Erg Ongelukkig..

17-03-2011 20:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar ik moet beginnen....

Maar wat ik kan zeggen is dat ik zo ongelukkig ben in mijn huwelijk(van 2 jaar.) terweil ik zoveel van hem hou en hij van mij...

ik ben er achter gekomen dat van elkaar houden niet genoeg is voor een huwelijk. we hadden al problemen toen we een relatie hadden, deze problemen kwamen door onze families, zijn familie wilt mij niet en de mijne het liefst hem niet... zijn ouders zijn ook niet op onze bruiloft geweest en dat heeft hem veel pijn gedaan. hij moest van hun kiezen tussen mij of zijn hele familie. (ouders broers en zus.) hij heeft voor mij gekozen. maar nu denk ik hadden we het nou maar niet gedaan... het gaat hier om geloofs en cultuur verschillen.. dat is weer een lang verhaal. in het begin zagen wij hier de probleem niet van in. nog steeds niet echt, maar toch loopt het elke keer naar een doodlopende weg. en dat eindigt met conflicten, ruzies, gehuil, geschreeuw. en dat kan dagen lang duren.. we kunnen een paar dagen normaal doen maar dat is het dan ook. de helf van de week gaat het weer fout. het lijkt wel of we ons aan elkaar irriteren... dan schreeuw ik weer dat ik uit elkaar wil (wat al eerder is gebeurt) ik ben een maand lang weg geweest.. maar toen heeft hij mij gesmeekt om terug te komen en dat hij beloofde mij geen pijn meer te doen. hij is erg humeurig, praat niet met me totdat ik wat zeg of vraag, deelt geen leuke of niet leuke momenten, wilt nooit een keer samen wat gaan doen, is altijd te moe of wat dan ook.... hij heeft na zoveel tijd nog steeds geen contact met zijn familie, hun willen hem er niet meer bij hebben.. dit maakt hem erg ongelukkig, en mij helemaal. het liefst wil ik ons relatie redden en tot een normale positie helpen maar ik weet niet hoe.. ik wil zo echt niet verder... ik ben erg ongelukkig... zien jullie iets wat ik niet zie....?
Waar gaan jullie ruzies over?
Ik denk dat jullie vooral gebaat zijn bij hulp van buiten jullie relatie. Zodat de communicatie verbetert en jullie weer kunnen inzien waarom je voor elkaar hebt gekozen en waar de knelpunten liggen (naast de overduidelijke, zoals jullie families).
Jeetje, voor de keuze gesteld worden tussen familie en de vrouw van je dromen is wel heel zwaar. Fijn dat hij wel voor jou gekozen heeft!

Waar gaan de ruzies over? Verwijt hij jou dat hij geen contact met familie meer heeft?
Als er al problemen waren voor jullie huwelijk, waarom ben je dan toch getrouwd? Een huwelijk lost geen problemen op die er langer zijn.
Je zégt dat jullie van elkaar houden, maar uit jouw verhaal "spreekt" nergens liefde, alleen onbegrip en verwijten...
Wat heb je zelf tot nu toe concreet gedaan om je huwelijk te redden?

Even een tip: je bent getrouwd terwijl het al niet lekker liep, begin nu ajb niet aan kids!
[quote]elly87 schreef op 17 maart 2011 @ 20:01:

en dat hij beloofde mij geen pijn meer te doen.

Bedoel je hier fysiek/psychisch geweld mee?

Zoja... Kappen met dit huwelijk!
Wat wil jij zelf ?

En wt wilt hij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven