Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Heb net even bijgelezen, het was niet zoveel, maar er is echt helemaal niets blijven hangen...

O ja 1 ding Tess en haar klimpaal!!! Dat is er ook een die je in de gaten moet houden! Wel leuk dat het eigenlijk ook nog goed ging.

En zieke Tess. Hoe is het nu met haar Hip?

Kan me voorstellen dat je naar huisg gegaan bent Elza. Misschien dat ze inderdaad gewoon niet lekker in haar vel zit.

Wij zijn eigenlijk nog nooit met Eline uit eten geweest. Ik durf het gewoon niet met mijn draak misschien een keer een wokrestaurant proberen....

Kos, lekker geshopt voor Emily. Wat voor maat heb je gekocht? Ik zit nog heel erg in twijfel. Ik heb nu van schoonmoeder heel veel zomerdingetjes gekregen in 98, maar dat lijkt zo verschrikkelijk groot....

Hoewel ze nu al wel gewoon in 92 zit... Lastig hoor.

Verder hier drama nacht. Mevrouw had waarschijnlijk gedroomd of er zat iets dwars, maar we zijn van 1 tot half drie met haar bezig geweest. Uiteindelijk is ze tussen ons in in slaap gevallen. Ik ben nu zo moe!!!

Ze is trouwens wel hartstikke gezellig de laatste tijd en ik krijg heeeeeel veel knuffels van haar zo heerlijk.

Fijne dag allemaal!
Hihi, Wokrestaurant als testcase. Wel goed idee Julia. Daar kan alles. Maar als je op tijd gaat en niet te lang dan lukt een gewoon restaurant vast ook wel! Tirza vind het altijd wel best. Als ze maar spaghetti hebben. Je kledingmaat issue is ook herkenbaar trouwens. Hier nu veel 92, maar dat zit al vrij goed. Niet veel ruimte over. Geen idee hoe hard ze nu groeien. Nou ja, moet toch alles nog kopen. Hebben jullie al zomerjassen??

Ik lig in bed met Chris. Arme man is zo verkouden. Werd vannacht wakker omdat hij zo benauwd klonk. Heb hem eruit gehaald en zijn neus gesprayd en even later kwam er echt een megasnotje uit zijn minineusje gevlogen. Toen voelde hij zich wel beter. Maar ja, anderhalf uur later moest ie weer eten en daarna zat er een scheet dwars en werd Tirza wakker van een nachtmerrie ofzo. Dus niet heel veel geslapen

helaas. Nou ja, heb toch niet veel plannen vandaag. Alleen even wegen en klossen terugbrengen.

Overigens wilden we dit weekend zijn kamer afmaken. Mijn vader kwam speciaal om te behangen. Helaas hebben we het niet afgekregen want ik had verkeerd gerekend en 35 cm behang te weinig... Maar ja, het begint ergens op te lijken.
Kosmic> fijn dat alles goed was!! En waar kun je echo op zaterdag laten doen joh!? Wel handig dat man dan mee kon. Enneh: plaatjes van de jurken!!!

Bobbie> leuk lapjesmarkt!! Al gewend aan het feit dat het een jongen wordt?

Elza> hoe gaat het met Joy?? Niet ziek geworden?

Helemi> hier bij vlagen ook een vervelend kind. Ik gooi het steeds op de komst van de baby, maar kan ook de algemene ontwikkeling zijn. Ik ben meester in negeren inmiddels. Of ik stuur haar naar de gang. Als ze vervelend doet gaat ze er nu vaak zelf al heen. Das dan wel weer schattig. Tot zo mama roept ze dan.
HiHi RR, zo grappig dat Tirza zelf naar de gang loopt ! Als ik Sofie op de gang zet, komt echt weinig voor, dan gaat ze eerst huilen (aanstellen), na 5 sec. is ze stil en gaat ze op de trap zitten of loopt naar boven. Tsja, je moet toch iets doen

Hoe is het met Chris RR ? Zielig he als ze al zo klein verkouden zijn. OW en verkeerd gemeten zou echt iets voor mij kunnen zijn. Ik laat dat soort dingen altijd over aan anderen

Ben op zich wel aan het idee gewend dat er een jongetje bijkomt, maar ik vind wel dat er zo veel minder keuze is qua kleding. En dus ook stofjes. Alles op de markt was roze of met leuke vrolijke bloemetjes. En als ik zie hoeveel kledingzakken met babykleertjes ik nog met leuke dingetjes van Sofie die hartstikke mooi zijn nog, denk ik wel ach best zonde. Maar goed misschien komt er nog wel een 3e ooit

Sofie begint zo nu en dan ook wel een beetje een drama-queen te worden. Alles is nee, nee, niet of van mij en als we zeggen nee dat mag niet dan is het brullen Idd negeren is het enige dat werkt. Of afleiden. Heb ook wel het idee dat ze iets meer aan mij gaat hangen. Zaterdag werd ze zelfs een beetje jaloers omdat ik mijn jongste nichtje op schoot had.

Elza, geen ziekenboeg geworden bij jullie ?

Kos, superschattig zo'n klein ledikantje ! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend (onofficieel) ? Ja mijn moeder heeft ook de wieg van Sofie bekleed. Roze ruitstos, dus er moest echt iets anders komen Wel leuk op zich weer.

Juul, ik zou gewoon een keer proberen met Eline uit eten te gaan hoor ! Als je net wat RR zegt vroeg gaat kun je ook weer op tijd naar huis. En dan is het ook meestal niet zo druk, dus hoef je niet lang te wachten en heb je ook niet het idee dat je de andere gasten misschien lastig valt. Vaak valt er voor die kleintjes heel veel te zien dat ze zich prima vermaken !

Denk dat maatje 98 straks wel goed is hoor Juul ! Hier 92 maar ook al veel 98 (m.n. shirtjes). Ik durf geen eens 92 meer te kopen (tenzij het heel groot valt).
quote:Rozerood schreef op 14 maart 2011 @ 09:01:

Bobbie> leuk lapjesmarkt!! Al gewend aan het feit dat het een jongen wordt?

HUH????????? heb ik iets gemist???????????

Helemi> hier bij vlagen ook een vervelend kind. Ik gooi het steeds op de komst van de baby, maar kan ook de algemene ontwikkeling zijn. Ik ben meester in negeren inmiddels. Of ik stuur haar naar de gang. Als ze vervelend doet gaat ze er nu vaak zelf al heen. Das dan wel weer schattig. Tot zo mama roept ze dan.
bobbie ja dus ik lees net je post. Nou ja! Hoe kan ik dat nou missen?? Wat leuk!! Nou ja kan je je wel weer uitleven met nieuwe spullen. Leuk hoor. Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend?

Julia, balen zeg zo'n nacht.... vanavond er vroeg in maar!

RR ook al slecht geslapen..... zielig voor zo'n kleintje als ze zo verkouden zijn.

Uit eten..... sja. Ik ga liever zonder kinderen

Op dat tijdstip zijn ze vaak moe, hangerig en hongerig dus dat is dan toch niet echt gezellig? Met de oudste twee gaat het natuurlijk wel. We waren zaterdag in de stad voor lunch en als tess dan gaat jammeren voel ik me toch bezwaard. Ze gilt ook meteen zo hard! En ze was ook moe. Nou ja, afleiding doet wonderen. Gelukkig wel weer beter na 2 spuugrondes. Het viel dus mee uiteindelijk.

Maat 98... hier nog niet hoor. Heb van broekjes nog wel maat 86 zelfs! Hangt er vanaf wat het is natuurlijk.

Tess is vandaag naar het kdv, voor het eerst op maandag. Wel gek zo meteen na het weekend maar ook wel weer lekker. We hebben dit weekend veel gefietst dus ze zei meteen fiets fiets toen we weggingen. Heb haar dus maar op de fiets gebracht.

GIsteren naar Nemo geweest. Leuk voor kinderen hoor! Tess vond het ook allemaal wel prima die kon daar lekker rondlopen en ook allerlei dingen bekijken.
kos, grappig dat ze zo verbaasd waren! Dan is het echt een nieuwtje!! En schattig emily in haar nieuwe jurk! foto?
Misschien was je net met vakantie Hip ?! Ik ben 8 juli uitgerekend.

Wat is Nemo ? Ken alleen de film ?

Zo heb net nog ff wat zomerjurkjes ingeslagen bij H&M. Voor de vakantie straks natuurlijk Ik heb ook een zwemsetje van HK met UV-bescherming erbij genomen, shortje en shirt apart, leek me wel praktisch en veilig.
Goeiemorgen !

Bobbie, wat heerlijk zo'n dagje Utrecht. Ik vind het onderaan die grachtjes altijd zo heerlijk vertoeven. En wat leuk dat je er samen met je moeder en schoonmoeder op uit bent geweest.

Kos, lekker geshopt dus voor Em! Heb het idee dat je echt opgelucht bent hé..kan me voorstellen hoor.

Juul, balen van je nacht hoor...zeker zo begin van de week.

Wij zijn ook nog nooit met Tess uit eten geweest hoor, wel lunchen maar 's avonds niet. Ga ook gewoon liever met z'n 2-en dan..is toch ff relaxter.

Hoe is het met je hardloopcarriere?

RR, oef niet veel geslapen ook zo te lezen...en Chris nu al verkouden...het arme mannetje.

Hip, klinkt leuk dat Nemo! En lekker weer genoten met het hele gezin van het weekend? Gelukkig is Tess verder niet ziek geworden en jullie ook niet!!!!

Vind je man het niet heel raar trouwens om nu al die beelden te zien van de Tsunami?

Hier ook nog geen mt 98 hoor! Tess draagt alle broeken nog 86 en die moet ik dan helemaal aansnoeren met dat knoopselastiek.

Shirtjes van de Hema vallen volgens mij klein dus die heeft ze wel in 92 of 98 maar van de H&M had ik haar van de week shirtje 86/92 aangetrokken maar die zitten nog vrij wijd.

Het scheelt ook heel erg per merk...best lastig soms.

Verder een hoop herkenning. Tess kan ontzettend knuffelen momenteel, slaat ze beide ampjes om je nek en zegt ze heel lief "mamaaaaaa"

Verder ook een zeer kort lontje met vlagen maar tussendoor ook weer een heel lief en gezellig meisje.

Zaterdag was ik met mijn buurkindjes naar de speeltuin gegaan....tweeling van 5 en meisje van 4. Tess werd overal mee naartoe gesleept door ze en vond alles best, echt heerlijk samen gespeeld...helemaal enthousiast en had het hoogste woord.

Op de terugweg naar huis nog achterop de fiets van mijn buurmeisje gezeten, geweldig vond ze het.

Daarentegen gingen we gisteren naar een kinderboerderij in een ander dorp (tip voor Hip !!)...erg leuk met veel beesten en grote speeltuin. Maar dat was een klein drama met Tess hoor. Overal waar ze op was geweest (glijbaan, schommel, fiets) en waar later een ander kindje op wilde, ging ze staan wijzen en gillen naar dat kindje.

Echt niet leuk!! Op een gegeven moment zat ze op een fietsje en wilde erop, eraf, erop en eraf en maar mopperen erbij...vriend en ik waren er eigenlijk wel klaar mee.....niks was meer goed.

Heb haar van die fiets gesleept en ben met een zeer driftige Tess in houtgreep onder mijn armen de speeltuin uitgelopen....eerst ook nog met fiets en al want die wilde ze niet loslaten haha...

Noemen ze dit nou de terrible 2 's....poehee !!!

Oja, verder les 3 van 'start to run' gehad gisteren....echt heerlijk met dit weer.

Dit nog besteld voor haar verjaardag voor de opa's en oma's. Wilde eigenlijk geen plastic speelgoed in de tuin maarja, van Kitty is alles van plastic en ze vind het zooo leuk

Glijbaan:

http://www.buitenspeelgoe ... hello-kitty-glijbaan.html

en picnicktafel:

http://www.buitenspeelgoe ... -kitty-picknicktafel.html

Ze hebben er ook een heel leuk picknickmandje bij van Kitty...maarja, je blijft aan de gang zo.
Julia; he bah, wat naar dat eline zo liep te keten. Kan je zo opbreken. Uit eten. tja dan ga je even vlug een hapje eten en dat valt met kind toch vaak tegen. In de zomer op en terras durf ik het wel aan..wat meer lawaai. trouwens pannekoekenrestaurant gaat ook goed, maar dat is niet echt mijn smaak..(en die van em ook niet trouwens haha)

RR: ach daar is verlof toch voor? lekker je dagen vullen met niets. alleen maar genieten, beetje wegen mss boodschapje, nou dan ben je wel weer klaar wat zielig van Chris, nu al verkouden! en dan moet je die snotjes er uit zien te vissen, maar alles is nog zo teer! Jasjes, je ben al tijdje geleden geslaagd van bakkaboe. Heb hele leuke gezien, maar wil niet meer uit geven dan 50 euro voor een zomerjas. Vond deze ook nog leuk http://www.zara.com/webap ... 2BMET%2BOPROLBARE%2BMOUW. jurkjes kan ze niet echt vinden op het net...alleen deze

http://www.kinderkleding- ... =bur&at=11bur07324&mt=128

Bobbie; onofficieel ben ik 10 okt uitgerekend! officeel 17 okt, maar dat geloof ik niet...haha jongenskleren, tja er is minder in te vinden...maar wat er is is vaak wel leuk hoor! zo lekker stoer.

zijn jullie al uit de naam?

nemo is in adam, speel en ontdekmuseum voor kids. (zeg ik het zo goed hip?)

Hip; lekker weekend dus! tess niet meer ziek en man thuis, heerlijk. nog geslaagd voor tegels? Wij hebben het huis op een laag pitje gezet maar moet nu echt aan de bak...anders zitten we straks zonder badkamer....alleen die op zolder is nu uitgezocht. Prima weer om te fietsen toch?

Sanne; die picknick tafel is echt te leuk! En ja dat spelen is nu even niet zo leuk, snappen echt nog niet dat niet alles kan. Haha zie je al lopen met tess overdwars onde de arm...haha....speeltuin in hip-stad?

Elza; en ziekenboeg geworden bij jullie? Moest vanochtend tijdens het spinnen nog aan je denken...ja je moet toch iets doen om het vol te houden....die lessen die ik volg zijn echt mega pittig...

maar goed, we reden oa op de remix restistance van Muse...echt super lekker nummer om op te knallen, mss iets voor je ipodje?

maat 86 broeken is hier ook aan de ruime kan, maar ik heb nu een jurk van jottum in 86 en dus is goed, maar een best in 92 en die zit ook goed???? van de week jurk gekocht in maat 80, en echt lang zat...die merken blijven raar hoor

Em ligt op bed en als ze wakker word gaan we er lekker op uit. gisteren ook al niet weg geweest omdat ze tot 16.14 sliep.
Gaaf muziek Kos van Muse. Zo zou ik het zelfs wel volhouden !

Vind Jottum altijd groot vallen. Heb nog een jurkje liggen maat 86 en die moet ze makkelijk aankunnen volgens mij. Idd eind april !

Sanne, idd geweldig die picknicktafel en glijbaan ! Ik heb ook zo'n glijbaantje in de tuin staan (niet van HK helaas) en het is een groot succes ! KH mandje kun je mss aan vrienden vragen die niets weten om te geven ?

Bij H&M heb ik trouwens witte en roze leggings besteld, voor maar ¤ 2,45 per stuk ! Vond het wel een mooi prijsje.
Kos, jullie verhuizen dan onderhand zeker tijdens de bevalling of niet

Wanneer word het nieuwe huis opgeleverd, toch ook ergens in het najaar?

Ahhh, jurkje van Burberry is cute! Wel duur

Goed zeg dat spinnen, volgens mij is dat echt slopend.

Kinderboerderij was trouwens in het dorp van de bloemenveiling.

Echt leuk! Je kon oa tussen de (mega)konijnen zitten op van die kleine houten stoeltjes en ze hadden heel veel cavia's waar je makkelijk bij kon om te aaien.

Hoorde van de week nog leuke korte jongensnamen voorbij komen : Kai, Stef, Lex en Rik.

Bobbie, picknickmandje is 15 euro dus dat is net een mooi bedrag idd.

Die leggings zijn zeker niet duur en onmisbaar voor van de zomer! Had van de week ook bestelling gedaan bij de Hennes, een spijkerbroekje, geruit blousje, een leuk aardbeientasje en ook een roze legging met bloemetjes.

Had al eerder een licht spijkerjurkje binnengekregen met dat gesmokte aan de bovenkant...die is echt supercute!

Heb je die toevallig ook besteld voor Sofie?
Sanne, die gebloemde legging is ook leuk !

Ik heb o.a. deze besteld:

http://shop.hm.com/nl/sho ... t=BARN_LFL_KLA&shoptype=S

En deze van HK:

Vond deze ook leuk, maar vond ik in de winkel heel groot vallen en een beetje te pofferig van boven, vind Sofie er net nog iets te klein voor:

Hmm vind van de namen alleen Rik leuk, maar zo heet het zoontje van een vriendin al Maar ik vind het superleuk als je/ jullie blijven meedenken. Vriend en ik zijn er nog lang niet uit nl !
Ow ik zie dat ik op de alg. pagina uitkom als ik op de linkjes klik. Ik heb dus het spijkerjurkje met de bandjes van 9,95 (dus niet met de mouwtjes, die is 14,95 dacht ik)
Ik heb dus de andere Vond het zo'n leuk setje met die roze legging erbij. Die jij hebt, met die bandjes, is ook leuk maar die stond toen volgens mij nog niet op de site toen ik deze bestelde.

Even kijken of het zo lukt als ik de snelkoppeling kopieer.

http://shop.hm.com/nl/sho ... lnum=809771&type=matching

Jongensnamen zijn ook een stuk lastiger vind ik, ik wist met 14 weken al dat het een meisje werd dus zelf nooit serieus over na hoeven denken...
Zeker lastig een jongensnaam te bedenken. Had ik dus met Sofie ook geen last van. Punt is ook nog dat vriend en ik vaak verschillen van mening, dus dat helpt niet echt.

Zo de werkdag zit er weer bijna op. Gelukkig, ik was gisteravond naar een concert geweest en pas om half 1 thuis. En Sofie was vanmorgen om kwart voor 7 wakker, dus kort nachtje gemaakt....
Zoooo daar ben ik ook weer. Geen ziekenboeg gelukkig.

Joy is wel iets anders dan anders. Gisteren wilde ze om half 12 al slapen. Vandaag viel ze rond die tijd in de auto in slaap, de ellende is dan dat ze vervolgens in bed niet meer kan slapen, duurde een tijd maar uiteindelijk gelukt. Half 6 wakker dus dat wordt een latertje vanavond ;) Had vanmiddag geen internet, er was kortsluiting in de verlichting buiten en aangezien we daar een hele boel hebben duurde het een tijd voordat het was opgelost.

Vriend lief is nu op SPL, straks door naar Abu Dhabi, gelukkig is het daar wel rustig!! Dus ik ben de rest van de week weer samen met mijn kleine meisje.

Grappig Sanne, ik kom uit het dorp waar je op de kinderboerderij was ;) alleen was het toen nog slechts een park.

Zal zo even naar het nummer luisteren Kos ;) leuk dat je al zwoegend aan me dacht! haha... trouwens, toen ik nog in NL spinde spon, deed er een dame mee die op een gegeven moment zo zwanger was dat ze haar buik met haar benen raakte. Gewoon iets rustiger aan doen, ging best goed geloof ik

Ik ga vanavond even meer reageren hoor.. nu moet de laptop even aan de stekker en ik ga een visje bakken voor Joy en moi,
olaa ladies, ik ben echt zooo moe. zondag lekker veel buiten geweest met de kids en ook vandaag drukdrukdruk. heerlijk dat het weer echt buitenspeelweer is dus zowel zoon als frut vermaken zich uitstekend. maar ja, kan frut nog niet alleen laten achter de poort dus ben vaak in de speeltuin te vinden of als duwer van haar driewieler (lui kind, snapt nog niet waar de trappers voor dienen hahahaha )

en natuurlijk vanochtend les 2 van start to run gedaan en wonderwel helemaal volgehouden (schouderklopje hihi). de eerste minuut was echt neit fijn vanwege de spierpijn van zondag maar daarna vond ik het eigenlijk steeds beter gaan en had nog wel even doorgekund. ben natuurlijk wel braaf gestopt, niks forceren hahahaha. conditie moet nog wel wat verbeteren hoor (understatement) maar voor iemand met nul conditie ben ik niet ontevreden. woensdagavond weer, nu al zin in (maar 2 hele dagen even niet if wel goed voor mn benen, die zijn me toch een partij MOE)

anyways, hou het maar even kort, ga zo weer even lekker warme douchen en alles voor morgen klaar zetten, 3 dagen werken (betekend wel uitrusten en alleen maar zitten hahaha)
Ha dames,

Ben er weer! Het weekend was fantastisch maar veel te kort. Heerlijk zonnetje, maar wel heel koud in vergelijking met hier. Samen met vriendin heerlijk rondgelopen en gewinkeld.

Sanne, wat een leuke glijbaan! Die vindt ze fantastisch. En die tafel is ook zo leuk.

Kos, een week terug gezet, ik was bij Tim ook een week terug gezet, maar pas met de 12 weken echo.

Jullie zijn allemaal weer lekker aan het shoppen.

Nou ik heb ook weer lekker geshopt dit weekend, oa bij de Baby Gap.

Hip, ik heb de rugzak met het aapje!! Uiteindelijk bij de Buy Buy Baby op 7th en 25.

Was eerst bij de Bed Bath and Beyond geweest, volgens hun webshop verkochten ze het, maar toch niet. Zij vertelde dat Buy buy baby ook van hun was en dat ze het daar verkochten. 10 min lopen.

Tim vind het aapje helemaal geweldig.

Het hotel heeft uiteindelijk nooit meer gereageerd, lekker dan.

Hip, er was een winkel op 5th, die precies een kopie was Abercrombie, is dat van dezelfde eigenaar? Want de kleren waren exact hetzelfde, maar alleen goedkoper.

Bobbie, als je goed zoekt dan zijn er echt wel leuke jongenskleren hoor. Maar toen ik zwanger was dacht ik ook dat er vooral meisjes kleren verkocht werden. Ik ben gek op de Gap, maar daar kom ik ook niet altijd.

Uiteten ga ik liever zonder Tim, behalve dan naar een pannekoekenrestaurant.

Hier trouwens ook bij vlagen een heel vervelend kind. Vooral als iets anders gaat dan hij wil. Vandaag draaide hij weer zijn beker om, meteen op de trap gezet, daar was hij heeeeel boos om. Verder wil hij steeds "buite pele". Maar ik moest wachten tot de cv monteur klaar was en dat duurde hem duidelijk te lang hahaha.
quote:Elza35 schreef op 14 maart 2011 @ 19:14:

Dus ik ben de rest van de week weer samen met mijn kleine meisje.

,Ik ben ook weer een hele week alleen met Tim. Wordt jij er nou nooit eens moe van? Ik ben er soms echt klaar mee!!!
quote:chicaa schreef op 14 maart 2011 @ 19:31:

(lui kind, snapt nog niet waar de trappers voor dienen hahahaha )

Tim snapt het ook nog echt niet hoor!!
Tim heeft afgelopen vrijdag afscheid genomen van de babygroep, mocht dan om 9.00 trakteren en ging om 10.00 officieel naar zijn nieuwe groep.

Hij vond het zo geweldig op peutergroep dat hij niet met papa mee wilde, riep steeds "papa pele". Volgens man was de interactie met de andere peuters ook zo leuk, dat had hij op de babygroep natuurlijk niet.
hee doggie, daar ben je weer! goed dat je het aapje nog hebt kunnen scoren! En bedoel je soms hollister op 5th? Dat is ook van Abercrombie en ook goedkoper. Ja Gap is altijd leuk he. Ik ga zaterdag met een vriendin naar Lille, daar is ook een Gap. Wel minder groot dan in de VS maar toch leuk. En zonder kids.. ook leuk

Tess wil trouwens ook de hele tijd buiten pele hahahaha.

Goed hoor meiden al dat gesport! Kom ik nog niet aan toe op dit moment.

Sanne, leuke glijbaan idd en leuk setje van H&M. Ik zag laatst ook alweer allemaal leuke dingen hangen maar heb nog geen tijd gehad om echt te kijken!

Wat hebben jullie allemaal al snel een zomerjas trouwens! Duurt nog wel even voor ze dat aankunnen. Ik koop het pas als ik het nodig heb dat soort dingen. Kan wel dat er dan allerlei dingen al weg zijn natuurlijk. Goeie tip die speeltuin! Misschien kunnen we er samen nog een keertje heen?

Elza en doggie weer alleen.... ik net even niet deze week. Nou ja hij is net terug natuurlijk!

tess was hartstikke moe na het kdv vandaag. Wel lekker gehaald op de fiets ook. Vindt ze echt leuk! Zij zit dus nu in een dreumes groep. Hebben jullie dat niet? Ik hoor jullie allemaal over de peuters. DAar gaat zij met 27 maanden heen geloof ik.
Grmbl heel verhaal getikt, klik even op een van mijn bladwijzers (lees even kijken of Joy slaapt) en weg verhaal.

Dog ha weer terug! Leuk gehad dus ;) GAP is leuk ja, hier zit er ook eentje, heb er eigenlijk nog noot iets gekocht, toch maar eens doen.. Hollister heb je hier ook, maar hier verkopen ze geen kinderkleding. Het is wel super populair bij jongeren!!

Goh wereld stad hier he ;)

Super dat Tim het zo fijn heeft bij de peuters, hij was daar ook zooooo aan toe, die grote kleine man!

Kos, Muze is een rockgroep? Ik kan alleen een mix van Tiesto vinden en een rockversie, welke bedoelde je? Ik heb heel veel muziek maar momenteel zet ik steeds een workout op, waarbij de muziek gek genoeg van minder belang is. Het is meer het motiveren om nog even door te gaan etc. Het zijn en paar intervaltrainingen van 45 minuten. Net genoeg om het een paar keer per week te willen doen.

Ja weer alleen en ja ik vind het nu wel veel achter elkaar. Alleen het weekend thuis geweest. Maar daarna duurt het weer een tijd (als het goed is)

Sanne, leuke spullen voor buiten! Ik vind hout ook het leukst hoor, maar je moet wel kunnen vinden natuurlijk (met die poezenkop erop)

Hip zomerjas voor Joy is maat 2-3 jaar en ruim genoeg, dus dat komt wel goed. Maar idd is het lastig in te schatten. Ze loopt nu in ieder geval nog in haar donsjasjes.

Joy gaat straks naar groep 2 - 3 jaar (komt goed overeen met haar jasje). Ik denk dat je dat de dreumes groep kan noemen?

Chicaa ik ben helemaal trots op je!! En dat je er zo lekker van geniet, goed zeg... wat is dat voor super concept?

Ik ga even wat linkjes van jullie bekijken!

Het is wel heel lekker weer in Nederland he!
pff, ik hou jullie niet bij hoor!! hEb wel alles gelezen maar niet echt onthouden.

Schrok me net rot, ze zijn hier weer aan het avond vliegen (F-16, vliegbasis Leeuwarden) bij ons is het dan nog iets van 12 km hemelsbreed en zetten ze dus lekker de landing in maar die vliegtuigen zijn voorzien van een naverbrander en dan hoor je naast het normale geluid van de f 16 nog ineens een stuk herrie, soms een gillend geluid!!

Hip, kan me voorstellen dat je schrok zeg!!!

Doggie, klinkt goed dat weekendje van jou!

Hmm, verder weet ik het even niet meer, heb een lamme arm/hand van het verven, de helft van de balken zijn gedaan, plafond is gesausd en de muren ook. Ging super het weekend, samen met manlief sauzen en de kids mooi spelen (watse lag op bed). Vandaag de hele dag bezig geweest met de balken, de 2 jongsten waren bij mijn ouders, kon ik lekker door gaan.

Ga nog maar even voor de buis hangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven