Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 4 januari 2008 om 22:34
zooo vleer heb nog steeds geen werkend draadloos grrrr
naja tis nie aans morgen maar ff weer proberen
Wel met aardige RP man gechat woont in de buurt is lang en is breed.. Twijfel over zijn hoofd hhahahahahahahahhahaahah
maar hijs erg aardig en vooral grappig maar doet aan rare sport highlander nog iets in schots rokje met hamers gooien ofzowiets
en doet mee aan de sterkste man gebeuren
naja tis nie aans morgen maar ff weer proberen
Wel met aardige RP man gechat woont in de buurt is lang en is breed.. Twijfel over zijn hoofd hhahahahahahahahhahaahah
maar hijs erg aardig en vooral grappig maar doet aan rare sport highlander nog iets in schots rokje met hamers gooien ofzowiets
en doet mee aan de sterkste man gebeuren
zaterdag 5 januari 2008 om 10:51
Ook goedemorgen!
Hier ik weer even....alles goed hier in dit topic? Als ik het zo lees....nog steeds dezelfde "shit" met dates en mannen? Maar lees ook positieve dingen natuurlijk
Ben een beetje chag....let dus niet op mij....2 januari gestopt met roken, en dat valt me zwáááááárrrrrr! Heel zwaar! Symptomen: Snel op de kast, slecht slapen én enorm veel zin in een sigaret! Heb nog geen voordelen mogen ontdekken aan het NIET roken, maar dat komt vast over een weekje of 2......daar kijk ik dan wel naar uit! Maar ik ga er voor de volle 100% voor, sta er ook volledig achter! Misschien kan IK nu wel wat coaching gebruiken.... Miranda?
Hier ik weer even....alles goed hier in dit topic? Als ik het zo lees....nog steeds dezelfde "shit" met dates en mannen? Maar lees ook positieve dingen natuurlijk
Ben een beetje chag....let dus niet op mij....2 januari gestopt met roken, en dat valt me zwáááááárrrrrr! Heel zwaar! Symptomen: Snel op de kast, slecht slapen én enorm veel zin in een sigaret! Heb nog geen voordelen mogen ontdekken aan het NIET roken, maar dat komt vast over een weekje of 2......daar kijk ik dan wel naar uit! Maar ik ga er voor de volle 100% voor, sta er ook volledig achter! Misschien kan IK nu wel wat coaching gebruiken.... Miranda?
zaterdag 5 januari 2008 om 10:57
Goedemorgen!
Mhh Xan, ik herken wel het sjacherijnig zijn door niet mogen roken. Daardoor stel ik het stoppen ook nog even uit
Misschien moet je je bedenken dat je juist hier van afwil! Dat het toch van de zotte is dat je sjachrijnig wordt doordat je geen gifstoffen kan inademen??!!! En dat je, als je een tijdje volhoudt, daar van af bent en dus weer een vrij mens bent!!!
Ik ga aan de slag met de voorbereidingen van het feest, ik vind het zo spannend!!!
Mhh Xan, ik herken wel het sjacherijnig zijn door niet mogen roken. Daardoor stel ik het stoppen ook nog even uit
Misschien moet je je bedenken dat je juist hier van afwil! Dat het toch van de zotte is dat je sjachrijnig wordt doordat je geen gifstoffen kan inademen??!!! En dat je, als je een tijdje volhoudt, daar van af bent en dus weer een vrij mens bent!!!
Ik ga aan de slag met de voorbereidingen van het feest, ik vind het zo spannend!!!
zaterdag 5 januari 2008 om 11:42
zaterdag 5 januari 2008 om 11:45
Zooo wakker en weer aan de haal geweest met mijn draadloos internet
Maar t lukt nieeeeettt
ff douchen en dan kadootje kopen voor dinnetje die is maandag jarig maar viert t morgenmiddag
Ga een webcammetje voor der kopen...Ze heeft er nu al 1 te leen van me maar een echte nieuwe is natuurlijk veeeulll beter
(en handig met haar RP mannen
)
Maar t lukt nieeeeettt
ff douchen en dan kadootje kopen voor dinnetje die is maandag jarig maar viert t morgenmiddag
Ga een webcammetje voor der kopen...Ze heeft er nu al 1 te leen van me maar een echte nieuwe is natuurlijk veeeulll beter
(en handig met haar RP mannen
zaterdag 5 januari 2008 om 11:47
"De Allen Carr-methode zit even slim als eenvoudig in elkaar. Wij vertellen je niet dat roken ongezond is. Dat is per slot van rekening iets wat je altijd al wist. De kracht van de Allen Carr-training is dat je inzicht krijgt in je rookgedrag. Je gaat herkennen en begrijpen waarom er altijd die twee stemmetjes zijn. Stemmetje 1:"Ik wil stoppen" en stemmetje 2: "als ik heel eerlijk ben zou ik eigenlijk liever willen blijven roken". Door het inzicht wordt de sigaret ontdaan van zijn 'magische kracht' en wordt het stoppen met roken niet een krachtmeting met jezelf maar een vanzelfsprekendheid. Zodra je gestopt bent voel je je opgelucht en bevrijd.
Bij deze manier van stoppen spelen ontwenningsverschijnselen niet of nauwelijks een rol. Dat is dan ook de reden dat je bij de Allen Carr methode merkt dat je geen hulpmiddelen nodig hebt, zoals nicotinepreparaten, pillen of andere behandelingen "
Bij mijn ex hielp het.....helaas waren wij toen al uit elkaar
Bij deze manier van stoppen spelen ontwenningsverschijnselen niet of nauwelijks een rol. Dat is dan ook de reden dat je bij de Allen Carr methode merkt dat je geen hulpmiddelen nodig hebt, zoals nicotinepreparaten, pillen of andere behandelingen "
Bij mijn ex hielp het.....helaas waren wij toen al uit elkaar
zaterdag 5 januari 2008 om 12:06
Hallo allemaal!
Ik heb net een beetje door alle pagina's heen gebladerd maar het was zoveel dat ik niet alles heb gelezen! Lijkt me iig wel erg leuk om met jullie mee te kletsen en van jullie tips en adviezen te krijgen over daten etc want ben nog vrij onervaren in het single zijn
Hier is het lijstje:
- Leeftijd: 24
- Hoe lang al single: 6 maanden
- Langste relatie: 7 1/2 jaar
- Kortste relatie: 1 nacht
- Regio: Den Haag
- Aan het daten: Niet echt
- Cijfer relatie wens: ehmmm een 5 denk ik
- Sterrenbeeld: Waterman
- Kinderen of kinderwens: Nog niet, ooit wel
- Hobby's: Uitgaan, Lezen, Films, Shoppen
Ok nu weten jullie een beetje wie ik ben, als jullie meer willen weten: vraag maar raak!!!! Ik hoop dat ik goedgekeurd wordt om mee te kletsen
Ik heb net een beetje door alle pagina's heen gebladerd maar het was zoveel dat ik niet alles heb gelezen! Lijkt me iig wel erg leuk om met jullie mee te kletsen en van jullie tips en adviezen te krijgen over daten etc want ben nog vrij onervaren in het single zijn
Hier is het lijstje:
- Leeftijd: 24
- Hoe lang al single: 6 maanden
- Langste relatie: 7 1/2 jaar
- Kortste relatie: 1 nacht
- Regio: Den Haag
- Aan het daten: Niet echt
- Cijfer relatie wens: ehmmm een 5 denk ik
- Sterrenbeeld: Waterman
- Kinderen of kinderwens: Nog niet, ooit wel
- Hobby's: Uitgaan, Lezen, Films, Shoppen
Ok nu weten jullie een beetje wie ik ben, als jullie meer willen weten: vraag maar raak!!!! Ik hoop dat ik goedgekeurd wordt om mee te kletsen
zaterdag 5 januari 2008 om 12:22
zaterdag 5 januari 2008 om 12:24
quote:Daantje98 schreef op 05 januari 2008 @ 12:06:
Ik heb net een beetje door alle pagina's heen gebladerd maar het was zoveel dat ik niet alles heb gelezen!Enne... ik zou vooral NIET alles lezen , veel zinloos gewauwel over rollators, De Pimp, en andere zaken. We zijn nu weer redelijk terug bij het echte singles-topic geloof ik: RP-mannen, dates, enzovoorts... (euh... met uitzondering van mijzelf geloof ik haha )
Ik heb net een beetje door alle pagina's heen gebladerd maar het was zoveel dat ik niet alles heb gelezen!Enne... ik zou vooral NIET alles lezen , veel zinloos gewauwel over rollators, De Pimp, en andere zaken. We zijn nu weer redelijk terug bij het echte singles-topic geloof ik: RP-mannen, dates, enzovoorts... (euh... met uitzondering van mijzelf geloof ik haha )
Peas on earth!
zaterdag 5 januari 2008 om 12:44
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 januari 2008 @ 12:22:
Heej Daantje! Welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen
Xan, tjsakkaaaa (*ugh*)! Stoer dat je gestopt bent met roken! Goed hoor... nu eerst een kwestie van doorzetten, en hopelijk ervaar je dan snel ook de positieve kanten van het niet-roken
Hi Daantje....WELKOM! Veel plezier in het single-leven...kan ook érg leuk zijn.
Prinses: Dank u dank u.....ik ga volhouden en hoop je niet teveel tot last te zijn dit weekend.
Heej Daantje! Welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen
Xan, tjsakkaaaa (*ugh*)! Stoer dat je gestopt bent met roken! Goed hoor... nu eerst een kwestie van doorzetten, en hopelijk ervaar je dan snel ook de positieve kanten van het niet-roken
Hi Daantje....WELKOM! Veel plezier in het single-leven...kan ook érg leuk zijn.
Prinses: Dank u dank u.....ik ga volhouden en hoop je niet teveel tot last te zijn dit weekend.
zaterdag 5 januari 2008 om 12:48
quote:Xander68 schreef op 05 januari 2008 @ 12:44:
Heb er vertrouwen in dat je volhoudt hoor , maar als je TE vervelend wordt, zoek ik wel een ander topic op (of even boodschappen doen en PK'tjes kijken ), OF jij vermijdt de komende twee weken dit topic...?
Maar nogmaals... stoppen met roken erg stoer, want volgens mij hartstikke moeilijk (heb nooit gerookt, dus ken 't gevoel niet)!
Heb er vertrouwen in dat je volhoudt hoor , maar als je TE vervelend wordt, zoek ik wel een ander topic op (of even boodschappen doen en PK'tjes kijken ), OF jij vermijdt de komende twee weken dit topic...?
Maar nogmaals... stoppen met roken erg stoer, want volgens mij hartstikke moeilijk (heb nooit gerookt, dus ken 't gevoel niet)!
Peas on earth!
zaterdag 5 januari 2008 om 13:39
Zooo draadloos internet tis een hele dagtaak geworden lijkt wel..
Straks met pa aan de slag en kom pas weer terug hier als t werkt (nouwie weet duurt t een half jaar haha)
Leuke RPmannen zijn schaars heb er dan wel een paar toegevoegd aan mijn msn maar zodra ze meer fotos sturen gaat mijn laptop flippen...
Bestaan er nog welgewoon normale mannen ??
Net kadootje gekocht voor dinnetje , ze gaat vanavond niet op stap , en ik weet nog niet precies wat ik ga doen.. Heb ergens wel zin om ff ergens wat te gaan drinken maar ja wil ook gaan sparen... en heb eigenlijk al teveel geld uit gegegeven deze week..
(heb wel draadloze muis gekocht ) is er tenminste nog IETS draadloos hier
Straks met pa aan de slag en kom pas weer terug hier als t werkt (nouwie weet duurt t een half jaar haha)
Leuke RPmannen zijn schaars heb er dan wel een paar toegevoegd aan mijn msn maar zodra ze meer fotos sturen gaat mijn laptop flippen...
Bestaan er nog welgewoon normale mannen ??
Net kadootje gekocht voor dinnetje , ze gaat vanavond niet op stap , en ik weet nog niet precies wat ik ga doen.. Heb ergens wel zin om ff ergens wat te gaan drinken maar ja wil ook gaan sparen... en heb eigenlijk al teveel geld uit gegegeven deze week..
(heb wel draadloze muis gekocht ) is er tenminste nog IETS draadloos hier
zaterdag 5 januari 2008 om 13:44
- Leeftijd? 40 jaar (man)
- Hoe lang al single? +/- 7,5 jaar
- Langste relatie ? 4,5 jaar
- Kortste relatie? 1 nachie
- Regio? Zeeland
- Aan het daten? Nopes
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Mwah, denk een 5 of sow.
- Sterrenbeeld ? Steenbok
- Kinderen of kinderwens ? Nopes.
- Hoe lang al single? +/- 7,5 jaar
- Langste relatie ? 4,5 jaar
- Kortste relatie? 1 nachie
- Regio? Zeeland
- Aan het daten? Nopes
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Mwah, denk een 5 of sow.
- Sterrenbeeld ? Steenbok
- Kinderen of kinderwens ? Nopes.
zaterdag 5 januari 2008 om 13:44
quote:Miranda01 schreef op 05 januari 2008 @ 13:25:
hoezo?? prinses....tis 2008...je mag weer !!
Haha jaaa idd... die voornemens golden slechts voor 2007, dus: nieuw jaar, nieuwe kansen
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik in 2008 nog niet aan't daten ben geslagen, niet wild op mannenjacht ben geweest en op 1 januari niet meteen een profiel op RP heb aangemaakt
hoezo?? prinses....tis 2008...je mag weer !!
Haha jaaa idd... die voornemens golden slechts voor 2007, dus: nieuw jaar, nieuwe kansen
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik in 2008 nog niet aan't daten ben geslagen, niet wild op mannenjacht ben geweest en op 1 januari niet meteen een profiel op RP heb aangemaakt
Peas on earth!