Mode & Beauty alle pijlers

syosss buzzen

19-03-2011 22:40 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb de produkten vandaag binnen gekregen. En net meteen uitgeprobeerd. het ruikt lekker en mijn haar was lekker zacht. Leek voller aan te voelen na het föhnen. Maar dat kan natuurlijk ook verbeelding zijn.

Overmorgen weer wassen met Syoss. Ben benieuwd.

Het zijn in ieder geval grote flessen. Volgens mij ga ik er lekker lang mee doen.

Maandag gaan de flessen mee naar de sportschool. Eens kijken wat de andere dames zeggen over het produkt.

Wordt vervolgd!!!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit produkt
is het nationale spamdag van Syoss of zo??

Er zijn er vandaag al een aantal geopend
Ik vind het stinken en mijn haar zit van geen meter. Ik heb de hele fles meteen door de wc gespoeld.
Ga in therapie!
Volgens mij wel. Via buzzer ontvang je producten en die moet je in de samenleving gooien. Je maakt goedkope reclame voor het product nadat je het zelf hebt uitgeprobeerd..
quote:dubiootje schreef op 19 maart 2011 @ 22:45:

Ik vind het stinken en mijn haar zit van geen meter. Ik heb de hele fles meteen door de wc gespoeld.Dat is ook funest voor je riolering..
De geur is het enige positieve wat ik er over te melden heb. Een tijd geleden shampoo en conditionor gekocht. Maar kwam kwam na het wassen nauwelijks door mijn haar heen. Ik heb lang en veel haar. Maar daar is het dus niet voor geschikt.
quote:kriebelbeest schreef op 19 maart 2011 @ 22:47:

[...]

Dat is ook funest voor je riolering..Ook dat nog Klotespul.
Ga in therapie!
ik heb syoss ook al eens geprobeerd en inderdaad: vieze zooi!
Nou TO, geloof niet dat Syoss hier blij van wordt.
Ik ben ook Buzzer, maar heb geen uitnodiging voor de campagne gekregen. Nu ben ik daar niet rouwig om, want ik vind Syoss geen fijne shampoo. Toen hij net uit was heb ik hem een paar x gekocht, maar ik had het idee dat mijn haar er van uitviel. Nu gebruik ik Wella Pro Series shampoo en die vind ik veel fijner.
Bij fles 1 had ik geen problemen maar bij de 2de fles begon mijn haar steeds droger te worden. Voor mij dus geen syoss meer want het duurde best wel een tijdje voordat mijn haar er weer beter uit begon te zien.
mijn haar is extreem gaan uitvallen na gebruik:-( heb alles weg gedonderd! rotspul...
LEEF!!!!
Ik heb die troep 1x gekocht en mijn haar werd er nog droger van dan het al was.

Voor mij nooit geen Syoss meer.
Syoss ruikt heerlijk, maar voor de rest ben ik zo niet onder de indruk. Mijn haar hangt als een slap vaatdoekje om mijn hoofd. Bah
Hier ook het Buzzer pakket ontvangen. Tijdens het wassen was ik nog blij. Zacht haar, lekkere geur. Omdat ik droog haar heb was ik erg benieuwd naar de hydraterende shampoo en conditioner. Nadat mijn haar opgedroogd was had ik de gebruikelijke "hairbag" terug. Mijn haar zag er dof en pluizig uit. Heb heel wat andere producten moeten gebruiken om het weer enigszins toonbaar te krijgen.
Ik ben er ook niet zo kapot van, inderdaad tijdens het wassen allemaal zacht en mooi maar toen het droog was, niet bepaald gehydrateerd of glanzend.
Zelfde ervaring als schorpioentje. Mijn vriend vindt het wel lekker spul, dus hij maakt die enorme fles nu leeg (dat duurt nog wel een jaar, haha)

Succes met buzzen!
Ook ik ben buzzer en heb de shampoo en conditioner nu 1x gebruikt. Ik ben tot nu toe goed tevreden. Mijn haar begint nu (na 2 dagen niet wassen) wat vetter te worden en moet het morgen ochtend dan ook gaan wassen. Na het wassen zat mijn haar prima net als anders en voelt iets voller aan. wel verloor ik een flinke pluk haar vlak na het douchen, ik heb dit vaker dus kan nu niet zeggen dat het van de shampoo komt. Als ik dit na een aantal wasbeurten blijf houden dan stop ik ook met het gebruik van Syoss. Maar voor als nog gaan we gewoon verder met buzzen!
nou ik het het vandaag voor de eerste keer geprobeerd,maar ik ben er niet tevreden mee, mn haar voelt als stro
Ik heb het serieus gebruikt, maar ik vond het geen fijne shampoo. Hij ruikt wel lekker, maar mijn haar werd er droog van en ging er enorm van pluizen. Ik heb na een week dus maar weer andere shampoo aangeschaft en die enorme Syoss-flessen staan nu te verstoffen. Iemand nog behoefte aan twee halve liters Syoss-meuk?
Syoss is BAGGER, zit zoveel troep in dat het helemaal niets doet of juist je haar droger maakt. Wel heb ik twee shampoo's uit de wella serie ( grote rode flessen) shine en volume, ruiken lekker!

Tip van mijn kapster: hema shampoo ( zitten geen schadelijke stoffen in en daarna een goede conditioner bv Redken of eentje van de kapper.
Ik heb vroeger wel eerder al Syoss geprobeerd en was toen niet tevreden. Had hoop dat dit veel beter zou zijn, maar helaas voor mijn haar niet goed genoeg. Ik heb heel lang haar en ook geregeld low of high lights erin, dus mijn haar is goede test case denk ik. Moet zeggen als ik het gelijk met creme spoeling erin doorkam gaat het wel, maar anders is er geen borstel door te krijgen. Het voelt als het uit gekamt is wel soepel, maar de klitten gaan er niet echt gemakkelijk mee uit. Wel voelt mijn haar wat minder droog, dus dat is wel een plus!
Ik heb ook de syoss binnengekregen en ik vind het echt heerlijk. Ik was nu al twee weken m'n haar ermee. M'n haar is een stuk zachter heb heb zelfs niet iedere keer meer de creme-spoeling nodig.
Mijn haar ( ben ook buzzer trouwens ) is ook niet blij met syoss, bovenop vet, en onderaan stro.... Hoe krijgt een shampoo dat voor elkaar :( Niet blij mee dus, en ga hem ook niet doorgeven aan een vriendind. Eerder aan iemand die ik niet aardig vind, haha.
Ik ben Buzzer en heb de shampoo en conditioner al een paar keer gebruikt. Ik heb van nature erg droog haar en gebruik ook regelmatig shampoós van de kapper, maar tot dusverre ben ik nog niet zo tevreden geweest over het resultaat als nu met Syoss. De flessen zijn groot, gaan lang mee, ruiken lekker en je haar wordt er heel erg zacht van. Dat viel anderen zelfs op. Ik ga het zeker blijven gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven