vissen-man

15-03-2011 16:38 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net een topic die over de schorpioenman ging en de reacties vond ik eigenlijk erg leuk dus ik ben wel benieuwd wat jullie over het sterrenbeeld Vissen (man) weten en hoe die in mekaar steekt?
quote:klaasje73 schreef op 15 maart 2011 @ 16:50:

En altijd een open bekje, zonder dat er nou veel uitkomt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mamalief schreef op 15 maart 2011 @ 17:00:

Ik heb een watermanmeneer, een halve vis dus, das zo'n beetje net niks.

Vlees noch vis zeg maar.Waterman is een luchtteken en heeft niets met vissen te maken, behalve dan dat het voor vissen komt in de dierenriem.
odi et amo
quote:Zamirah schreef op 15 maart 2011 @ 17:04:

Vissen zijn ontrouw.ohoh nietus.!!!
quote:siroop schreef op 15 maart 2011 @ 17:39:

Bij mij dezelfde combinatie als bij nepBlond,hihi.

Klinkt zeer herkenbaar wat zij schrijft (of je het serieus moet nemen, ach, tis een leuke hobby/tijdsverdrjf, toch. En je doet er niemand kwaad mee).

Vriend is altijd lekker vaag, heel geduldig en wil alleen maar knuffelen, lekker cocoonen en ik wil actie, heb geen geduld en heb vooral veel aandacht nodig . Maar zijn al 5 jaar samen, dus ach, we weten wat we aan elkaar hebbenDan is jouw vriend een ander soort vis dan ik want als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel knuffelen..
Een vissenman is gevoelig maar laat dit vaak niet zien. En kan daardoor stoerder overkomen dan hij is. Ook zijn het binnenvetters en weet je niet wat er in hen omgaat.

Ze houden niet van ruzie en zijn snel op hun pik getrapt.

Verder kunnen ze heel lief zijn.
Ze trouwen voor het geld.
quote:superstar_2 schreef op 15 maart 2011 @ 18:47:

[...]

Dan is jouw vriend een ander soort vis dan ik want als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel knuffelen.. haha, ach ja allemaal met een schep zout nemen
quote:meis23 schreef op 15 maart 2011 @ 16:38:

Ik las net een topic die over de schorpioenman ging en de reacties vond ik eigenlijk erg leuk dus ik ben wel benieuwd wat jullie over het sterrenbeeld Vissen (man) weten en hoe die in mekaar steekt?Hier nog iemand die graag meer wil weten over met name de Vissen-man. Heb regelmatig te maken met iemand van dit sterrenbeeld, hij is schuw en onpeilbaar maar beslist vriendelijk.
Haha, wat zijn jullie erg! Vissen zijn best leuk hoor! En jarig in deze tijd, leuk!
Je weet toch wel dat zich onder vissen veel serie moordenaars bevinden?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Einstein was ook Vissen hoor!
quote:BWitched schreef op 15 maart 2011 @ 21:54:

Je weet toch wel dat zich onder vissen veel serie moordenaars bevinden?Mohammed B. was ook een vis.
En Osama Bin Laden trouwens ook.

Ik zeg: Run Forrest Run!!
hoo, foutje
Okee je hebt gelijk. En Mugabe, en Bin Laden.

Maar... Er zijn ook 'normalere' Vissen. Gelukkig maar.
Niks mis met vissen. Alleen dat eeuwige blub blub bij een orgasme gaat me een beetje tegenstaan.
quote:Zamirah schreef op 15 maart 2011 @ 19:08:

Ze trouwen voor het geld.Aha dat is de reden dat wij niet getrouwd zijn!Bij mij valt niks te halen
Bij mij ook niet.
haha, wat een grappige topic! Mijn ex was ook een vis en ik een leeuw. Schijnt een slechte combinatie te zijn, volgens de astrologie.
Toch zijn mijn vriend en ik al twaalf jaar bij elkaar. Gaat goed hoor. Terwijl mijn schoonzus als eerste riep dat wij echt nooit samen konden zijn, vanwege het vissen-leeuw probleem.
quote:Chatterly schreef op 15 maart 2011 @ 22:06:

Niks mis met vissen. Alleen dat eeuwige blub blub bij een orgasme gaat me een beetje tegenstaan.Ach nee man. Het went. Je moet zelf gewoon wat harder schreeuwen.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 15 maart 2011 @ 23:01:

Toch zijn mijn vriend en ik al twaalf jaar bij elkaar. Gaat goed hoor. Terwijl mijn schoonzus als eerste riep dat wij echt nooit samen konden zijn, vanwege het vissen-leeuw probleem.Vind ik echt leuk om te horen! Maak me wel 's zorgen, want wij verschillen en ontzettend veel van elkaar. Het is hard werken, maar het is 't ook waard. Ik leer heel erg veel van hem, en hij van mij. Wat hij teveel heeft heb ik te weinig, en andersom. Ach nee, ik denk als je beiden een weldenkend, ontwikkeld mens bent, het wel goed komt.
Precies. Eens.
quote:lamaatje schreef op 15 maart 2011 @ 17:51:

[...]

Waterman is een luchtteken en heeft niets met vissen te maken, behalve dan dat het voor vissen komt in de dierenriem.

Nou en of, een vroege vis heeft ook kenmerken van een waterman.

Er is een vroege, zuivere en late vis. Dan heb je het toch niet zo goed begrepen. Daarin zit een geleidelijke overgang. Sowieso is het een beetje beperkend om alleen op een enkele groep te gooien.

Ook in het water zwemmen heel veel soorten vis.

Serie moordenaars, ik zei het toch!
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven