Marvelon ervaringen

maandag 14 maart 2011 om 09:38
ik slik deze pil nu 4 maanden ipv Yasmin (die was te duur..)
Ik vind het een superpil, mijn huid is helemaal rustig.
het enige waar ik me zorgen om maak is de tussentijdse bloedingen.
bij de 2e strip had ik er wat last van, wat normaal is ivm wennen aan nieuwe pil.
nu heb ik 4 strips achter mekaar doorgeslikt. tijdens de 4e strip ging ik weer tussentijds bloeden. toen had ik een stopweek. die ongesteldheid heeft bijna 2 weken aangehouden.
tijdens de nieuwe strip ben ik weer gaan bloeden. (snappen we het nog een beetje )
kortom, ik bloed nogal veel tussendoor. valt ook wel te wijten aan mijn 'gerommel', al weet ik dat dus niet zeker.
ik hoop dat als ik wat minder rommel ik wat minder bloed, maar das een kwestie van afwachten helaas...
hebben mede marvelon-gebruiksters er veel last van?
Ik vind het een superpil, mijn huid is helemaal rustig.
het enige waar ik me zorgen om maak is de tussentijdse bloedingen.
bij de 2e strip had ik er wat last van, wat normaal is ivm wennen aan nieuwe pil.
nu heb ik 4 strips achter mekaar doorgeslikt. tijdens de 4e strip ging ik weer tussentijds bloeden. toen had ik een stopweek. die ongesteldheid heeft bijna 2 weken aangehouden.
tijdens de nieuwe strip ben ik weer gaan bloeden. (snappen we het nog een beetje )
kortom, ik bloed nogal veel tussendoor. valt ook wel te wijten aan mijn 'gerommel', al weet ik dat dus niet zeker.
ik hoop dat als ik wat minder rommel ik wat minder bloed, maar das een kwestie van afwachten helaas...
hebben mede marvelon-gebruiksters er veel last van?
maandag 14 maart 2011 om 09:42
Ik heb er nooit last van en slik deze pil nu bijna 7 jaar. Bevalt me prima. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit veel doorslik. Vaak slik ik een strip door en dan houd ik daarna weer een stopweek om vervolgens weer een keertje door te slikken. Ik doe dat omdat ik zo goed als geen klachten heb wanneer ik netjes de stopweek inlas, maar als ik vaker doorslik en dan een stopweek houd, dan heb ik veel meer last van mijn ongesteldheid en dat vind ik het niet waard. Misschien een idee om jouw nieuwe pil nu eerst een tijdje niet door te slikken en dat dan straks wat op te bouwen, zodat jij beter kunt inschatten hoe jouw lichaam reageert op deze pil.

maandag 14 maart 2011 om 10:52
bedankt voor jullie reactie!
het is me denk ik duidelijk, ik bloed zoveel
ivm mijn gerommel.
marvelon is dus duidelijk geen 'rommelpil'.
ik vind dit verder een fijne pil en heb geen zin in weer een andere pil dus denk idd. dat ik maar minder ga rommelen.
ik dacht al dat ik ivm te veel doorslikken zoveel bloedingen kreeg. blijkbaar kan dat dus niet met deze pil.
het is me denk ik duidelijk, ik bloed zoveel
ivm mijn gerommel.
marvelon is dus duidelijk geen 'rommelpil'.
ik vind dit verder een fijne pil en heb geen zin in weer een andere pil dus denk idd. dat ik maar minder ga rommelen.
ik dacht al dat ik ivm te veel doorslikken zoveel bloedingen kreeg. blijkbaar kan dat dus niet met deze pil.