Entertainment alle pijlers

Tori & Dean

20-03-2011 09:59 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week verslaafd aan deze realitysoap! Even lekker nietnadenktv!

Nu heeft zij een boek geschreven: Stori Telling, is deze ook in het NL vertaald? Ik was aan het zoeken op Bol.com maar krijg alleen de Engelstalige versie.

Ben benieuwd of iemand het weet!
Nee, ik ben ook benieuwd. Ik vond haar nooit zo leuk, maar sinds die serie ben ik om: ik vind haar zo grappig.
Tori is cool! Geweldige show vind ik het.
Hahaha, blij dat ik wat medestanders heb! Mn lief irriteert zich eraan (maar kijkt soms toch stiekem mee, haha)

Vind 't wel grappig dat je denkt dat ze onwijs rijk is maar ook zij op de centen moeten passen!

En van die relatie met haar moeder snap ik maar weinig!
Ze was rijk volgens mij door haar familie, geloof dat dat een beetje opgehouden is na een verslechterde relatie met dr familie. Al weet ik 't uiteraard niet zeker
Waar wordt de serie uitgezonden?
@Sallie68, op Foxlife geloof ik. Zit in 't zenderpakket van UPC.
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2011 @ 11:24:

@Sallie68, op Foxlife geloof ik. Zit in 't zenderpakket van UPC.Helaas ... geen UPC. Maar ik zal eens kijken of "mijn" aanbieder ook Foxlife doorstraalt.
Tori is een ontzettend leuk wijf en ik ben stiekem een beetje verliefd op Dean....
Dean is een schatje he?

Vind 't leuk om te zien dat "sterren" ook zo hun issues hebben. Zoals dat Tori zo jaloers was op die duikinstructrice van Dean!
Hier ook een fan, zit "as we speak" te kijken op FoxLife.

Ik vind het ook geweldig om te zien dat ze toch een heel normaal leven leiden, net zoals iedereen. Dat met die duikinstructrice was idd wel grappig om te zien. ik ben zelf niet jaloers aangelegd, maar kon me er best iets bij voorstellen

Dean is een schatje..wat is die man gek op zijn gezin zeg. Zo'n man hoop ik ook nog eens te treffen
quote:miss_anoniempje schreef op 20 maart 2011 @ 12:01:

Ik vind het ook geweldig om te zien dat ze toch een heel normaal leven leiden,

Ja, vind je ze normaal?

Ik ken helemaal niemand die zo ontzettend - in mijn ogen dan - geflipt zijn als dit stel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@BGB, vertelvertel!
Normaal in de zin van dat ze ook die issues hebben als ieder ander. Tuurlijk merk je dat er best geld is. Kijk alleen al naar de kleding van Tori. Maar het is wel duidelijk dat er ook bij hun "gewoon" gewerkt moet worden.
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2011 @ 12:03:

@BGB, vertelvertel!

Vind jij ze normaal dan?

Dat ze - en de helft is gespeeld, natuurlijk - jaloers zijn en boos zijn en weet ik veel, net als jij en ik......... tuurlijk.

Maar dat hij haar " mama " noemt vind ik bijvoorbeeld al complete idioterie. Of dat zij bang was dat de baby haar inwendige organen zou beschadigen...... klein begrijpertje heb je dan, hoor.
@BGB, hahahaha, ja, daar heb je gelijk in!

Zou enorm de kriebels krijgen als de mijne me mamma gaat noemen... Ieuwww

En dan met die teennagels de baarmoeder openkrabben... Uhhh, ja...
Dat zijn idd de wat extremere dingen, waar ik overigens wel heel hard om moet lachen.

Maar mijn man moet idd geen mama tegen mij gaan zeggen........
Ik vind Tory niet helemaal van deze wereld.

Nou heb ik natuurlijk geen flauw idee van wat echt is en wat gespeeld is ( en het is al zo'n slechte actrice ). Maar als ik er langs zap blijf ik ook hangen, hoor. Om me te ergeren en om me te verbazen.
Vinden jullie haar niet eng dun?

Fijne serie om naar te kijken trouwens. Ik vind hun nanny leuk. Ben alleen even haar naam kwijt.
quote:plops schreef op 20 maart 2011 @ 12:14:

Vinden jullie haar niet eng dun?

.

Ja.

Met héle lelijke , zeg maar gerust; misvormde , tieten.
@Plops, je bedoelt Patty? Was dat niet een beetje over de top, je zag ze enkel in beeld met z'n 4en (dus Tori, Dean, Patty en Monkey)...
Ja, die tieten zijn foeililluk! Als je dan toch neppers hebt, doe 't dan goed!

Overigens, de afleveringen die ik nu kijk is ze nog niet zo dun...
Ow, Patsie! Ja, die bedoel ik inderdaad....

Ik weet niet welk seizoen jullie nu kijken, maar ze worden ook gewoon bij haar achtergelaten als ze beiden aan het werk moeten of naar een opening ofzo.

Ja, die tieten!! Het lijken net aangeplakte bolletjes. Ik kan ook niet naar haar armen kijken. Ben elke keer bang dat ze breken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven