smsen

16-03-2011 16:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak het idee dat ik als eerste moet smsen naar me vriend, voordat ik een sms van hem krijg. Ik heb dit al vaak genoeg tegen hem gezegd dat ik het ook wel eens leuk vind om een spontaan smsje te krijgen, hoe mijn dag was. Is dit een jongenskwaaltje of moet ik nog eens goed met mijn vriend praten?!
WTF maak je je druk om,, nee serieus!
Kennelijk is je vriend niet zo sms-er, leer er maar mee leven.

Je zou toch niet willen dat ie je alleen maar smst om jou ter wille te zijn?
Nee absoluut niet!
Tjahh tis maar net waar je je drukt om maakt.. ik ben ook meestal degene die als eerste begint te smsen (naar vriendlief). Maar soms stuur ie weleens wat uit zichzelf. Heb het er met hem ook wel eens over gehad, het interesseert hem gewoon vrij weinig, zo'n weltrusten smsje savonds oid. Nou prima, ga ik daar niet moeilijk over doen en als ik zin heb om hem te smsen dan doe ik dat gewoon. Reageren doet ie wel 9 van de 10 keer. Net hoeveel je er om geeft.
ALs jij al hele verwachtingen hebt over zijn sms gedrag, hoe spontaan kan hij je dan nog een sms sturen?

En om daar nu eens 'goed met hem over te gaan praten' lijkt mij erg ver gaan. Hoe veel druk wil je erop leggen...
nee, geen jongenskwaaltje en ook niet met je vriend gaan praten, sommige mensen houden gewoon niet zo van smssen.
Een echte vent is geen smserT
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat voor sms'en zou je willen dan?

Ik krijg wel eens een spontane sms van mijn vriend maar dat zijn meer de sms'en 'neem je boodschappen mee op de terugweg' of 'de melk is ook op'

Maar dat zijn waarschijnlijk niet de sms'en waar jij op zit te wachten.

Gebruik sms'en waar ze voor zijn en als je echt wat te melden hebt bel je toch gewoon.

Ik snap niet waar je je druk om maakt.
Misschien kun je het hem in een sms uitleggen?

Tja, sommige mensen vinden sms leuk, anderen niet. Ik zou eerder kijken wat er wel leuk is denk ik
quote:borderwalk schreef op 16 maart 2011 @ 16:46:

nee, geen jongenskwaaltje en ook niet met je vriend gaan praten, sommige mensen houden gewoon niet zo van smssen.Zo simpel kan het zijn maar waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk ook kan?
Ik ben zelf trouwens wel eens aangesproken op mijn sms-gedrag (ik sms zelden en al helemaal niet om te kletsen) door die-hard-sms-ers die vonden dat ze te weinig aandacht via sms kregen.

Het enige dat veranderde was dat ik hen nu zeikerds vind.
Vind je het nou vervelend dat hij geen sms'je stuurt of vindt je dat hij 'te weinig interesse in je toont'?

Omdat je zegt: Ik heb dit al vaak genoeg tegen hem gezegd dat ik het ook wel eens leuk vind om een spontaan smsje te krijgen, hoe mijn dag was.
Hoi allemaal, en hoi to,

Het is geen typische jongenskwaal, ik hou ook niet van de hele tijd smssen.

En nu heb ik geen vriendje, maar toen ik die wel had kreeg ik van hem zelfs klachten dat ik eens wat vaker moest smssen/ bellen.

maar goed, ik zou zeker geen gesprek erover beginnen. Dan wordt het inderdaad wel erg zwaar.

Als het er niet in zit, zit het er niet in.

Er zijn toch wel waardevollere manieren om je liefde te betuigen?

Zo'n smsje, ach, ik wis ze altijd weer...Het is maar wat tekst op een schermpje, gesproken woorden zijn toch veel leuker?

Groetjes,

A.
Nee hoor,is zeker geen jongensding.

Ik bedenk me na het lezen van je OP ook ineens dat ik de gisteren ontvangen sms van mijn vriend wel eens mag gaan beantwoorden

En ik ben echt een vrouw!

Alleen een vrouw die het nut van smssen niet zo ziet,ja om te vragen of hij boodschappen wil doen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
als je er echt problemen mee hebt tja je kan er met hem over praten maar kijk niet raar op als hij vind dat het bull is
Ik heb 70 smsjes in mijn inbox, waarvan misschien 10 van mijn vriend. 4 zijn scouting smsjes, 4 zijn in de trant: ik ben een kwartier te laat en nog 2 zijn 'lieve' smsjes. Mij zal het echt boeien. Ik bel hem ook meestal op, of het moet al zijn dat ik heb een smsje gestuurd heb met de vraag of hij mij kan bellen als het hem uitkomt (of hij nam niet op en belt me terug). Dit is echter absoluut geen graadmeter voor hoeveel hij om me geeft, hij houdt gewoon neit zo bellen om eht bellen of smsen om het smsen. Waarschijnlijk is jouw vriend precies zo.
Hier precies andersom, vriend begint met smsen, ik vergeet te antwoorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven