Ben ik nou zo ouderwets?

15-03-2011 11:14 20 berichten
Ik zit net een topic te lezen op de relatiepijler en zie onderaan de pagina de volgende advertentie staan:

Wil Je Vreemdgaan?

Voor Wie Méér wil dan alleen Daten Snel, 100% Échte Mensen, Géén Fake!

www.***.com/Vreemdgaan

Ben ik nou zo ouderwets dat ik dit vreemd vind?

En dan niet alleen dat het onderaan een relatiepijler staat, maar dat het überhaupt op het forum staat......

Edit: En nu staat de advertentie ook onderaan dit bericht.
Ik vind het ook wonderlijk, maar er is blijkbaar een markt voor....
Alle reacties Link kopieren
Dit heeft niks met ouderwets te maken, zo'n advertentie kan gewoon niet.
Het heeft volgens mij wel iets te maken met normen en waarden, met voorbeeld functie. Is dit dan waar Viva voor staat?
Er was toch een topic waar je misplaatste google-ads kon melden?
Nee dat ben je niet.
haha , ik heb er nu een van echtscheiding er staan
Bij mij staat er een advertentie van "No - nonsense echtscheiding" onder

Snap wel wat je bedoelt. Vind het uberhaupt nog altijd vreemd dat er zulke sites zijn, net als second love bijvoorbeeld
Ik zit geloof ik al de hele dag naar MaffeMarathon te kijken....
En nu naar een mentaal dieetplan......
Ik heb ook de Bijenkorg Maffe Marathon. Maar, nee ik vind je niet ouderwets dat je dit vreemd vindt.
Eigenlijk is zo'n site reuze handig, de mensen die zich laten inschrijven weten waar ze aan toe zijn dus de mooie praatjes en leugentjes hoeven ze alleen voor thuis te bewaren
Ja, ik snap dat er een doelgroep voor is. Maar dat feit alleen al, en het feit dat het hier geëtaleerd wordt vind ik vreemd.
Nee hoor, vind het ook een vreemde advertentie.
Ik vind het vervelender dat op de Lijf&Lijn pijler al weken een plaatje staat van verse churros met suiker..... en bedankt!
Is het niet zo dat adverteerders ruimte op websites kunnen kopen (zoals Viva) en dat zij in beeld komen als bepaalde trefwoorden of gerelateerde woorden in een topic titel staan? Dan krijg je dit soort - in mijn ogen - ongepaste advertenties.

Dit werkt ook zo op Google volgens mij, dat je rechts in beeld advertenties krijgt n.a.v. het onderwerp dat je hebt ingevoerd.
quote:whopper schreef op 15 maart 2011 @ 11:45:

Ja, ik snap dat er een doelgroep voor is. Maar dat feit alleen al, en het feit dat het hier geëtaleerd wordt vind ik vreemd.Je denkt dat die doelgroep niet op Viva.nl te vinden is?
Dat is iets om over na te denken, Vilma.

Ik zei al dat ik vind dat het met normen en waarden te maken heeft. Op viva mag je ook niet vissen. En dan kan zo'n advertentie wel?
Wat wereldmeid zegt...

Bijv. als je een artikel leest over de tsunami in Japan kan daaronder komen te staan "Boek nu voordelig een reis naar Japan!"

Maar bepaalde advertenties die altijd discutabel zijn zou je wel per definitie moeten kunnen afwijzen (zoals over vreemdgaan).
oh, ik heb er een voor online solliciteren onder staan.

wat een desillusie....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven