Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
*zucht*
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgennnnnnnnnnnnnnn

Leuk Alive, we zijn helemaal niet nieuwsgierig!

Karima, wat een leuk nieuws, waarom had je niet verwacht dat je ooit samen met hem zou zijn?

Ja Tigger, ken dat, ze hebben zelf hun hoofd vol, met dingen die ze willen weten maar vergeten even dat er aan de andere kant nog iemand zit die graag antwoord wil hebben.
Alive vertel vertel vertel......... We zijn helemaaaaal niet nieuwsgierig

Karima wat leuk dat je nu samen bent......
@Marianne: het is de onvoorspelbare. Maar dat is dus wel heel erg veranderd intussen. Zelfs als je 50+ bent is alles nog mogelijk .

En DL-man is een gedownloade man. Dat heb ik hier op het forum geleerd.

@Alive: was het leuk? We zijn allemaal zo benieuwd!
Beste meiden

De meeste mannen zijn maar uit op een ding en dan heb ik het niet over gezellig koffiedrinken!!!!

je hoort de laatste tijd zulke rare dingen over internetdating dat ik mij er afzijdig van hou.

niets voor miens

groetjes johanna
A&K,,tjeeeeee wat laat jij ons in spanning haha.

Ik ook dezelfde mening, heel veel mannn lijken vroegtijdig oud en niet alleen uiterlijk.

Ook in omgang, je vrouwtje noemen, je behandelen als een teer popje, of helemaal tegen overgesteld zo ouderwets dat ze een hork zijn. bllll

Tekst mmm sommige teksten knap ik op af maar een niks zeggende tekst met een foto met uitstraling, wil ik best wel eens op reageren.

Vind mezelf ook niet denderend in tekst, weet ook nooit niet zo goed wat ik moet schrijven.

Dan m'n date,,was de laaste dagen voor de date al bekoeld.

En dat ligt deels aan mij (medische) en ik had een onderbuik voorgevoel omdat hij toch vaak savonds niet online was?

Maar ik heb de date toch door laten gaan omdat ik niet het gevoel wilde van,,,knagend iets van,,zou die nu toch leuk zijn.

Dus ben gegaan , heb er zeker ook geen spijt van, want heb duidelijkheid.

Dit waren alleen digivlinders haha.

Van z'n kant dus niet,,,pffffffff heb me in bochten moeten wringen om z'n ogen te ontwijken.

Ook alsmaar hand vast houden,,,brrrrrrrrrr

Heb me met momenten dus echt opgelaten gevoelt omdat ik z'n gevoel niet beantwoorde.

Maar al met al waren het toch een paar gezellige uurtjes.
Ik heb dat vorig jaar gehad, hij keek mij gewoon weg, terwijl ik verre van verlegen of wat ben.

Maakte dus niet uit Poezelig, dat hij s'avonds vaak niet online was. Dat zegt blijkbaar helemaal niets, toch?

Dat bekoeld zijn ervaar ik dus nu ook, denk ik dan.

Ben alweer druk aan het kijken naar "iets" anders.

Terwijl hij waarschijnlijk de weken aan het aftellen is.

Maar je gaat het nog wel een keer overdoen?

Omdat je aangeeft dat het wel gezellige uurtjes waren
Owh ja, dat is vreselijk: als je zelf niet meer zo nodig hoeft lijkt het wel alsof de andere kant dan extra klef wordt. En dan wordt er nog vaak gezegd dat vrouwen snel claimerig worden .
A&K; vertelvertelvertel!

Even een update van deze kant; leuke lange RPman en ik hebben elke dag een paar keer kontakt....van daten is het niet meer gekomen (kind, verplichtingen etc), maar denk dat daar dit weekend wel verandering in komt!
Dais, Nee komt geen vervolg hihi. Ik vind het heel moeilijk om iemand af te wijzen dus ga weer niet in die moelijke positie.

Jijzelf nu toch beetje op Co uitgekeken?

Rara , jouw contact klinkt heel goed,,hoop dat je dit weekend weer leuk date hebt.

Karima, en laat dat nu net iets zijn dat me dan helemaal in de vluchtstand zet. Heb het hem zelfs lachend verteld, hij kwam zo wat op zitten en hield m'n hand vast, kuste hem.

Ik zei: wil je dat niet doen , want ik loop weg hoor (lachend)
Goedemorgen! Wat een lekker weer he? Haha, grapje. Jullie mij gisteren plagen. Ik jullie plagen en lekker nog nieuwsgieriger maken dan dat je al bent.

Wat kan ik zeggen, het was een super date. Hij leek op de foto's maar was toch anders. Net ietsje minder knap zeg maar. Echt een hele leuke vent. Ben nog niet echt verliefd (geloof ik) maar weet wel dat ik hem graag weer wil zien.

Heel de avond en alles erom heen klopte gewoon. De smsjes, kwamen vrijwel tegelijkertijd aan in de garage. Alles was gewoon vanaf begin af aan relaxed en ontspannen. Gesprek ging als vanzelf.

Vreselijk gelachen tijdens het eten. Waren nog net geen sprinkhanen die me voorgezet werden. Maar was heel lekker.

Wij rokers moesten natuurlijk even tussendoor aan ons nicotine behoeften voldoen dus buiten sigaretje gerookt. Daar was onze eerste zoen. En in garage bij afscheid nog even verder gaan zoenen. Ben sterk gebleven en braaf naar huis gegaan.

Bij thuiskomst lief smsje. En net komt er ook weer een sms binnen. Dus... deze date krijgt zeer zeker een vervolg.
@ Tigger: zulke mannen zijn inmiddels voor mij tot sukkel gedegradeerd. Zo was dus ook de man die niet op was komen dagen.

@ Karima: super dat jullie nu samen zijn.

@ MiensIedereen zegt wel dat ID niks is etc., maar in de kroeg is toch eigenlijk hetzelfde? Ook daar heb je veel mannen die alleen maar gaan voor een ons. En maar weinige die het oprecht menen. Kaf van het koren proberen te scheiden. Tuurlijk ben ik het ook weleens zat dan stuur ik iedereen een negatief bericht terug en/of kijk ik een tijdje niet op de site. Lekker mijn eigen ding doen dan.

@ Poezelig: Jammer maar duidelijk.

@ Rara: jou contact lijkt me ook erg leuk. Hoop dat je hem snel ziet.
@ Melanthe. Wat balen van Japan. Ik zit daar ook een beetje mee in mijn maag. Een deel van de reis gaat door Indonesië, maargoed tegen die tijd maar even kijken hoe het dan is met Tsunami gevaar etc. Ik liep er al wat langer mee maar kon pas later echt mijn ticket boeken! Nu is echt bijna alles geregeld dus dat is erg fijn. Nu nog afscheid nemen van de wilde mannen van NL . De digi-dates heb ik allemaal verplaatst tot na mijn reis. Eentje daarvan is erg leuk!! Maar heeft ook erg bindingsangst!! Dus lekker ff paar maanden opschorten dat gedoe.

En hoe gaat het nu met jou. Je bent ook even een paar dagen/weken weggeweest. Heeft het je rust gegeven en voel je je nu beter?! I hope. Nog iets leuks op digi wereld gezien?

@ Alive

Je date klinkt fantastisch en erg gezellig! Toch beter dat je naar huis bent gegaan ;). Dat komt vanzelf wel! Ga je hem snel terugzien

@ Poezelig. Irritant he. Hij dacht zeker dat je hem ook zag zitten?

EN ik ben ook benieuwd hoe het met L2C is!!!
A&K, leuk leuk leuk...
@ Marit: Het duurt nog minimaal een week voor ik hem weer kan zien. Dat is mijn agenda. Hoe zijn agenda eruit ziet weet ik eigenlijk niet. Kan zijn dat hij ineens weg moet.

@ Poezelig: Leuk he een uitgebreid verslag over de mail. Haha! Ben je alweer aan het beantwoorden.

@ Melanthe en Marit: Balen dat de reis gedeeltelijk niet door kan gaan. Maar volgens mij genoeg alternatieven daar. Maak er wat moois van. Echt geweldig.
quote:miens schreef op 15 maart 2011 @ 08:36:

Beste meiden

De meeste mannen zijn maar uit op een ding en dan heb ik het niet over gezellig koffiedrinken!!!!

je hoort de laatste tijd zulke rare dingen over internetdating dat ik mij er afzijdig van hou.

niets voor miens

groetjes johanna

Good for you, blijf dan ook weg van dit topic...

Zucht...
@ A&K, wat een supergeslaagde date! Hoera!

@Poezelig, ohja, wat ongemakkelijk is dat dan, als de ander je zo zwoel in de ogen wil kijken terwijl jij denkt "nou, nee, bedankt"

@Marit, echt tof dat je het gewoon gaat doen. Vier maanden ging je toch?

Ik ben inderdaad even weggeweest. Was fijn. Bij terugkomst meteen alweer stevige gesprekken gehad met psycholoog en werkcoach. Ben er voorlopig nog niet, maar ik heb er zó veel aan.

Aan onlinemannen kom ik momenteel niet zoveel tegen. Rugbyman stuurt nu en dan een sms, maar reageert vervolgens niet als ik een mail stuur. Misschien toch maar weer eens in de supermarkt gaan rondhangen ofzo
Oh Marit, ga je trouwens een weblog bijhouden oid tijdens je reis?
@ Melanthe: Ik heb echt respect voor je hoe je momenteel de zaken aan pakt.

@ Marit: Ben ook wel nieuwsgierig naar je reis. Als je een weblog bij gaat houden wil je die dan met ons delen?

Knap dat je het lef hebt te gaan. Ben ik altijd wel stiekem jaloers op. Zulke dingen willen en dan ook gewoon doen. Wil wel maar durf de stap nooit te zetten. Bang voor het onbekende.

Update: Hij liet me net weten dat hij het wel erg lang vond duren dat we elkaar weer kunnen zien... Gelukkig is hij ook druk dus hoef ik me niet schuldig te voelen.
Als het moeilijk vind om iemand af te wijzen hoe ga je hem dat melden dat er geen vervolg komt Poezelig?

Ik merk dat ik denk ach genoeg andere mannen die ook leuk zijn waarom mezelf op 1 focussen?

Komt ook omdat hij geen tijd heeft en daarnaast ook zelf weinig initiatief toont ( zoals gezegd ws gaat hij er gewoon vanuit dat er niets aan de hand is en aftelt).

Het is nu 6 dagen geleden dat we voor het laatst hebben gechat, en heb ik foto's gezien waarop hij in zijn geheel op staat en moet daar even aan wennen.

Leuk Alive, maar nu heb er dus 2 om je heen die je leuk vind, en nu? Hoe ga je dat aanpakken?

Theo, joehoeeee waar ben je man?
Wat heerlijk voor je, A&K dat jullie date bij hem ook veel indruk heeft gemaakt! Ziet er dus veelbelovend uit allemaal. Leuk, past bij het mooie weer van deze dag.
@A&K dank je wel
@ Daisy: Mr. Black ken ik al wat langer. Weet hoe hij in elkaar zit en vrees dat ik van hem niet de aandacht zal krijgen en verdien die ik van LKM krijg. En ik zit nu ook al heel de dag met LKM in mijn hoofd. Heeft meer in me los gemaakt dan mr. Black.

Weet je dr. Dolittle eigenlijk dat je liever mailt dan msnt? Mannen zijn slecht in hints, moet je echt soms letterlijk vertellen wat je wilt.

@ Karima: Ja, dat voelt goed. En het is mooi weer... Ex had echter door dat ik lekker in mijn vel zit en had weer een stok gevonden om mee te slaan. Het zielige mannetje.

Heb net op mijn msn in "delen" neergezet dat ik vanavond toch onverwachts vrij ben. Kijken of hij erop reageerd. Is wel on. Maar ja, om hem nu wéér aan te spreken....
Dr to be is gewoon lui, ik weet innerlijk dat hij nooit veel moeite zal gaan doen Alive. Als dat nu al zo is, gaat dat zich niet veranderen, toch? Laat hem lekker met andere vrouwen chatten, vind het allemaal prima, ik kan zien hoeveel vrouwen en wie hij heeft toegevoegd, hij heeft het er maar druk mee. Hij doet zijn best maar, dat is ook het hele internetdaten, maar ik vind een man die wat meer zijn best doet aantrekkelijker.

Hij weet dat ik niet achter mensen aanloop, en dat ervaart hij nu dus. Zijn genoeg andere leuke mannen.
@ A&K Leuk, zo'n geslaagde date! Ben benieuwd hoe het verder gaat....

@Marit Geweldig dat je zo lang op reis gaat. Wilde ik ook altijd, maar zag altijd teveel beren op de weg....

Mijn RP-man (ook een LKM trouwens) liet de laatste dagen niet zoveel meer van zich horen. Ik probeerde gisteren nog 1 smsje. Weer niks terug. Toen was ik zo boos dat ik een heel pissig mailtje ging typen. En zag toen dat er een mailtje van hem binnenkwam met een gezellig verhaaltje en iets van 'we zouden het toch even rustig aan doen?'. Eh ja, op mijn verzoek idd. Tja, drama queen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven