dildo bij lidmaatschap
vrijdag 18 maart 2011 om 23:48
Okay, waarom denkt de Viva nog steeds dat alle vrouwen massaal zitten te wachten op een dildo?
Zie hier nog steeds van die advertenties op de website staan.
Nogal cliche om zich zogenaamd vooruitstrevend geemancipeerd doen voor te komen door de seksuele vrijheid van vrouwen te benadrukken d.m.v. het geven van een dildo bij lidmaatschap bij een vrouwenblad.
Dit was jaren geleden misschien interessant maar nu allang niet meer. Als we een dildo willen hebben kopen we die zelf wel zonder schaamte bij christine le duc. Hier hebben we geen tijdschrift als 'bemiddelaar' bij nodig.
Dus Viva kom met wat nieuws!!
Ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
Nogal cliche om zich zogenaamd vooruitstrevend geemancipeerd doen voor te komen door de seksuele vrijheid van vrouwen te benadrukken d.m.v. het geven van een dildo bij lidmaatschap bij een vrouwenblad.
Dit was jaren geleden misschien interessant maar nu allang niet meer. Als we een dildo willen hebben kopen we die zelf wel zonder schaamte bij christine le duc. Hier hebben we geen tijdschrift als 'bemiddelaar' bij nodig.
zaterdag 19 maart 2011 om 01:54
Wat ik me afvraag bij dit soort leuke 'gadgets' waarom alleen bij nieuwe leden en nooit eens zo`n leuk hebbedingetje voor trouwe ouwe leden, die bijvoorbeeld al tig jaar een abonnement op Viva hebben? Ooit heb ik hier een mailtje over gestuurd naar de redactie, toen er leuke tassen aangeboden werden.
Eens met dat voorbeeld van een horloge, dan piept niemand.
Eens met dat voorbeeld van een horloge, dan piept niemand.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
zaterdag 19 maart 2011 om 08:06
natuurlijk is er keuze! net als bij elk ander tijdschrift.
Je kan op dit moment ook kiezen uit korting of een heel jaar abbo met gratis abbo op de grazia.
http://abonnement.viva.nl/
Je kan op dit moment ook kiezen uit korting of een heel jaar abbo met gratis abbo op de grazia.
http://abonnement.viva.nl/
zaterdag 19 maart 2011 om 08:15
zaterdag 19 maart 2011 om 08:36
quote:macumba schreef op 18 maart 2011 @ 23:52:
Gezien de reacties in het forum op sommige topics begrijp ik des te meer waarom die surrogaat dingen nodig zijn voor viva ladiesAh, ik lees het al. Jij bent hard op weg om ook een viva lady te worden. Nog even wat oefenen en je kunt zo bij Het Groepje.
Gezien de reacties in het forum op sommige topics begrijp ik des te meer waarom die surrogaat dingen nodig zijn voor viva ladiesAh, ik lees het al. Jij bent hard op weg om ook een viva lady te worden. Nog even wat oefenen en je kunt zo bij Het Groepje.
zaterdag 19 maart 2011 om 08:38
zaterdag 19 maart 2011 om 09:08
quote:Floor87 schreef op 18 maart 2011 @ 23:48:
Okay, waarom denkt de Viva nog steeds dat alle vrouwen massaal zitten te wachten op een dildo?
Het gaat om een vibrator
En spreek even voor jezelf.
Het gaat om een vibrator
En spreek even voor jezelf.
zaterdag 19 maart 2011 om 09:24
quote:carenza schreef op 19 maart 2011 @ 09:08:
Voor mij een reden om los te kopen en geen abo te nemen! Zo'n geval koop ik liever zelf, als ik daar al behoefte aan heb!
Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!
Je kunt toch ook voor de korting kiezen?
Als je toch altijd de Viva los koopt kun je beter een abonnement kiezen mét korting, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Kies zelf je korting: klik
Voor mij een reden om los te kopen en geen abo te nemen! Zo'n geval koop ik liever zelf, als ik daar al behoefte aan heb!
Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!
Je kunt toch ook voor de korting kiezen?
Als je toch altijd de Viva los koopt kun je beter een abonnement kiezen mét korting, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Kies zelf je korting: klik
zaterdag 19 maart 2011 om 10:25
quote:carenza schreef op 19 maart 2011 @ 09:08:
Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!Als je hem had ontvangen bij je abonnement, dan was je gewoon dom bezig of je lette niet op. Je had dan gewoon voor een ander cadeau of voor korting kunnen kiezen.
Had ik m wel bij abo ontvangen, dan was ie geretourneerd!!!Als je hem had ontvangen bij je abonnement, dan was je gewoon dom bezig of je lette niet op. Je had dan gewoon voor een ander cadeau of voor korting kunnen kiezen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.