Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kezz, mag ik ook antwoorden? Ik heb emesafene zetpillen gekregen en gebruikt. Om de dag eentje, terwijl je er twee oer dag mag nemen. Hielp wel iets, werd er inderdaad moe van en sliep veel. Niet echt suf of zo, maar wel echt moe. Maar het haalde wel de ergste misselijkheid eraf. Sterkte!
Misschien wel goed voor jou Kezz! Zit je eindelijk eens rielekst achter het stuur!

Dan durf je wel hier te komen toch?
quote:Kezz schreef op 19 maart 2011 @ 19:01:

Star, jij hebt toch ook ooit medicijnen tegen zwangerschapsmisselijkheid gehad? Ik heb ze nu liggen, maar heb er nog geen genomen. In de bijlsuiter staat dat je er zo suf van wordt en dat autorijden wordt afgeraden. Is het echt zulk sterk spul? Had je veel last van de bijwerkingen?

Hoe erg, ik weet het niet meer Volgens mij kreeg ik ook iets, maar had een gele sticker dus ook nooit gebruikt. Staat me iets van bij

Ben je zo beroerd? Sea-bands en gemberpillen werkten wel redelijk.
Wat schattig zo'n Lalaloopsy.
quote:Travis schreef op 19 maart 2011 @ 23:09:

Misschien wel goed voor jou Kezz! Zit je eindelijk eens rielekst achter het stuur!

Dan durf je wel hier te komen toch?

Zo had ik het nog niet bekeken!

Arrwen, dat is wel een optie inderdaad, niet de volle dosis gebruiken. Ik heb geen emesafene (naam even kwijt, doosje ligt boven) maar heb de bijsluiters gisteren even vergeleken en het bevat wel dezelfde werkzame stof. Het zijn gewone sliktabletten, dat wel. Eigenlijk ging het gisteren heel goed; niet overgegeven! Dus ik kijk het toch nog maar even aan!
Ben je zo beroerd, Kessepess? Wel rot

Lalaloopsies vinnik stom

En hoi

Ik ben moe. Jammer dat Doperwtje niet snapt dat het de bedoeling is dat hij uitslaapt na een feestje
Had Doperwt een feestje?
Ja, vanochtend om 07.00 uur

Na óns feestje waarbij we om 01.30 in bed lagen. Ach, het had nog erger dan 07.00 uur gekund
Kezz kun jij even bijspringen? Of ben je nog met je tissuedozen bezig?

Tuurlijk! Ik ben dol op themafeestjes!

Nee Bea gaat niet. Alleen Wim en Max.

Ik moet de bruidsmeisjes ook nog en de parasol en de jurk en de kousenband, man man druk hoor zo'n huwelijk.
Zijn jullie al zo hip?

Tubeflops......

Zo hip wil ik dan weer niet zijn, geloof ik...
Vreeslijk he!

Ik sla deze ook over.
Gelukkig ben ik niet zo modebewust. De skinnyjeans heb ik ook al aan mijn neus voorbij laten gaan.
Ik kan me dat Seaband van Star nog herrinneren.

Naar Kess, hoop dat het snel over gaat! Met 4 maanden meestal minder.

Hoest op werk lieve Travke?
Speciaal voor Trav, de kersenbloesem dit jaar. Hij is vroeg, want normaal pas begin april:

Wauw, die knitted queen Elizabeth lijkt écht goed

De balkonscene:

Jeetje Erwt, nu snap ik waar je zo druk mee was! Mooi hoor!
Jaja, het duurde even door al die details... sherpen, medailles enzo, maar dan héb je ook wat
Ja, precies! Heb je ze nu op de schoorsteenmantel staan? Xan zal wel trots op je zijn!
Ik heb natuurlijk een soort minibalkonnetje voor op de schoorsteenmantel geknutseld. Staat énig, echt leuk!
Vooral dat lillukke hondje

Ooooh de bloesem woehooeee dan wordt het echt mooi weer!!! Ben nog steeds aan het sparen om die van vorig jaar op canvas te zetten, het plekje is nog vrij in slaapkamer

Werk is gewoon helemaal perfect, vind het best eng, gaat vast iets niet goed straks. Vandaag echt de hele dag zelfstandig gewerkt en had het al best drukkig met mijn eigen klanten. Deze week ook nog 1e klantbezoek aan een nieuwe klant en begin april ergens voor het eerst naar de rechtbank.

Seabands zag ik bij de Hema laatst, kun je meteen dat leuke pakje halen Kezz. Hoeveel weken ben je nu?

Ik ga morgen met mijn moeder de hele achtertuin leeghalen en schoffelen en dan ga ik eens bedenken wat ik er voor vaste planten in wil hebben. Ga ook een klein groenten/kruiden- en fruittuintje aanleggen denk ik. Kunnen we weer lekker uit de tuin eten van de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven