omertrends 2011
woensdag 16 maart 2011 om 11:10
woensdag 16 maart 2011 om 11:34
woensdag 16 maart 2011 om 11:45
Ik volg niet bewust de trends, maar kom ze natuurlijk wel tegen in de winkel en ik vind de jaren 50-60 jurken erg leuk en de halfhoge lage hak erg praktisch dus daar heb ik al wat van in mijn kast hangen/staan. Een chinobroek wil ik nog wel passen. De neonkleuren weet ik nog niet en bloemenprints hou ik sowieso (dat is 'zo wie zo' hier op het forum) wel van.
woensdag 16 maart 2011 om 12:32
Ik draag wat ik leuk vind en het ene jaar kan ik beter slagen dan het andere jaar. Ik hou erg van het maritieme klassiek-sportieve stijltje. Nu is blauw en wit dit jaar gelukkig weer in de mode, dus ik kan me uitleven. Maar ik heb jaren gehad dat ik het echt niet kon vinden. Dan stap ik weleens noodgedwongen van mijn stijl af, je moet toch wat om je lijf hebben, nietwaar?
Maar als ik het dan weer zie, kan ik weer inslaan.
Maar als ik het dan weer zie, kan ik weer inslaan.
woensdag 16 maart 2011 om 12:38
woensdag 16 maart 2011 om 13:00
Ik zag in de UK inderdaad wat opvallende dingen, onder meer de uitlopende lijnen onderaan tunieken en shirts etc. Staat best goed. Ik kocht er twee. En een héle lange jurk. Zo lang dat ik me afvroeg wie dat kon dragen want met mijn 1.83 hing een size 8 bijna op de grond. Leek me wel lekker met mooi weer dus die ging ook in de tas mee
woensdag 16 maart 2011 om 15:26
Half hoge hakken vind ik niet; alleen superplat of torenhoog en heel erg smal.
Ik ga nooit op zoek naar trends, maar kijk gewoon wat er op dit moment in de winkels ligt. Als het toevallig trendy is wat ik gekocht heb, dan is dat maar zo.
Wat ik op dit moment wel leuk vind (is een detail, maar toch) is zo'n dun riempje waar je een knoopje in maakt als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Neonkleuren, harembroeken, skinnies, zijn mijn ding niet, korte en lange rokken ook niet en exotische prints evenmin.
Zo'n broek met wijd uitlopende pijpen vind ik mooi, maar niet met hoge taille.
En toch heb ik de voorbije week goed kunnen shoppen!
Ik ga nooit op zoek naar trends, maar kijk gewoon wat er op dit moment in de winkels ligt. Als het toevallig trendy is wat ik gekocht heb, dan is dat maar zo.
Wat ik op dit moment wel leuk vind (is een detail, maar toch) is zo'n dun riempje waar je een knoopje in maakt als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Neonkleuren, harembroeken, skinnies, zijn mijn ding niet, korte en lange rokken ook niet en exotische prints evenmin.
Zo'n broek met wijd uitlopende pijpen vind ik mooi, maar niet met hoge taille.
En toch heb ik de voorbije week goed kunnen shoppen!
donderdag 17 maart 2011 om 18:30