Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

---
---
---
Hoi lieve mensen,

Heidel, je bent toch niet ziek aan het worden he? Heb je lekker gewerkt vandaag?

Maj druk met werken ook? Hah, die internetverbinding met Viva doet niet helemaal wat je wilt geloof ik he

VG, jij lekker bijkomen dit weekend van je eerste week. Je zult wel moe zijn inderdaad van al het nieuws!

Heb net je filmpje pas kunnen bekijken en tja, het vreemde is: ik barstte in tranen uit. Beetje confronting ofzo, zo'n baby.

Nu lekker met Tracy Chapman en Bailyes. Het is immers vrijdagavond.
Hallo allemaal,

De berichtgeving over de nucleare ramp in de Japanse media is stabiel of licht positief. De stralingsmetingen zijn heel evn gestegen maar daarna ook weer gedaald en er lijkt een dalende lijn in te zitten. Ik kan alleen maar net als mijn Japanse vrienden en collegae vertrouwen proberen te hebben in wat er hier verteld wordt.

Ik heb vandaag besloten, naar aanleiding van niet alleen het bovenstaande maar ook naar aanleiding van gespekken met verschillende familie-leden en vrienden alsmede de personeelsmanager op mijn werk, dat ik voor in ieder geval een paar dagen (en hopelijk nog langer), terug ga naar Tokyo. Wellicht kom ik dan vrijdag weer terug richting Osaka.

Deze terugkeer gaat uiteraard er wel vanuit dat er morgen geen ultieme ramp plaatstvindt en ook zitter er een behoorlijk aantal andere `voorwaarden` aan vast, zoals constant mijn mobiel in de buurt en ook de toestemming van mijn werk die te mogen beantwoorden, het bij me dragen van de beruchte jodium-pil, het niet aleen de nach doorbrengen en zo zijn er nog een paar, waarvan de belangrijkste toch wel is dat ik onmiddelijk weer weg kan/mag moch er iets dramatisch gebeuren.

Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden.

Voor vandaag luidt mijn doel alleen genoeg slaap te krijgen om energie te hebben voor de komende dagen.
Wat een heerlijk zonnig weekend! Daar heb ik te paard natuurlijk maximaal van geprofiteerd.

Hebben jullie een lekker weekend gehad? Ik heb vanavond niks gepland en vind dat heerlijk. Heb al wat zaken voor de studie afgerond, dus kan dan ook echt van mijn avond genieten zonder zorgen. Alhoewel...zit enorm in dubio en mijn hersenen draaien weer op volle touren, dat wel. Ex heeft me uitgenodigd zijn kant op te komen in mijn vakantie op zijn kosten. Ergens denk ik: lastig, want wat haalt het uit, anderzijds voel ik sterk: wat heb ik te verliezen?
Leuk shirtje hoor VG! Lekker lente-achtig ook!

Jammer dat je geen mooi weer had vandaag, hier was het echt prachtig. Wat mij betreft mag dat even lekker doorzetten!

En tja, een dilemma, inderdaad. Voor beide opties valt iets te zeggen...
Ik kon gewoon weer krabben vanmorgen, maare...happy springtime!

Heidel, hoe is het met jou eigenlijk verder? Ga je VG ontmoeten over een paar weken?

Ik weet niet wat ik zal doen, in gedachten zit ik al helemaal daar. Lijkt me heerlijk, kan ik ook nog even de dingen doen die ik niet heb kunnen doen toen ik toch vrij overhaast vertrok de vorige keer..bepaalde mensen nog zien, dingen kopen..ooh, ik zal dolgelukkig zijn! Maar ja, de andere kant van de medaille...? Waar doet een mens goed aan..?
Lief dat jullie me nog niet vergeten zijn!

En ik nog steeds niet gerookt, maar wel 4 kilo aangekomen. Misschien ook wel door de pil hoor, nu zit ik dan aan de afslankthee om het er weer af te krijgen. Zit ook in een soort werkgerelateerde dip, nergens zin in, ook niet in dingen die ik normaal gesproken heel leuk vind zoals forummen of paardrijden.

En ik kan toerist meer zien inmiddels, vooral geen dikke Amerikanen. Hhmm nou het lente wordt nemen hier de toeristenstromen weer af omdat het in het noorden ook mooi weer is. De lichte helft van het jaar daar. Hier wordt het een maar een kwartiertje eerder licht en later donker, maar vind dat wel prettig.

nichiran, waarom ga je niet naar nederland, daar is toch toe opgeroepen, zag ik op het journaal. Riskant hoor, die straling, ik zou zelf allang weg zijn, denk ik...

Philein, ik zou lekker gaan maar wel met een noodscenario in het achterhoofd, om naar een hotel inde stad te vertrekken en er een culturele trip van te maken ofzo, voor het geval het niet gezellig is met hem, weet je dan nog iets interessants om te ondernemen daarginds....

Mijn vraagteken doet het op deze laptop niet meer en nog een paar toetsen, heel irritant. Ook de nieuwe nep-Ipad, daar kan ik helemaal niet mee schrijven! Mijn dochter wel, maar ik kan op Viva niet eens inloggen omdat er een underscore in de nick staat, die ik niet tevoorschijn getoverd krijg op dat ding, stomzeg.

Maar goed, Spring is in the air, dat dan weer wel. Morgen een mountaintour, dat is een dagtrip.

Liefs voor iedereen en ik hoop vanaf nu weer wat vaker een update te schrijven.
http://www.spelenboek.nl/i ... jes#Nederlandse_amerikaan
Even kort, want heb zo een gesprek, later schrijf ik meer.

SD, leuk je weer te lezen! Wel vind ik het balen voor je dat je zo in een dip zit... red je je wel? Hoe is het thuis?

Super knap dat het stoppen met roken zo goed gaat ook trouwens!

VG, nog een nachtje en dan naar Miami, wat leuk he!

Heidel, ik ken het liedje inderdaad nog!

Pino: toi toi toi!

Gister weer lang met ex gesproken en hij lijkt weer terug te krabbelen, zegt dat ie in paniek raakt, denkt dat het geen goed idee is als we elkaar weer zien, want hij wilt niet dat ik me daarna weer ellendiger ga voelen. En hij denkt dat dat wel gebeurt en dat hij zich dan weer voor alles af zal sluiten ter bescherming van ons beide. Nou ja, ik weet echt niet meer wat ik hier op moet zeggen hoor. Heb enorm slecht geslapen en heb 't ook wel helemaal gehad eigenlijk met alles.
Ben net terug van de neuroloog...niets te vinden! Oef....maar wat het dan WEL is geweest?? Who knows..?

7 april moet ik weer een MRI om te kijken of die vlek is veranderd....

Dus goed nieuws! Maar das dan ook alles....voel me niet zo best,mentaal bedoel ik, bah..

Philein ik voel zo met je mee...

Nichiran, hoop dat alles ok met je is....

SD klote dat je je zo voelt

Heidel Vg en de anderen natuurlijk ook een , we maken er een groeps- van ok?!
Come fly with me on a jetplane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven