Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Koffie!

Met een stukje taart, want iemand viert haar trouwdag vandaag.

Van harte Marge.

Oh en Toet jij ook!
*neemt een stukje taart maar gaat eerst Marge en Toet zoeken om te zoenen*

Lente!!! En dank voor de felicitaties! :-)
Wat een mooie taart, toet!
C/P:

Mijn weekend was ook erg leuk en vol. Zaterdagochtend gewerkt (waarvoor ik met Toet heb geoefend een paar maanden geleden :-) ) en daarna door naar Corpus met Opa, MM en de Bloesjes. Erg leuk en leerzame dag dus. Daarna zijn we uit eten geweest want Opa is bijna jarig. Gisteren heb ik uitgeslapen en zijn we naar de tweede verjaardag van Neefje geweest. Die pas aan het einde van ons bezoek wakker werd dus dat was wel een beetje maf verjaardagvieren. De onmisbare buren hadden gekookt voor ons en de andere neefjes schoven ook nog aan (omdat hun papa een date had ) en we hebben met kinders in de pyjama's heerlijk the Lion King gekeken op de bank. Eén van de Neefjes is erg goed voor mijn ego; die wil steeds tegen mijn buik aanzitten want die is zo heerlijk zacht. Kijk. Dat dan weer wél! Ze hebben in ons bed geslapen tot hun papa hen weer kwam halen en ze dus slapend in de slaapzak in de auto gelegd. Om op te vreten die jochies....

En nu heb ik het even minder druk en is het mooi weer en wil ik al uren op de fiets stappen dus ik ga mijn zeem maar eens aantrekken! Ciao!
Ah en twee trouwdagen hier! Wowie, van harte meiden!!

Sis, hoe reageerde de baas op je ontslag? Fuk joe indeed. Ik ga met Dar confetti perforeren ( )
Hé, ik zie dat mijn posting met felicitaties voor Marge niet is geplaatst?!?! Nog een keer dan:

Gefelicteerd met je trouwdag Marge. Cheers!
Dank voor felicitaties en mooie taart! Toet, jij ook van harte

14 jaar geleden was Lief nu mijn boeket aan het ophalen. Zat ik in de krullers. Gek hoor!
14 jaar geleden maakte ik 's-avonds kennis met jouw papa. Onvergetelijk.
quote:supra schreef op 21 maart 2011 @ 13:05:

14 jaar geleden maakte ik 's-avonds kennis met jouw papa. Onvergetelijk.

Hahahaha!

14 jaar geleden ging ik over een half uur trouwen!
14 jaar geleden was je getrouwd
Op witte Doctor Martins toch?

Minder prettig (ik probeer alles wat meer dan 10 jaar jonger is dan ik het woord ' kut' te laten vervangen door ' minder prettig' ) ! Ik braaf op mijn vrije dag naar een vergadering in klein stadje bij Werkstad, kon ik eerst het adres niet vinden en heb ik het hele stadje ongeveer rondgesjokt, vervolgens duurde de vergadering maar de helft korter dan gepland en duurde mijn terugreis langer dan de hele meeting bij mekaar.

Dus nu mag ik zelfgemaakt pizza met tonijn, als troost.
Goed troostvoedsel.

Ik ging na werk even op ziekenbezoek bij de koningin in het gips en kon zo aanschuiven aan tafel. Moest wel gelijk na het eten weer weg want nu een workshop kvk over de belastingdienst. Goh net echt
Een workshop over de belastingdienst. Shoot. Niet dat ik daar moest zijn maar ik bedenk me opeens dat de bonnetjes niet vanzelf bij de belastingenman gaan komen. O ja. Hm.

Ik had vandaag om 1 uur een presentatie op verzoek van de club bij wie het was - afspraak was verzet van eerdere datum. Moest per se vandaag. Ik kon tot 2 uur en echt niet langer wegens aansluitende afspraken elders, heb dat specifiek gemeld, gemaild, nogmaals aangegeven voor alle zekerheid; was volgens de contactpersoon en diens secretaresse geen probleem, echt geen punt, iedereen van op de hoogte, fijn dat ik vandaag kon. Contactpersoon kon er zelf helaas niet bij zijn en secretaresse met vakantie, maar voltallige Raad van Bestuur stond klaar in (mantel)pak om briesend woedend te zijn over dat ik om 2 uur pand moest verlaten, want niemand wist ervan en belachelijk en met wie was dat overeen gekomen en wat een belabberde dienstverlening mijnerzijds. Dat was Heel Erg Niet Leuk. Morgen die contactpersoon maar eens bellen.

Nu met boek bankhangen, want GG in buitenland en de logistiek alleen draaien is best een klus met al dat kindervolk overal Wel gezellig met m'n broedsels. 't Is goed volk.
Oe, vervelend, Lil.

Gefeliciteerd voor Toet en Marge! Leuk, trouwdagen....!

Suup: ik heb 3 maanden opzegtermijn dus ben nog lang niet weg. Baas wilde er nog over praten, maar ik ben eigenlijk een beetje heeeeeeeeeel erg klaar met babbelen en praten en discuzeuren en therapiegesprekken zonder Dr. Phil erbij enzo. Beslissing is genomen, klaar. Had ik al fuk joe gezegd?

(Ligt in deuk om confetti perforeren, whoehahahaha, ik houd van het edele handwerk hoor!!!).
quote:Darly schreef op 21 maart 2011 @ 17:17:

Op witte Doctor Martins toch?

Minder prettig (ik probeer alles wat meer dan 10 jaar jonger is dan ik het woord ' kut' te laten vervangen door ' minder prettig' ) ! Ik braaf op mijn vrije dag naar een vergadering in klein stadje bij Werkstad, kon ik eerst het adres niet vinden en heb ik het hele stadje ongeveer rondgesjokt, vervolgens duurde de vergadering maar de helft korter dan gepland en duurde mijn terugreis langer dan de hele meeting bij mekaar.

Da's mooi kut.
Goedemorgen! Schijnt die zon nou alwéér?

Koffie, iemand?
Vervelend he die alweer schijnende zon

Sis heel goed poot stijf houden!

(nog mega veel vrije dagen waaarmee de tijd valt te bekorten?)

Marge trouwdag nog gevierd gisteren?

D bijgekomen van de werktocht?(je zou om minder KUT gaan roepen

Bijeenkomst was leuk, maar jeetje wat veel, wel leuk, maar makkelijk neuh. Blij dat ik iemand heb die me helpt en nog aftrekbaar is ook (in belastingtermen dan he).
Oe ineens een plotselinge sollicitatie bij cluppie in Suupstad...spannend!
Details!

Spannend
O! O! O! Waar? Ergens waar ze ook bij voorkeur Hemasokken dragen, of ander soort cluppie?
**zoekt naar de intrinsieke motovereing van hema-sokken**

Ik heb een probleem.

Ik prefereer Zeemansokken boven hema sokken. Ik vind Hemasokken te duur voor de kwaliteit die ze bieden. Zelfde als zemman maar 2 x zo duur.

Hoe lossen we dit op? Hoe praten we dit uit en zoeken we inde diepten van onze ziel naar onze echte overtuigingen?

Ik denk per mail. Bij voorkeur per mail.

Ik jok. Bij voorkeur per kroeg/restaurant, maar dat zie ik op de korte termijn niet haalbaar
Qua pantysokken ben ik het met je eens Marge.

Ik kocht ze groots invan het foedkope eigenmerk (er gaan hierladingen doorheen in dit huishouden) en ze hebben iets veranderd aan de structuur en nu zakken ze af. En er is niets irritatner dan afzakkende pantykousjes (nou ja met een pantykousje aan in een plasje water gaan staan).

Anyway het is alweer veels te laat, ik moet morgen heel veel doen dus eigenlijk naar bed naar bed.

Trusteeee
Ik krijg de grootst mogelijke zweetpoten van pantysokken

Dat jullie dat ook weer weten

Koffie!
*sluipt binnen via kelderraam*

voor missM (en een ieder die het nodig heeft)

*dekt de nog slapende kasteel dames even lekker toe en verlaat het stulpje weer via kelderraam*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven