vissen-man

15-03-2011 16:38 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net een topic die over de schorpioenman ging en de reacties vond ik eigenlijk erg leuk dus ik ben wel benieuwd wat jullie over het sterrenbeeld Vissen (man) weten en hoe die in mekaar steekt?
Een bloke om ga ik niet hij is te leuk, moet alleen even de juist handleiding vinden;)
quote:miedo schreef op 27 april 2015 @ 19:31:

[...]

Herkenbaar.

zoeken een perfecte partner

Zeker niet. De een was razend knap en piloot en ze bleven maar in zijn bed klimmen. Tja, daar kon hij niks aan doen, ze lagen er gewoon ineens in.

De is ander aanzienlijk minder knap , maar wel enorm gevat, grappig en sexy. Hij wil helemaal geen vaste relatie (zijn zoveelste vrouw heeft hem een paar jaar geleden de deur uitgezet en dat vond hij prima), maar vooral veel seks.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:miekesharon schreef op 27 april 2015 @ 13:15:

snap ik, maar het punt is als we bij elkaar zijn geweest neemt hij altijd afstand en dan een week of een twee later komt hij weer boven water. Dus een echte vis.

Maar ik zou graag nou wel is willen weten wat dat is. Hij is onzeker, maar zou er nog meer achter schuilen. Zelf zou ik nou willen vragen wat dat nou is, maar ja hij als vis zijnde prAt er misschien niet graag over.

Vandaar mijn vraagAstrologie is al vrij dom, maar karakterovereenkomsten zoeken tussen een mens en, in dit geval een vis, omdat het sterrenbeeld toevallig "vissen" heet?
quote:BWitched schreef op 27 april 2015 @ 22:26:

[...]

Zeker niet. De een was razend knap en piloot en ze bleven maar in zijn bed klimmen. Tja, daar kon hij niks aan doen, ze lagen er gewoon ineens in.

De is ander aanzienlijk minder knap , maar wel enorm gevat, grappig en sexy. Hij wil helemaal geen vaste relatie (zijn zoveelste vrouw heeft hem een paar jaar geleden de deur uitgezet en dat vond hij prima), maar vooral veel seks.Leuk dit te lezen.
quote:JollyJ schreef op 28 april 2015 @ 05:45:

[...]

Astrologie is al vrij dom, maar karakterovereenkomsten zoeken tussen een mens en, in dit geval een vis, omdat het sterrenbeeld toevallig "vissen" heet? Nou inderdaad!
beter 1 vis is de lucht dan 10 in de hand?
Komen zo gevoelig over, kroppen alles op tot de bom ploft, passen zich aan de persoon t.o. hun, trekken zich terug bij problemen en zijn dan zeer negatief, hebben humor. Je kan ze beter als een vriend hebben da als "de" vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven