knutselen?

22-01-2009 14:19 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je al gaan knutselen met een 15 mnd oude dreumes?

En zo ja, wat doen jullie dan?
quote:pinky_1980 schreef op 05 november 2010 @ 07:04:

Als je een theedoosje netjes los maakt, de binnenkant in laat kleuren en vervolgens weer binnenste buiten in elkaar zet heb je een leuk zelf gekleurd doosje waar je bv de zelf gemaakte koekjes voor oma in kan doen.

dat ga ik vanmiddag doen! als logeetje weer wakker is! leuk thanks voor de tip!

Ik heb gister samen met een 3jarige een lente-collage gemaakt. Schaapjes van het internet geplukt (volgens mij de dick bruna schaapjes), die in laten kleuren, samen watjes erop geplakt...en die op een groot vel groen papier geplakt, nog een zonnetje, wolkjes en huppa..klaar is het 'kunstwerl' zoals als het meisje het noemt.
[quote]Tataaa schreef op 20 maart 2011 @ 11:58:

Nog even up:

wat voor een plaksel / lijm gebruiken jullie voor die kleintjes?

Een roller of iets anders?/quote]

ik heb gister een roller gebruikt, heb ook een flesje kinderlijm, maar dat gaat al snel te veel...
Ik heb dochter van bijna 16 maanden gisteren voor het eerst laten kleuren met viltstiften. Bij hema hadden ze speciale stiften voor de allerkleinsten

Ze vond het wel grappig. Vingerverf durf ik nog niet aan. Dochter stopt alles nog in haar mondje... dus vind het te gevaarlijk...
Die viltstiften heb ik ook. Ik vind het leuk om te zien hoe ze al snel handigheid hierin heeft gekregen.

De eerste keren hielde ze ze nog regelmatig op de kop, maar nu echt niet meer hoor. Ben er alleen nog niet achter of ze nou links of rechts zal worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven