Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
ja elza die jij had gekocht bij next vond ik ook heel leuk! Haha misschien koop ik die ook wel over een paar weken in ierland...! Ik heb trouwens nog even gereageerd op je verhaaltje op hyves. Weet jij of clarks leuke schoentjes heeft voor die meiden voor het voojraar?
leuke jurkjes bij HM!!! welke maten hebben jullie gekozen Bobbie en Sanne? Hier in de UK kan ik ze ook bestellen, alleen vraag me af of ze ruim vallen? anders neem ik maat 2 - 3 jaar?
Elza, ik had voor Tim sep een tussendoor-jas gekocht bij de Gap, maar die is nu eigenlijk al weer te klein. Gevalletje jammer! Moet dus idd zoals Hip zegt, pas kopen als hij het nodig heeft. Maar hij was zo gaaf, kon het niet laten hangen.

Hip, wat raar zeg, die Hollister is gewoon hetzelfde, dacht al dat het van Abercrombie was. Had er nog nooit van gehoord. Heb er 2 T-shirts en een hempje gekocht. Maar het is zo donker daar dat ik een shirt in het hardroze heb gekocht terwijl het daar een hele andere rustige kleur leek. Schrok me dood in mijn hotelkamer.

Janets, wat een rotgeluid lijkt me dat.
das raar dubbel
Dog, ja hier is die winkel ook zo raar donker. Ik dacht eerst dat het een kroeg was!!

Jammer van die jas, ze kunnen opeens zo snel groeien.. nou ja, ik zie het wel, ben altijd bang dat een bepaald jasje er niet meer is als ik het nodig heb. En dan moet moet moet ik het hebben! ;)

Hip, ben nog niet bij Clarks geweest. Heb je al gekeken op hun site? Ik switch weer ff naar hyves hoor ;)
Hé Dog, klinkt als een leuk weekendje en lekker geshopt dus.

Moest je nu eigenlijk werken of gewoon lekker een vriendinnentripje?

Hip, ik heb ook nog geen zomerjasje voor mijn Tess. Ze heeft nog een spijkerjackie van vorig jaar die ze nog aan kan en verder nog niet echt naar gezocht.

Goed plan om een keer samen te gaan naar die kinderboerderij....moet mijn Tess wel uit deze fase zijn want anders is er niemand bij gebaat

Ik pik Tess ook bijna altijd uit mijn werk op de fiets op van het kdv....zeker nu met dit weer echt ff lekker.

Hier alleen een babygroep van 3 mnd tot 2 jr en daarna dan de peutergroep van 2 tot 4 jr. Best jammer dat er niks tussenin zit vind ik.

Elza, ik heb alle jurkjes en shirtjes in 86/92 besteld bij de H&M. Dat spijkerjurkje bijv. is dan echt nog wel aan de grote kant. De rest valt soms wat kleiner maar voor Tess is die maat wel goed voor de zomer. H&M valt over het algemeen altijd wel ruim, maar sommige dingen ook juist weer niet.

Hier ook continue buiten willen spelen dus ik slijt mijn dagen ook in de speeltuin tegenwoordig Ach, met dit weer vind ik het geen probleem....ik zit dan lekker op het bankje en vaak zijn er nog wel andere moeders bij.

Chicaa, gaat lekker ook hé dat lopen bij jou. Hier ook hoor, heb nu 3 lessen gehad en hoef vanavond niet maar vind het gewoon een soort van jammer haha....

Volgens mij was mijn conditie helemaal nog niet zo slecht want heb nog geen spierpijn gehad en loop het vrij makkelijk tot nu toe.

Janets, wat een irritant geluid lijkt me dat. Hier ook laagvliegende vliegtuigen een uurtje iedere avond...best veel herrie ook. En je schiet lekker op in je huis zo te horen.
Ah Janets, nu lees ik pas jouw posting.. moest even terugzoeken.

Heel irritant die F16's, Slapen de kids er wel gewoon door heen? Gebeurt dat vaak eigenijk?

Wij hadden laatst ook zo iets. Waren samen op een vrijdagmiddag op een berg aan het klimmen, sta van het uitzicht te genieten, komt er zo'n enorme straaljager vlak over me heen!!! Moest heel snel mijn handen tegen me oren houden en schrik me de rambam. Blijkt dat ze tussen die bergen oefenen. Men, ik kon de piloot zien zitten.

Je bent wel aan het buffelen in huis he!
Sanne, die jurkjes 86-92 zijn dan 1,5 tot 2 jaar denk ik. Denk idd dat dit een betere maat is, ze is net als Tess smal.

En jij ook al verslaafd aan het hollen! lekker hoor...

Ok, laptop gaat nu dicht, fijne avond!

*klap*
wilde reageren...maar hier een zielig meisje....weet niet wat ze heeft...alleen maar huilen...gaan we weer!

86-92 van de hennes hier ook echt te ruim..

morgen aan het werk en dan meer tijd
Kos ik hoop niet dat ze ziek is geworden?

Ik ga straks Joy haar Mini Mouse kostuumpje hijsen, ze hebben een verkleed dagje op het KDV ;) De hele week staat elke dag in een ander teken, voor het goede doel.. iedereen is hier bezig met 'Red Nose Day' http://www.rednoseday.com/about
Dog, leuk NY ! Je ging zomaar? Dachgt voor je werk. Wil er ook graag weer een keer naar toe.

Elza, ik heb de jurkjes van H&M in 98/104 besteld. Durf maat 86/92 echt niet meer te bestellen. Denk dat het spijkerjurkje wel wat groter valt maar de tricot jurkjes moet Sofie al wel aankunnen denk ik. En het zal allemaal nog wel wat krimpen en Sofie moet er van de zomer ook nog inkunnen ! Maar als je nog een paar daagjes geduld hebt dan heb ik de bestelling binnen en kan ik je laten weten hoe het valt

Het is trouwens Muse (niet Muze), mss kon je daarom de muziek niet vinden ?

Hier ook nog geen zomerjas hoor ! Koop er pas een als Sofie m nodig heeft. En ik heb er nog een liggen van vorig jaar (Barbara Farber) maat 86 en die heeft ze nooit gedragen. Ik hoop dat ie r nog past.

Bij ons op het kdv kennen ze alleen een 3+ groep, maar dat gaat binnenkort veranderen, dan worden het horizontale groepen, dus tot 4 jaar bij elkaar in een groep.

Kos, hoe is het met Em ? Toch niet ziek geworden ?

Janets, goed zeg dat jullie lekker konden opschieten met verven. Leuk altijd als het eindresultaat in zicht komt !

Sofie wil ook de hele dag door buiten spelen. Ze is echt pissed als het regent en ze dus niet naar buiten kan. Vind het nu erg fijn dat ik haar alleen in de tuin kan laten spelen. Dan kan ik ondertussen rustig koken !

En het trappen heeft ze ook nog niet helemaal door, vermoeiend dus dat duwen !

Ben trouwens helemaal blij met mijn spijkerjackie, werd gisteren bezorgd
Goedemorgen. Hier een goede nacht en ochtend. Mannetje had laatste voeding om 8 uur en kwam pas weer om half 3. En vanochtend alleen met twee kids ging ook super. Het wordt nog wat. Tirza is nu met oma mee en ik ga zo aan de wandel en lunchen/koffie drinken met vriendinnetje en haar baby van 6 weken. Gezellig!

Kosmic> hoest met je meissie? En heb je al een voorgevoel/voorkeur voor het geslacht van telg 2?

Bobbie> ik had dat ook wel, dat ik het zonde vond van de meidenkleertjes. Maar nu heb ik het laatst uitgezocht en veel dingen waren toch wel al minder. Heb de mooiste dingen bewaard, je weet maar nooit inderdaad. En voor jongens ook veel leuks. Chris heeft nu een schattig imps & elfs pakje aan.

Elza> soort verlate carnaval daar bij jou? Wel leuk al die nieuwe/andere feesten. Hoe blijf je daarvan op de hoogte? Of zeggen ze dat op het kdv?

Doggie> fijn dat je zon lekker weekend had! En dank dat je even die tussenjas noemt. Bedenk me net dat ik nog een leuk vest/spijkerjasje van mim-pi heb hangen! Gap is inderdaad ook superleuk. Valt wel ruim vind ik. Kreeg gister nog een lief boxpak van Gap van mijn mans werk.

Janets> lekker dat je zo bent opgeschoten in huis. Moet je nog veel doen nu?

Gisteren heb ik Chris nog gewogen bij het cb en hij is afgelopen week 190 gram aangekomen. Gaat super dus. Wel even fijn om te weten.
Even snel voor Elza d'r H&M bestelling gaat doen ik moet zo in bespreking.

Er staat nl nog een spijkerjurkje op de site (strak van boven en ietwat uitlopend) en die valt dus echt klein! Daar heb ik een 92 van maar voor Joy heb je denk ik wel een 98 nodig voor de zomer. Joy is natuurlijk wel een flink stuk langer dan Tess dus mss heb je net als Bobbie voor Sofie toch een maatje groter nodig? Het krimpt ook zeker idd want dat zag ik gisteren al met 2 dezelfde shirtjes waar ik er 1 van gewassen had.
Even snel, moet weg.

Maar H&M wisselt per item. Heb 2 shirts in 86-92 en die passen prima en 1 is te klein, allemaal 3 weken geleden gekocht. Terwijl hij van de Gap 2/3 jaar draagt en van hema 98/104 en van Zara 2/3 jaar.
Het blijft idd lastig hoor met die maten ! Daarom koop ik nog steeds liever in de winkel.

Ow en Dog, kan me voorstellen dat je af en toe baalt hoor dat je een week alleen met Tim bent. Ik had het vanmorgen al. Vriend is ziek thuis vandaag en nu moest ik dus Sofie aankleden en wegbrengen naar het kdv, terwijl dinsdag meestal zijn dag is, erg he Alle bewondering voor jou, Elza en Chicaa hoor !

RR, prima nacht hoor, houden zo ! En Chris is mooi aangekomen, helemaal super !

Hebben jullie ook al zo'n lentegevoel ?! Heerlijk toch dit weer ! Ik heb zelfs mijn luchtje erop aangepast (L'eau D'Issey, dan is het voor mij echt voorjaar!) Straks even lekker naar buiten, heb een cadeautje nodig voor een jongetje van 2. Er zit hier om de hoek een goede kinderspeelgoedwinkel, dus dat moet vast lukken.

En volgend weekend gaan we lekker met z'n drieën naar Groningen. Heb net een leuk B&B geboekt. Vrijdag op bezoek bij mijn vriendin en haar zoontje en zaterdag en zondag lekker ons eigen ding doen.
Dames, ik ga wel even naar de H&M van de week ;) kan het inderdaad maar beter in je handen hebben. Wil graag dat spijkerjurkje met dat gerimpelde lijfje.

Och Bobbie, ik werk niet he... dus ik heb eigenlijk de tijd aan mezelf, het is zwaarder met werk of meer kids dan 1 denk ik ;) Dus ik mag niet klagen ;)

Lentegevoel is hier niet aanwezig!! haha... het regent hier :( jammer de bammer. Leuk vooruitzicht, weekendje weg!

Red nose day is geen feestdag maar een dag voor het goede doel. Je kan overal rode neuzen kopen.. Het was zo schattig om Joy daar te zien in haar kostuumpje met de oortjes op haar hoofd ;)

RR Chris is super baby! fijn dat het zo makkelijk gaat, ben benieuwd wanneer hij volzinnen gaat zeggen ;)

Ik heb even voor mezelf geshopt ;) mooi zomers linnenachtig jurkje en rokje van Mexx (recht model in donkergroen) en een leuk topje. Er hing nog een jurkje, ik noem het een Claire jurk (Gooische vrouwen) beetje seventies en ooooo die was ook wel heel gaaf, maar heb het laten hangen.
Oh Elza, ik denk dat het jurkje wat je bedoeld (is toch van mijn linkje van gisteren?) groot zat is in mt 86/92....als ie te lang is wordt het zo'n truttig ding. Maar je kunt beter gewoon even neuzen in de winkel idd....vaak hebben ze daar ook weer meer (of hele andere dingen) dan op de site staat.

Jammer van het weer bij jullie! Wordt hier wel wat kouder van de week maar blijft gelukkig wel droog.

Bobbie, heerlijk hoor een weekendje weg met z'n 3tjes.

Spijkerjackie was dus zijn geld waard!

Nog geslaagd voor leuk cadeautje vanmiddag?

Hier een winterjas mt 86 van Barbara Farber, valt groot dus helemaal niet gedragen van de winter, hopelijk past ze hem aankomende winter nog anders is het echt zonde....was best een duur ding.

RR, fijn hoor dat alles lekker loopt zo nu, en dat kleine Chris zo goed groeit.

Lekker al lenters geshopt dus Elza! Bedoel je alleen niet Anouk als het een seventies jurkjes is? Claire is meer van de mantelpakjes. Knap dat je het hebt laten hangen trouwens

Ik heb ook nog even online geshopt bij de Esprit vanmiddag: een beige katoenen colbert, een zwarte trenchcoat, wat longsleeves en een kort vestje.

Nu het weer een beetje omslaat weet ik 's morgens meteen weer niet wat ik aan moet.

Heb net een gevulde koek afgeslagen en vanavond les 4 van start to run dus ben goed bezig Dit weer werkt ook wel erg motiverend vind ik.
Bobbie, je jurkje is onderweg hoor! kan mooi bij je spijkerjasje :-)

hmpf hier echt de hele middag al regen, beeeeeeeh

Barbara Farber is idd prijzig. Ik heb een jasje voor de zomer van vorig jaar, eens zien of ze die nog past. shirtjes vind ik daarentegen weer heel klein vallen.

Ik heb vandaag de spullen van Esprit ontvangen, best veel.... en het gros kan terug. Dat colbertje is leuk (althans, als het diegene is die ik ook zag) Moet ook nog een zomerjas. Wil eigenlijk een beige trenchcoat met zwart afgezet.

goed zo Sanne! Gevulde koek is nl zoooooo slecht ;) maar zoooo lekker, hier niet te koop..

Ik bedoelde wel Claire, ze had laatst een witte jurk aan, met zwart afgezette zakjes. Die ik zag was andersom.

Anouk jurkjes zijn ook gaaf!!

Nou dames, hou nou op over dat weer he!!! snik
oh ik denk dat het een sixties jurkje is ;)
hahaha moet wel lachen hoor, stelletje shoppers hiero!!! ben zelf helemaal niet zo van de shop, alleen als het nodig is en eigenlijk weinig via het net, moet het echt zien en aanhebben (laten we het houden op een moeilijke maat hahahaha )

sanne GOED BEZIG!! les 4 alweer, viel het mee? ik morgen les 3, ga samen met dinnetje die ook de clinics volgt. proberen 1x per week samen te trainen maar merk wel dat zij eerder heeft hardgelopen (qua conditie). nou ja, wel gezellig (als ik nog enigszins iets kan uitbrengen naast het gehijg )

elza, bummer die regen!! en aahhh kleine joy mouse, foto??

dog, dat van dat trappen op der fietsje was een geintje hoor. volgens mij duurt dat nog wel een half jaar ofzow, ik heb geduld!

en de man weer hele week van huis? is hij vaak weg? mijne natuurlijk elke week en raar maar waar dat went. we missen hem en hij ons maar het hoort nu eenmaal bij zijn vak en bij mijn leven als parttime alleenstaande mama. hoop voor jou dat de week vliegt en dat hij snel weer thuis is!

RR fijn dat chris het zo goed doet.

bobbie, hihi moet zo lachen om je spijkerjackie. helemaal blij mee dus?? enjoy!! je kan hem gelijk lekker aan met deze temperaturen!!

ben weer weg, heb weer een berg kleren van collega voor zoon gekregen (2 tassen vol) ff sneupen (janets-taal) of er wat leuks tussenzit
Moet eigenlijk sporten maar kon geen oppas vinden dus zit nu voor het eerst in tijden weer eens Private Practice te kijken, snap er niets meer van.

En veel chocola te snoepen, moet ongesteld worden.

Stelletje shoppers!!! Hahaha moet je horen wie het zegt. Ben ook heel erg de laatste tijd.

Chicaa, tja soms vind ik het vervelend maar meestal niet. Man is regelmatig weg, maar nu kwam ik net zondag thuis en hij meteen daarna weg, dan baal ik wel. En dat ik ongesteld moet worden helpt dan ook niet mee hahaha. Maar nu is het weer prima hoor. Heeft ook voordelen, niemand die zich irriteert aan mijn rommel.

Sanne, wat ben jij goed bezig zeg. Hoe voelen je spieren?

Elza, wordt hier ook weer kouder hoor en regen op vrijdag en zaterdag.

Tim snapt sinds gister hoe de wishbonebike met maar 2 banden werkt. Dus als een normaal loopfietsje. Maar nog geen hele stukken hoor en hij vraagt af en toe nog hulp, dan hou ik voor de vorm even zijn stuur vast. Dat ding lag al weken met 2 banden in de berging, maar hij vond het eerst eng en wilde niet en nu pakte hij 'm zelf. En toen ging zijn vriendje er zo op weg, dat vond hij raar, dat wilde hij dan ook maar.
Jaaaa Chicaa, ben net terug van les 4. Het ging weer goed hoor.... ik loop alleen maar dan wel met de aangepaste muziek van start to run op mijn mp3...goede motiverende loopmuziek. Ik had vanavond niet zo heel veel zin om te gaan maar als ik klaar ben dan zou ik zo nog een rondje willen, echt verslavend gewoon. Endorfine wordt dus goed aangemaakt

Leuk ff graaien in die tassen met gekregen kleren, zal vast wel wat leuks tussen zitten.

Ik shop trouwens ook alleen als het nodig is, maar ik heb altijd wel wat nodig lijkt het wel

Elza, is het niet de goede maat van Esprit of vallen de dingen tegen die je hebt besteld? Ik stuur ook best veel terug hoor, soms bestel ik ook gewoon 2 maten als ik niet weet hoe het valt. Esprit had ook een mooie beige trenchcoat maar die was al uitverkocht in mt 36/38.

Jouw tijd komt ook nog wel hoor om te genieten van het mooie weer....zitten wij te zwoegen op ons werk met 30 graden en een glas water en zit jij lekker in je bikini op je terras met een koud wijntje

Zat vandaag nog even op de Kitty site te loeren en zag ik ook een driewieler ervan...ook zo leuk!! 40 euries, valt wel mee.

Ze wordt zo onwijs blij van die poes en als zij het is ben ik het ook natuurlijk

Zo uitgezweet, ga ff douchen....
Tim had een speeltje van McDonalds gekregen van een vriendin met Hello Kitty en riep Kitty! Hoe komt ie daar nou aan? Ik dacht dat hij nog nooit iets van Hello Kitty had gezien. Dus Sanne, iedereen houdt van die poes.
ja en ik heb vandaag voor 6 euro bij het kruidvat een pyama van kitty gekocht!
tess was wat hangerig vanmiddag. Wilde haar lunch niet maar riep wel steeds koekje koekje. Ja daaaaaag! Ben heel streng geweest. Avondeten wilde ze ook niet terwijl het spagetti was! Daar is ze normaal wel gek op. mmmm wat zou dat nou weer zijn....... hoektanden boven zijn door maar beneden nog niet. Elke keer toch weer een beetje gissen he?

Goed hoor dat rennen. Krijg er bijna zin in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven