voetbalboek van de AH

15-03-2011 12:32 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zoek nog een nieuw voetbalboek van de AH voor mijn zoontje.

Het liefst helemaal leeg wie heeft er nog eentje liggen???

Gr. Winny
Er is een prikbord op Viva, en het staat ook in de regels... zucht..
Mijn mening, mijn keuze.
Sorrie hoor maar ik ben nieuw hier.
Toen je hier lid werd heb je de voorwaarden moeten lezen, ander kon je geen lid worden. Het staat duidelijk in die regels aangegeven dat dit niet mag.

On topic: kan je die niet meer kopen bij de AH?
[quote]hanneke000 schreef op 15 maart 2011 @ 13:24:

Toen je hier lid werd heb je de voorwaarden moeten lezen, ander kon je geen lid worden. Het staat duidelijk in die regels aangegeven dat dit niet mag.

On topic: kan je die niet meer kopen bij de AH?[/quote]

Jawel hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar TO wil hem gratis, denk ik zo.
Nope
Oh... TO is dus een knieperd?
Een kniepert die niet kan lezen.. Best dramatisch toch?
Mijn mening, mijn keuze.
wat zijn jullie allemaal negatief zeg!!!
En wie is TO en wat is een kniepert??
Nouja... negatief... negatief.... jij houd je niet aan de regels. En daar mogen we in principe best wat van zeggen. En in dit specifieke geval zijn de reacties nog heeeeeeel aardig!

Verder: jij bent TO (Topic Opener)

En vbt "kniepert"; googlen is een kunst he? Maar om het je makkelijk te maken: KLIK HIER
Meiden, kom op. Is dit nou nodig?

Winny, heb je al bij de plaatselijke AH nagevraagd of er nog boeken zijn?
Dat heb ik. Ben al bij verschillende AH geweest zelfs in eindhoven maar nergens is er nog een boek te vinden.
We mogen TO er toch best op aanspreken? Zó vreselijk zijn mijn reacties ook niet hoor. Ik leg nog van alles vriendelijk uit ook!
Ik heb wel heel veel dubbele plaatjes, maar helaas geen leeg boek. Misschien heb je kans bij een kleinere AH in een dorp in de buurt, ik zou even rondbellen.

Succes!
quote:winny26 schreef op 15 maart 2011 @ 17:44:

Dat heb ik. Ben al bij verschillende AH geweest zelfs in eindhoven maar nergens is er nog een boek te vinden.Ach ja, als je het niet zo nauw neemt met de regels, dan mag niet zo nauw met de waarheid ook natuurlijk... In Eindhoven zijn er nog volop boeken te verkrijgen.
quote:Botervliegje schreef op 15 maart 2011 @ 17:47:

[...]

Ach ja, als je het niet zo nauw neemt met de regels, dan mag niet zo nauw met de waarheid ook natuurlijk... In Eindhoven zijn er nog volop boeken te verkrijgen.Toch een Kniepert dus
quote:hanneke000 schreef op 15 maart 2011 @ 17:45:

We mogen TO er toch best op aanspreken? Zó vreselijk zijn mijn reacties ook niet hoor. Ik leg nog van alles vriendelijk uit ook!

Maar je hebt er een avatar bij die niet erg aardig kijkt. Daardoor zal het komen.

De Albert Heijn op de Jan Pieter Heijestraat had ze laatst nog. Als ze nog steeds boeken hebben, kan ik er vanavond wel eentje kopen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:hanneke000 schreef op 15 maart 2011 @ 17:45:

Nee hoor, zo vreselijk ben je niet . Het is echt haar allereerste post vandaar dat ik snap dat ze niet direct begrijpt hoe het werkt.

Ik heb de voorwaarden ook niet gelezen toen ik lid werd en heb het prikbord pas na jaren ontdekt

Ik speel even voor HRS
quote:tonkje schreef op 15 maart 2011 @ 17:49:

[...]

Maar je hebt er een avatar bij die niet erg aardig kijkt. Daardoor zal het komen.

De Albert Heijn op de Jan Pieter Heijestraat had ze laatst nog. Als ze nog steeds boeken hebben, kan ik er vanavond wel eentje kopen.Maar... maar.... mijn avatar is Marga! En Marga is ONWIJS leuk!! En ook helemaal niet chagerijnig. Alleen hier is Thomas net voor haar neus weggereden en is ze wat verdrietig. Al met al heel naar voor haar.

Als ik nou daarom niet meer mag reageren met een uitleg waarom TO iets doet wat niet mag.....
dank je wel maar ik heb al vanalles geprobeert maar nergens resultaat en mijn zoontje wordt nogal ongeduldig en erg verdrietig
quote:Sytze_Vliegen schreef op 15 maart 2011 @ 17:49:

[...]

Nee hoor, zo vreselijk ben je niet . Het is echt haar allereerste post vandaar dat ik snap dat ze niet direct begrijpt hoe het werkt.

Ik heb de voorwaarden ook niet gelezen toen ik lid werd en heb het prikbord pas na jaren ontdekt

Ik speel even voor HRS Maar juist omdat het haar eerste post is leg ik het uit! Ik hád ook heel onbeschoft kunnen (en willen) reageren, dat heb ik nog bewust niet gedaan... *confused.. ben ik eens een keer aardig* Maar goed HRS!!
quote:hanneke000 schreef op 15 maart 2011 @ 17:53:

[...]

Maar juist omdat het haar eerste post is leg ik het uit! Ik hád ook heel onbeschoft kunnen (en willen) reageren, dat heb ik nog bewust niet gedaan... *confused.. ben ik eens een keer aardig* Maar goed HRS!! Iemand moet het doen he
waar ergens in Eindhoven, ben er vandaag nog geweest toen ik uit het ziekenhuis kwam.
quote:tonkje schreef op 15 maart 2011 @ 17:49:

[...]

De Albert Heijn op de Jan Pieter Heijestraat had ze laatst nog. Als ze nog steeds boeken hebben, kan ik er vanavond wel eentje kopen.Zie het lieve aanbod van Tonkje ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven