Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goede tekenen allemaal HM, jij hoeft helemaal niet te vragen hoe het zit...;-)

Welterusten !!

ik begin ook ziek te worden geloof ik :-(((
zooo vleer heb nog steeds geen werkend draadloos grrrr

naja tis nie aans morgen maar ff weer proberen

Wel met aardige RP man gechat woont in de buurt is lang en is breed.. Twijfel over zijn hoofd hhahahahahahahahhahaahah

maar hijs erg aardig en vooral grappig maar doet aan rare sport highlander nog iets in schots rokje met hamers gooien ofzowiets

en doet mee aan de sterkste man gebeuren
Vleer geeft niet op en gaat weeeeer aan de slag met haar draadloos netwerk gebeuren grrr
Succes Vleer!!! Haha en de sterkte man = voor Vleer!
Nou die moet wel verrekte sterk zijn HM...Vleer gaat niet met een softie uit natuurlijk ...

Al vind ze MrDate een softie een bangerd...die niet weet wat ie wil ...
Goodmorning ladies

Ik ben helemaal klaar voor mijn dagje shoppen

HM: alvast heel veel plezier op je feestje vanavond. Gaat helemaal goedkomen!!

Vleer: succes met het draadloos internet. Ooit zal het gaan lukken moet je maar denken
Goedemorgen !
Ook goedemorgen!

Hier ik weer even....alles goed hier in dit topic? Als ik het zo lees....nog steeds dezelfde "shit" met dates en mannen? Maar lees ook positieve dingen natuurlijk

Ben een beetje chag....let dus niet op mij....2 januari gestopt met roken, en dat valt me zwáááááárrrrrr! Heel zwaar! Symptomen: Snel op de kast, slecht slapen én enorm veel zin in een sigaret! Heb nog geen voordelen mogen ontdekken aan het NIET roken, maar dat komt vast over een weekje of 2......daar kijk ik dan wel naar uit! Maar ik ga er voor de volle 100% voor, sta er ook volledig achter! Misschien kan IK nu wel wat coaching gebruiken.... Miranda?
Goedemorgen!

Mhh Xan, ik herken wel het sjacherijnig zijn door niet mogen roken. Daardoor stel ik het stoppen ook nog even uit

Misschien moet je je bedenken dat je juist hier van afwil! Dat het toch van de zotte is dat je sjachrijnig wordt doordat je geen gifstoffen kan inademen??!!! En dat je, als je een tijdje volhoudt, daar van af bent en dus weer een vrij mens bent!!!

Ik ga aan de slag met de voorbereidingen van het feest, ik vind het zo spannend!!!
Hoi HM,

Dank voor de steun..gaat goed komen. Veel plezier en succes met je feest! Leuk!
goh Xan wat leuk dat wij druk zijn met hetzelfde onderwerp
Xan, ben heeel trots op jou !!

En.....wat ik van rokers heb begrepen, wat echt helpt, is het boekje van Alan Carr. Als je dat hebt gelezen dan haal jehet niet meer in je hoofd om ze nog aan te raken.

ga dat boekje ook maar aan date geven , hmmm voorlopig beter van niet denk ik....
Zooo wakker en weer aan de haal geweest met mijn draadloos internet

Maar t lukt nieeeeettt

ff douchen en dan kadootje kopen voor dinnetje die is maandag jarig maar viert t morgenmiddag

Ga een webcammetje voor der kopen...Ze heeft er nu al 1 te leen van me maar een echte nieuwe is natuurlijk veeeulll beter

(en handig met haar RP mannen ;) )
"De Allen Carr-methode zit even slim als eenvoudig in elkaar. Wij vertellen je niet dat roken ongezond is. Dat is per slot van rekening iets wat je altijd al wist. De kracht van de Allen Carr-training is dat je inzicht krijgt in je rookgedrag. Je gaat herkennen en begrijpen waarom er altijd die twee stemmetjes zijn. Stemmetje 1:"Ik wil stoppen" en stemmetje 2: "als ik heel eerlijk ben zou ik eigenlijk liever willen blijven roken". Door het inzicht wordt de sigaret ontdaan van zijn 'magische kracht' en wordt het stoppen met roken niet een krachtmeting met jezelf maar een vanzelfsprekendheid. Zodra je gestopt bent voel je je opgelucht en bevrijd.

Bij deze manier van stoppen spelen ontwenningsverschijnselen niet of nauwelijks een rol. Dat is dan ook de reden dat je bij de Allen Carr methode merkt dat je geen hulpmiddelen nodig hebt, zoals nicotinepreparaten, pillen of andere behandelingen "

Bij mijn ex hielp het.....helaas waren wij toen al uit elkaar
Hallo allemaal!

Ik heb net een beetje door alle pagina's heen gebladerd maar het was zoveel dat ik niet alles heb gelezen! Lijkt me iig wel erg leuk om met jullie mee te kletsen en van jullie tips en adviezen te krijgen over daten etc want ben nog vrij onervaren in het single zijn

Hier is het lijstje:

- Leeftijd: 24

- Hoe lang al single: 6 maanden

- Langste relatie: 7 1/2 jaar

- Kortste relatie: 1 nacht

- Regio: Den Haag

- Aan het daten: Niet echt

- Cijfer relatie wens: ehmmm een 5 denk ik

- Sterrenbeeld: Waterman

- Kinderen of kinderwens: Nog niet, ooit wel

- Hobby's: Uitgaan, Lezen, Films, Shoppen

Ok nu weten jullie een beetje wie ik ben, als jullie meer willen weten: vraag maar raak!!!! Ik hoop dat ik goedgekeurd wordt om mee te kletsen
Heej Daantje! Welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen

Xan, tjsakkaaaa (*ugh*)! Stoer dat je gestopt bent met roken! Goed hoor... nu eerst een kwestie van doorzetten, en hopelijk ervaar je dan snel ook de positieve kanten van het niet-roken
Peas on earth!
quote:Daantje98 schreef op 05 januari 2008 @ 12:06:

Ik heb net een beetje door alle pagina's heen gebladerd maar het was zoveel dat ik niet alles heb gelezen!Enne... ik zou vooral NIET alles lezen , veel zinloos gewauwel over rollators, De Pimp, en andere zaken. We zijn nu weer redelijk terug bij het echte singles-topic geloof ik: RP-mannen, dates, enzovoorts... (euh... met uitzondering van mijzelf geloof ik haha )
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 januari 2008 @ 12:22:

Heej Daantje! Welkom hier! Leuk dat je komt meekletsen

Xan, tjsakkaaaa (*ugh*)! Stoer dat je gestopt bent met roken! Goed hoor... nu eerst een kwestie van doorzetten, en hopelijk ervaar je dan snel ook de positieve kanten van het niet-roken

Hi Daantje....WELKOM! Veel plezier in het single-leven...kan ook érg leuk zijn.

Prinses: Dank u dank u.....ik ga volhouden en hoop je niet teveel tot last te zijn dit weekend.
quote:Xander68 schreef op 05 januari 2008 @ 12:44:

Prinses: Dank u dank u.....ik ga volhouden en hoop je niet teveel tot last te zijn dit weekend.

Heb er vertrouwen in dat je volhoudt hoor , maar als je TE vervelend wordt, zoek ik wel een ander topic op (of even boodschappen doen en PK'tjes kijken ), OF jij vermijdt de komende twee weken dit topic...?

Maar nogmaals... stoppen met roken erg stoer, want volgens mij hartstikke moeilijk (heb nooit gerookt, dus ken 't gevoel niet)!
Peas on earth!
Graag gedaan Xan
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 januari 2008 @ 12:24:

[...]

dates, enzovoorts... (euh... met uitzondering van mijzelf geloof ik haha )hoezo?? prinses....tis 2008...je mag weer !!
Zooo draadloos internet tis een hele dagtaak geworden lijkt wel..

Straks met pa aan de slag en kom pas weer terug hier als t werkt (nouwie weet duurt t een half jaar haha)

Leuke RPmannen zijn schaars heb er dan wel een paar toegevoegd aan mijn msn maar zodra ze meer fotos sturen gaat mijn laptop flippen...

Bestaan er nog welgewoon normale mannen ??

Net kadootje gekocht voor dinnetje , ze gaat vanavond niet op stap , en ik weet nog niet precies wat ik ga doen.. Heb ergens wel zin om ff ergens wat te gaan drinken maar ja wil ook gaan sparen... en heb eigenlijk al teveel geld uit gegegeven deze week..

(heb wel draadloze muis gekocht ) is er tenminste nog IETS draadloos hier
- Leeftijd? 40 jaar (man)

- Hoe lang al single? +/- 7,5 jaar

- Langste relatie ? 4,5 jaar

- Kortste relatie? 1 nachie :P

- Regio? Zeeland

- Aan het daten? Nopes

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Mwah, denk een 5 of sow.

- Sterrenbeeld ? Steenbok

- Kinderen of kinderwens ? Nopes.
quote:Miranda01 schreef op 05 januari 2008 @ 13:25:

hoezo?? prinses....tis 2008...je mag weer !!

Haha jaaa idd... die voornemens golden slechts voor 2007, dus: nieuw jaar, nieuwe kansen

Bedoelde eigenlijk vooral dat ik in 2008 nog niet aan't daten ben geslagen, niet wild op mannenjacht ben geweest en op 1 januari niet meteen een profiel op RP heb aangemaakt
Peas on earth!
Haaaa Xan krijgt versterking! NOG een man

Welkom predator

Relatiewens 5... euhm... je naam zou toch vermoeden dat je errug op jacht bent
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven