date plannen

17-03-2011 18:20 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

een week geleden een man leren kennen tijdens het uitgaan, ik sprak hem net voordat ik wegging.

Het punt is een beetje dat hij me wil zien, maar het afspreken niet echt lukt.

Hij stelde die dag erna al voor om elkaar in de avond te zien (23.00 uur) en nu wil hij morgenavond 22.00 uur afspreken.

Vorige week was ik doodop, maar op zou ik hem morgen wel willen zien maar in de MIDDAG.

Sowieso zie ik mij niet naar de grote stad rijden in de avond (hij denkt dat ik IN die stad woon) en ik wil zeker niet in het begin in de avond afspreken. Maar hij heeft het s'middags druk.

Maar hij kan toch ook in de middag even tijd vrijmaken?

Op mijn laatste sms kreeg ik net terug dat het voor hem overdag morgen niet mogelijk is en hij wel naar een nieuwe datum kijkt.

Ik heb er een beetje een raar gevoel bij dat het perse in de avond moet.

Dan heb ik nog iets geks; ik heb hem maar heel even gezien en kan het met ook niet supergoed herinneren. Maar weet ook niet of ik hem wel "leuk genoeg" vindt.

Overigens komt hij uit het Buitenland en spreek ik Engels met hem. Terwijl hij hier een baantje heeft.

Vind het allemaal raar, maar misschien zoek ik er ook teveel achter.
Tja ik snap er ook geen bal van
Als je er een raar gevoel bij hebt: je bent niet verplicht om nog eens af te spreken he!
Waarom wil je nog met hem afspreken als het nu al zo gaat?
Ik ben allang blij dat ik EENS een date heb.

Vind het wel zonde om het te laten lopen, maar als het zo moeizaam gaat. (wonen ook ver uit elkaar)
afspraakjes tussen 22.00 en 06.00 uur.....mhhhh klinkt als een bootycall
nou dat klinkt lekker wanhopig!! Dus je klampt je vast aan de eerste de beste man die een beetje interesse toont? Er zijn meer visjes in de zee
Bij mij is de zee leeg, haha.

Maar vond hem ook wel leuk, hoor.

Leuk contact gehad deze week...
Ik zou denken: Beter géén date dan zó'n date
*
maar.... je zegt in je eerste post dat je eigenlijk niet zoveel van alles kunt herinneren. Als jullie elkaar nou echt zo geweldig blijken te vinden, dan komt die datum er ook wel
Nou, open your eyes en lees het eens terug wat je schrijft! Het klinkt alsof hij het allemaal niet zo serieus neemt... Hij heeft vast 3 dates per dag.
Ik kan het me wel herinneren, maar niet zijn gezicht precies.

Heb verder gewoon minimale ervaring en vind het dan doodeng.

Dat 1e is een optie, de tweede niet, Viva.
quote:aneliaa schreef op 17 maart 2011 @ 18:31:

Dat 1e is een optie, de tweede niet, Viva.???
Tsja dat iemand op een werkdag in de middag niet kan is natuurlijk wel logisch. Maar minder logisch vind ik op een eerste date om 22.00 of 23.00 af te spreken. Maar goed jij wil dan weer niet aan het begin van de avond afspreken wat mij een logische tijd lijkt om samen even wat te gaan drinken.
Hij werkt vooral in de avond/weekend.
Jee wat doe jij moeilijk!

Ik zou afhaken als ik een man was.
Wat een rare tijd zeg! Heb je ook gevraagd waarom zo laat? Beetje raar allemaal... Ikzelf zou hier niet verder mee gaan..
Zamirah, hij doet moeilijk.
De reden is dat hij overdag dingen moet doen...
Wat voor dingen dan? Zegt ie dat ook?
Nee..

Maar je hebt gelijk.

Mocht hij nog reageren dan geef ik wel aan dat we blijkbaar verschillende ideeen hebben.
hmmm...ik heb een raar idee erbij als ik dit zo lees....kijk maar uit meid, met wie je afspreekt! Je weet nooit wat voor linke kerels er rond lopen!
Daarom!
pffff... als het niet kan dan kan het niet..

klaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven