Opzegkosten VODAFONE
maandag 14 maart 2011 om 07:13
Denk ik eindelijk van deze slechte provider af te zijn met hun onduidelijke hoge nota's en slechte service en dacht ik wat centjes terug te krijgen ivm nieuw abonnement elders, krijg ik een nota met opzegkosten van bijna 50 euro, god wat haat ik dat vodafone.
Is dit normaal zulke hoge kosten. Ik ga ze straks bellen maar zie al op tegen het lange wachten, dus weer geld aan ze besteden, bij elke minuut langer ontplof ik. Emailen geen optie, duurt een eeuw voor je antwoord krijgt en het wordt morgen al afgeschreven.
Is dit normaal zulke hoge kosten. Ik ga ze straks bellen maar zie al op tegen het lange wachten, dus weer geld aan ze besteden, bij elke minuut langer ontplof ik. Emailen geen optie, duurt een eeuw voor je antwoord krijgt en het wordt morgen al afgeschreven.
maandag 14 maart 2011 om 07:22
quote:sweetmoon schreef op 14 maart 2011 @ 07:20:
Nou iig de abonnementskosten Rosanna, moest is vorige maand betalen tot 28-2, maar was per 10-2 al naar andere provider. Dus ik zou dan 18 dagen teveel aan abonnenmentskosten hebben betaald.zo werkt het dus niet, je bent voortijdig overgestapt en daar betaal je voor. Als je netjes had gewacht tot de 28e, had je niks hoeven te betalen
Nou iig de abonnementskosten Rosanna, moest is vorige maand betalen tot 28-2, maar was per 10-2 al naar andere provider. Dus ik zou dan 18 dagen teveel aan abonnenmentskosten hebben betaald.zo werkt het dus niet, je bent voortijdig overgestapt en daar betaal je voor. Als je netjes had gewacht tot de 28e, had je niks hoeven te betalen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 14 maart 2011 om 07:27
maandag 14 maart 2011 om 07:31
Je hebt een contract afgesloten dat tot de 28e liep en je dient dat niet uit. Daar betaal je voor. Zou een mooie boel zijn, dan zou je ook halverwege een contract zonder kosten kunnen opzeggen en dan heeft een contract helemaal geen zin.
ik heb nog nooit gehoord dat een provider een klant geld terug betaald in dit soort gevallen.
ik heb nog nooit gehoord dat een provider een klant geld terug betaald in dit soort gevallen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee, jij snap het niet!
Stel je sluit op 30 januari 2010 een contract af voor een jaar.
Op 5 januari besluit jij ergens anders een abonnement af te sluiten en je laat per 5 januari je contract bij Vodafone stopzetten.
Dan kom je dus he contract niet na, en moet je daar een boete voor betalen.
Dat staat, niet eens in de kleine lettertjes, gewoon in het contract.
En nee dat moeten ze niet verbieden, want anders heeft het hele opstellen van een contract geen enkele zin meer
Stel je sluit op 30 januari 2010 een contract af voor een jaar.
Op 5 januari besluit jij ergens anders een abonnement af te sluiten en je laat per 5 januari je contract bij Vodafone stopzetten.
Dan kom je dus he contract niet na, en moet je daar een boete voor betalen.
Dat staat, niet eens in de kleine lettertjes, gewoon in het contract.
En nee dat moeten ze niet verbieden, want anders heeft het hele opstellen van een contract geen enkele zin meer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap er geen drol meer van.. hoezo zou je geld terug krijgen omdat je je contract een paar dagen eerder stopt? Voor t zelfde geld heb je flink boven je bundel gebeld, dus krijg je geen geld terug.
En opzegkosten kom je nou eenmaal niet onderuit, wellicht even in je contract kijken die je destijds getekend hebt.
En nogmaals: De klantmedewerkster kan er ook niets aan doen!! (Voor je haar zometeen helemaal afbekt)
En opzegkosten kom je nou eenmaal niet onderuit, wellicht even in je contract kijken die je destijds getekend hebt.
En nogmaals: De klantmedewerkster kan er ook niets aan doen!! (Voor je haar zometeen helemaal afbekt)
maandag 14 maart 2011 om 07:35
maandag 14 maart 2011 om 07:38