Opzegkosten VODAFONE

14-03-2011 07:13 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Denk ik eindelijk van deze slechte provider af te zijn met hun onduidelijke hoge nota's en slechte service en dacht ik wat centjes terug te krijgen ivm nieuw abonnement elders, krijg ik een nota met opzegkosten van bijna 50 euro, god wat haat ik dat vodafone.

Is dit normaal zulke hoge kosten. Ik ga ze straks bellen maar zie al op tegen het lange wachten, dus weer geld aan ze besteden, bij elke minuut langer ontplof ik. Emailen geen optie, duurt een eeuw voor je antwoord krijgt en het wordt morgen al afgeschreven.
Uh de klantmedewerker die je aan de lijn gaat krijgen kan er niks aan doen he??

Normaal betaal je nog de abbo kosten tot wanneer je abbo afloopt, behalve binnen de drie maanden dat je over kunt stappen.
als je voortijdig je contract hebt beëindigt, betaal je daarvoor. Waarom dacht je dat je geld terug zou krijgen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Abonnementskosten zijn 0,00 het gaat om opzegkosten, alleen het woord al maakt me razend, betalen om iets op te zeggen.
Volgens mij is dat normaal. Als je je contract vroegtijdig opzegt, moet je het afkopen.
Nou iig de abonnementskosten Rosanna, moest is vorige maand betalen tot 28-2, maar was per 10-2 al naar andere provider. Dus ik zou dan 18 dagen teveel aan abonnenmentskosten hebben betaald.
quote:sweetmoon schreef op 14 maart 2011 @ 07:20:

Nou iig de abonnementskosten Rosanna, moest is vorige maand betalen tot 28-2, maar was per 10-2 al naar andere provider. Dus ik zou dan 18 dagen teveel aan abonnenmentskosten hebben betaald.zo werkt het dus niet, je bent voortijdig overgestapt en daar betaal je voor. Als je netjes had gewacht tot de 28e, had je niks hoeven te betalen
Nou vind zoiets niet normaal Tinkeldel. Zoiets zou nooit normaal mogen worden.
Het is wel normaal, je hebt je contract niet uitgediend
Neee je snapt t niet Rosanna, de opzegkosten hebben toch niet met je maandelijkse abonnementsgeld te maken? Twee weken geleden bevestigde vodafonedame ook dat ik geld terug moest krijgen van de abonnementskosten. Ik heb in principe 18 dagen teveel aan abonnementsgeld betaald en dat krijg ik terug.
Je hebt een contract afgesloten dat tot de 28e liep en je dient dat niet uit. Daar betaal je voor. Zou een mooie boel zijn, dan zou je ook halverwege een contract zonder kosten kunnen opzeggen en dan heeft een contract helemaal geen zin.

ik heb nog nooit gehoord dat een provider een klant geld terug betaald in dit soort gevallen.
Nee, jij snap het niet!

Stel je sluit op 30 januari 2010 een contract af voor een jaar.

Op 5 januari besluit jij ergens anders een abonnement af te sluiten en je laat per 5 januari je contract bij Vodafone stopzetten.

Dan kom je dus he contract niet na, en moet je daar een boete voor betalen.

Dat staat, niet eens in de kleine lettertjes, gewoon in het contract.

En nee dat moeten ze niet verbieden, want anders heeft het hele opstellen van een contract geen enkele zin meer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik snap er geen drol meer van.. hoezo zou je geld terug krijgen omdat je je contract een paar dagen eerder stopt? Voor t zelfde geld heb je flink boven je bundel gebeld, dus krijg je geen geld terug.

En opzegkosten kom je nou eenmaal niet onderuit, wellicht even in je contract kijken die je destijds getekend hebt.

En nogmaals: De klantmedewerkster kan er ook niets aan doen!! (Voor je haar zometeen helemaal afbekt)
*iemand die mosterdpot gezien*
*Ja hier bij de bitterballen!!*
het is nog vroeg dames, het is jullie vergeven
quote:rosanna08 schreef op 14 maart 2011 @ 07:34:

het is nog vroeg dames, het is jullie vergeven Nee jij tikt gewoon te snel!
quote:sweetmoon schreef op 14 maart 2011 @ 07:23:

Nou vind zoiets niet normaal Tinkeldel. Zoiets zou nooit normaal mogen worden.Ok dan in andere woorden: je pleegt contractbreuk, en daar moet je voor betalen. Is normaal en staat niet in de kleine lettertjes.
quote:Summerdance schreef op 14 maart 2011 @ 07:34:

[...]

Nee jij tikt gewoon te snel!

kijk je vanavond weer mee, er start een nieuwe masterchef
quote:rosanna08 schreef op 14 maart 2011 @ 07:35:

[...]

kijk je vanavond weer mee, er start een nieuwe masterchef

Ja zeker, ik ben erbij!!

ga me nu eerst maar eens naar mijn werk slepen, straks pleeg ik contractbreuk

(om maar even on topic te blijven)
Jee, wat een woede zo sochtends :-)

Ik ben juist zo tevree over Vodafone, maar was blij toen

ik bij Telfort weg kon. En ja, betalen is normaal.
Ik vind Vodafone prima. Heb al een abo sinds het nog Libertel was. Nu al 13 jaar. Heel tevreden ....
Ik zit al jaren heel tevreden bij Vodafone en heb nog nooit problemen gehad.

Verder eens met al gegeven reacties dat het logisch is dat je een boete betaalt als je je contract niet uit dient.
Ik ben ook heel tevreden over vodafone.

Waarom zou je ook je contract opzeggen als hij een paar weken later toch al afloopt :S Iedereen weet toch dat er kosten aan verbonden zijn als je een contract voortijdig opzegt?
Ik heb Vodafone al meerdere malen een factuur teruggestuurd waar verkeerde berekeningen op stonden,eenmaal zelf meer dan 50 euro teveel.

Heb ook opgezegd aan het eind van mijn contract.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven