hem in bed?

Laat het gaan en zorg goed voor jezelf.Waarschijnlijk had ie op het moment van sms 2 tijdelijk geheugen verlies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven