Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
limburger er was er eentje nog maar 28 jaar oud, en ik 2x zoveel. pff beetje te laat voor ons oudjes.ik zie al dat je het over gedragsstoornissen hebt.......

lauw, erg van je moeder,ik weet ook niet goed hoe daar op te reageren, (de mijne wordt 83 en is zo fragiel aan het worden. ) rare is, mijn lievelingstante is stervende, in het buitenland, en ik hoor haar ook roepen. en als ik dan bel was ze wel met me bezig in gedachten. ik heb een ster voor haar gekocht, al weet ik zelf niet of ik me nu bedonderd moet voelen of niet. maar nu heb ik wel het idee dat ik weet waar ze is. tja......nog een paar weken heeft ze nog, de 26e krijgt ze haar ster.

het is idd een heel raar gebeuren, ik was erbij toen mn schoonmoeder stierf. een heel raar iets.

maar nu maaike, valt die later in onze trieste overwegingsverhalen......ik neem ook mn pilletjes en duik in bed.......welterusten allemaal.
jee ben ik de eerste vandaag? kheb dan ook prima geslapen. en ben natuurlijk ook benieuwd naar de eerste berichten uit maagjesland van maaike.

ik lees mn laatste zin en snap hem nu pas weer zelf; het zou sneu zijn als maaike weer begint te lezen en allemaal verdrietige verhalen leest. al wil ik niks afdoen aan het trieste ervan hoor. ik kom soms wat moeilijk uit de hoek.....fijne dag allemaal, we zien elkaar vast nog wel hier.
Goedemorgen iedereen! Owwww werken en het gaat een super mooie dag worden, iemand ruilen haha nee hoor ik ga wel weer kijken naar de vliegtuigen die opstijgen en landen, de ryanairs en transavia.

Nog geen Maaike nieuws???

Nog 37 dagen dan hoor ik meer, vorige week leek dat niet zo lang, maar hmz nu mag het van mij morgen zijn hoor
ben benieuwd hoe het met Maaike is. Ik mis spullie en ratpatrem ook klopt dat meiden?

Majesteit begrijp ik nu goed dat jij bijna aan de beurt bent?
Meiden,

Heb nog niets van Maaike gehoord

Geen bericht is goed bericht.

Zodra ik wat hoor in de loop van de dag dan plant ik het hier neer.

Ze zou zelf ook komen dacht ze de dag erna, dus we moeten nog even afwachten.

Lauw,

Heel veel sterkte vandaag!!

Denk aan je.

Zodra ik wat hoor zet ik het met alle liefde hier neer.
nou, zo ongeveer wel. ze hebben nogal wat geschoven met data, maar omdat ik mn vakantie ervoor moest gaan verzetten heb ik gezegd dat ik dan graag de 18e op de OKlijst wil, want we komen de 14e terug, dan is alles weer aan kant, en dan heb ik voor de maandag dinsdag en woensdag sowieso oppas voor e hond, anders moet hij weer naar een pension. Heel sterk argument toch? dus op dit moment sta ik op de 18e, met 90% zekerheid......als ik pech heb wordt het toch nog later. maar ik vond het wel een mooie volgorde zo....lekker warm naar het zonnetje, misschien wat beter bewegen en wat conditie opdoen, zodat ik naderhand wat minder last van mn rug/been heb. Voor het plan krijg ik een 10, nu de uitvoering nog. Ben ik straks die gozer van het Ateam die altijd roept dat hij ervan houdt als een plan slaagt. en dat vind ik nou zo'n mooie zin, dat geldt voor mij dus ook.

Maar voorlopig kunnen jullie dus nog rustig slapen. kheb nu het mailadres van brenda , dus kan ik achterom iemand bereiken om dan de boodschappen door te geven. ze moeten ook al naar mn andere vriendinnetjes. kmag wel vast een lijst maken. want we gaan 2 april op vakantie, dus dan moet er van alles al klaar staan/liggen. ik ben wat dat betreft een soort controlfreak. alles op tijd geregeld hebben. maar eerst naar torremolinos, heel spannend, omdat de rolstoel meegaat en ik daar niet altijd in zit, maar er wel verder mee kan komen dan met de rollator, snap je. als ik te moe word ga ik zitten en mag manlief duwen of ikzelf draaien......het is dus een test en naar ik hoop eens maar dan ook nooit weer.
Majesteit,

Heerlijk even op vakantie nog en daarna focussen op jou operatie. Spannend is het zeker dat rolstoel mee moet en ik ga duimen dat dit de laatste keer is

Alles geregeld is dan wel fijn zodat je bij thuiskomst niet alles meer hoeft te doen.

Ik ben wat dat betreft ook iemand die alles tot de puntjes geregeld wil hebben.

KiMi29

Geweldige baan lijkt me dat wat jij doet
Hallo Majesteit, lekker naar de zon toe, zou bijna jaloers worden, maar het is je goed gegund. Begrijp ik nu goed dat je operatie datum 90% bevestigd is ivm met je vakantie??? Ik ga hard voor je duimen dat je dan gewoon geopereerd gaat worden!

Brenda, nou ik heb al met China in de clinch gelegen vanochtend lol enne ja leuke baan, maar soms als ik zo een vliegtuig zie opstijgen dan denk ik "take me too " hahaha

Lauw daar ga je dan, toi toi toi!!
Bericht van Maaike:

Het gaat redelijk. Beetje rare pijntjes en krampjes.

Beetje verhoging.Chirurg vond me er goed uitzien.

Zit nu nog aan thee en water, vanmiddag dik vloeibaar.

Beetje duf nog en oefenen met kleine slokjes drinken.

Iedereen krijgt de lieve groetjes!!

Xx Maaike
Gelukkig het is goed gegaan!

Je bent een topper Maaike!

Hey Maaike,

Fijn wat van je te lezen! Op naar een goed herstel!
Hoeraaaa voor Maaike, fijn iets te horen :D

Majesteit genieten!!!! wat heerlijk en dan voor OK. spannend hoor.

Lauw, succes !

KiMi29 wat voor leuke baan heb jij?

trouwens zijn er nog mensen aan de twitter? ik ben te vinden onder mimaaike en ben heus niet verslaafd :D

afspraak voor morgen is afgezegd helaas moet nu weer twee weken wachten :S
Pudding, ik werk met cijfertjes haha maar werk voor een expediteur en ik kijk uit op de start en landingsbaan

Ik heb sinds gisteren een twitter, heb mijn tweets ( lol ik heb tweets haha) protected, ik ben te vinden onder Heidi28061980

Pudding, je had morgen voor het opspuiten moeten gaan? Balen dat je daar op moet wachten.
Pudding,

Wat balen dat het afgezegd is

Ga je mail beantwoorden vandaag.

Ik ga naar werk en ben rond half 6 thuis (misschien 16:50 eerder als ik 15 minuten eerder weg kan)

Tussendoor ga ik hier nieuws planten als dat er is.
kimi ja ik zou nog een keer opgespoten worden nu naar 8cc :S maar goed wat moet dat moet.

ik kan je niet vinden op twitter, zoek mij anders even mijn tweets zijn zichtbaar dus dat moet lukken

Brenda ik heb je mail inmiddels beantwoord!
Ja flink balen Pudding daar ik al las dat het niet zo loopt zoals je had gedacht, bedoel dat trouwens niet vervelend. Heb je al een andere datum gekregen?

Ik zal thuis eens kijken op twitter, twitter en fb zijn geblocked op het werk, daar de aziaten er teveel gebruik van maakten tijdens werktijd haha.
Hi Kimi, twitter doet het bij mij niet helaas. Maar ik ben FruityPebbles86 en ik ga je zeker volgen ;)

Ook ik heb mijn tweets beschermd

Ben blij dat het redelijk gaat met Maaike en vanmiddag mag ze dik vloeibaar... Dat gaat best snel.. Ik dacht dat je de eerste paar dagen magere yoghurt enzo moest nemen.

Doe Maaike de groeten!
Maaike moest half 1 melden.

30 min gewacht op kamer en toen naar holding (voorbereiding) en daar 20 min gewacht.

Half 3 onder zeil en kwart voor 4 keek ze op klok van reovery.

Ging erg snel dus!

Tot 18:45 op recovery gelegen.
Wow, dus met ruim een uur is de operatie gepiept! Snel!!!

Ze heeft nog wel lang op de recovery gelegen, of is dat normaal??

@Kimi: ik kan je niet vinden op twitter... Jij mij wel?
@InyMiny

mijn email is mail me anders even. Ik haal het adres wel zo weer weg
inyminy ik heb je gevonden op twitter!
Ik heb je gemaild Kimi!

@pudding: Ik heb je toegevoegd en ik ga je terugvolgen!
InyMiny heb terug gemailed.

Zou Lauw al aan de beurt zijn, ze moest toch redelijk op tijd in Hoogeveen zijn?
allemachtig, die maaike, alles helemaal goed gelukt, en alleen last van een paar krampjes en pijntjes !! je zou haast denken dat het een fluitje van een cent is......maar hartstikke fijn dus.

over twitter en ander gedoe kan ik niet meepraten, dus trek ik me terug in het bejaardenhoekje....de dummies zeg maar. en zo zie ik iemand schrijven dat ze uitkijkt op start en landingsbaan en nu is dat weer weg.....

ik maak me er niet druk om, mn hondje is net weer goedgekeurd....daar maakte ik me stiekem zorgen om, beestje is 13. gewoon 13 dus, met de gebreken die daar bij horen zei de DA, of verwacht je dat hij huppelt? meer moe, langzamer, allemaal normaal......pffffff
majesteit, beestje goedgekeurd, alsof die voor de jaarlijkse APK is gegaan maar alle gekheid op een stokje, toch fijn dat het in orde is, het is toch je beestje he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven