Glazenwasser

22-03-2011 15:21 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan rampenlappen. Ook manlief is geen enthousiast ramenlapper. We overwegen dus om een glazerwasser in te huren. Mijn aanbod op werkspot levert echter heel verschillende prijsopgaves op en ik weet niet zo goed wat nu een beetje een normaal tarief is.

Hoeveel betalen jullie de glazenwasser? En wat doet ie daarvoor?

Heeft iemand een glazenwasser die ook de binnenkant van het huis mee neemt?
anoniem_8251 wijzigde dit bericht op 22-03-2011 15:22
Reden: Typo demon!
% gewijzigd
Binnenkant doen ze volgens mij niet

Ik kreeg vorige week een kaartje in de bus van de glazenwasser. Glazen boven en beneden wassen voor 15 euro. Dat vind ik niet duur
Wij hebben 'm net stopgezet omdat we aan 't bezuinigen zijn en ik mis 'm nu al! We betaalden 15 euro per 4 a 6 weken (hij kwam min of meer wanneer 't 'm uitkwam, maar er zat nooit langer dan anderhalve maand tussen). Hij deed alleen de buitenkant t/m de zolder. Overigens hebben wij gewoon de glazenwasser genomen die bij meer buren lapte. Als iemand speciaal naar jou moet toekomen kan ik me voorstellen dat je meer betaalt.
Ik woon op 3 hoog, dus zelf doen is geen optie, want ik kan vanaf mijn balkon niet bij alle ramen uiteraard.

Mijn glazenwasser doet de buitenkant, voor 13 euro.

Hij komt eens in de 5 a 6 weken.
O, ik dacht: dit topic staat vast op Sex.
Ik wil ook heel graag een glazenwasser, woon 3 hoog, durf niet echt uit het raam te gaan hangen en dan te pletter te vallen op de drukke parkeerplaats van de Appie Heijn
Gewoon een glazenwasser die in de buurt bezig was aangesproken. Alle ramen buitenboel 1x per 6 weken voor 15 euro.
Ik had een glazenwasser, maar mijn vriend heeft hem afgezegd. Omdat we nog wel eens in bed lagen als de glazenwasser opeens voor het raam verscheen en omdat hij denkt dat glazenwassers bij iedereen naar binnen kijken of er nog wat te jatten valt. Ik was tegen het afzeggen, maar vriend zei dat hij het voortaan wel zelf zou doen. Nou, je raad het al. De ramen boven zijn al 2 jaar niet gelapt. Ik baal er behoorlijk van.
.
Binnen en buiten wordt bij ons door de huishoudster gedaan. (wonen in een flat, je komt dus makkelijk bij de ramen...)
als je vriend zo bang is voor glazenwassers die tijdens het werk je inventaris bekijken, dan moet je de gordijnen dichthouden als ie komt.
HIer geen vaste wasser, maar eens in het half jaar krijg ik een briefje in de bus, die kerel doet het hele huis voor 13 euro.
Hier kost de glazenwasser 12,50. Hij lapt de ramen boven en beneden, aan voor- en achterzijde. Hij komt ongeveer eens per zes weken.
quote:Turkooiss schreef op 22 maart 2011 @ 15:49:

Binnen en buiten wordt bij ons door de huishoudster gedaan. (wonen in een flat, je komt dus makkelijk bij de ramen...)Bij ons doet de butler de ramen.
¤25,- voor en achter, boven en benedeb
Ik betaalde altijd vijf Euro per raam.maar nu zit het plotseling in de VvE bijdrage, 't is meteen drie Euro in totaal minder.
verba volant, scripta manent.
Doet ie ook de binnenboel?
quote:Starshine schreef op 22 maart 2011 @ 15:49:

als je vriend zo bang is voor glazenwassers die tijdens het werk je inventaris bekijken, dan moet je de gordijnen dichthouden als ie komt.Dat zou natuurlijk ook helpen tegen de glazenwasser die opeens voor het slaapkamerraam staat. Alleen: je weet nooit wanneer hij komt. Ja, zo eens in de 6 weken, maar hij heeft geen vaste dag.
.
Alleen buiten, 2 verdiepingen iedere 5 weken en de bovenverdieping neemt hij eens per half jaar mee. Kost 11 euro per keer.
Bij ons voor en achter 2 verdiepingen (misschien doet hij 3 verdiepingen achter dat weet ik eigenlijk niet) voor ¤ 11,50. Hij komt elke maand ongeveer wanneer hem dat uitkomt!
quote:Zamirah schreef op 22 maart 2011 @ 15:29:

O, ik dacht: dit topic staat vast op Sex.Dat hoopte ik stiekem ook...
Onze glazenwasser komt ix in de 4-6 weken en we betalen 15 euro. Hij doet alle ramen (aan de buitenkant) behalve die op de 2e verdieping.

Ik zie nu, in het zonnetje van buiten naar binnen, dat ze aan de binnenkant ook wel weer eens mogen. Helaas hebben we daar geen mannetje voor....
Hoe gaat de glazenwasser bij jullie te werk? Gewoon met een ladder, zeem en trekker? Ik heb namelijk één of ander bedrijf waarbij een man met een soort spons op stok een aantal halen over het raam doet en vervolgens pleite is. De eerste keer dacht ik nog, "Hé, gaat 'ie het niet droogmaken?", om hem vervolgens de straat uit te zien scheuren in z'n busje. Op dertig seconden is 'ie klaar! De ramen nog zeiknat en het droogt met grote stralen en druppels op, het ziet er echt niet uit. En volgens mij zit ik er nog een jaar aan vast ook. Hij komt in ieder geval eens in de zes weken en ik betaal rond de twintig euro voor één raam beneden en één boven. Gaan ze tegenwoordig allemaal zo te werk?
quote:groenoogje1962 schreef op 22 maart 2011 @ 15:52:

[...]

Bij ons doet de butler de ramen.
Hier 5 euro voor eens in de 4 weken. Is wel maar 1 groot en 1 badkamerraampje. Jammer genoeg doet hij niet de ramen op de 3e verdieping (wij wonen in een bovenwoning).

@Lauren, dat lijkt me zeker niet normaal hoor. Hier gewoon 'ouderwets' met een spons en een zeem, maar wordt prima schoon moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven